Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä minua naurattaa, jopa huolestuttaa yks juttu, mikä valkeni mulle just. Reilu kolme vuotta sitten on avattu ketju: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Ihan ystävällisissä hengessä, luulen. Ketju on elänyt aikansa, vuosien ajan. Suurimmaksi osaksi sovussa. Muutama häirikkö on tullut mukaan.
mutta: Tahdotaanko me tämän ketjun jatkuvan? Ylläpito kysyy, koska ilkeilyjä on ollut?
Ylläpito kysyy, missä??
Meillä on kruunu. Kunnianosoitus ansiokkaalle ketjulle, jota ylläpito arvostaa.
Siis: toivon kaikkien kirjoittajien ylläpitävän tätä hyvyyttä. Kirjoitettahan ystävällisesti, toisia kunnioitettavan ja ymmärtäen tähän ketjuun.
Älä ilkeile, älä jankkaa. Hyväksy toisten kommentit. Ole armollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun räväkät kuulumiset ja rutiinit on saman ketjun alla niin se paljon järkevämpää sekä mielenkiintoisempaa. Voi ketjua vaihtamatta helposti samalla rullailulla valita mihin kommenttiin tarttuu.
Totta tämäkin, mutta: sitten ei kannattais haukotella meidän 'tavallisten' kommenteille, eikö?
Mun puolesta kaikki kuulumiset käy, mut ei ilkeilyt :) ja ...
..sama ukko kerskuu panemisellaan kommentista toiseen. Jos itsellä on pakkomielle aloittaa joka ikinen päivä nussimalla eukkoaan niin fine. Mutta me emme kaipaa sitä tietoa, koska se herättää pahennusta.
Hän ei käyttänyt noin alatyylistä sanaa, vaan puhui vaimon rakastelusta ja
Koska hän lähti kerskailemaan ja jankkaamaan, minä käytin alatyyliä. Winwin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kruunu. Kunnianosoitus ansiokkaalle ketjulle, jota ylläpito arvostaa.
Siis: toivon kaikkien kirjoittajien ylläpitävän tätä hyvyyttä. Kirjoitettahan ystävällisesti, toisia kunnioitettavan ja ymmärtäen tähän ketjuun.
Älä ilkeile, älä jankkaa. Hyväksy toisten kommentit. Ole armollinen.
Joku kirjoittaa Ylläpidon nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä minua naurattaa, jopa huolestuttaa yks juttu, mikä valkeni mulle just. Reilu kolme vuotta sitten on avattu ketju: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Ihan ystävällisissä hengessä, luulen. Ketju on elänyt aikansa, vuosien ajan. Suurimmaksi osaksi sovussa. Muutama häirikkö on tullut mukaan.
mutta: Tahdotaanko me tämän ketjun jatkuvan? Ylläpito kysyy, koska ilkeilyjä on ollut?
Ylläpito kysyy, missä??
Ketjuja poistetaan, kaikenaikaa, koska uusia avataan kai sadoittain / vrk. Kaikki ei voi elää, suosituimmat jää... kirjoittakaa ahkerasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, joillekin menee ihon alle toisten kirjoitukset näinkin neutraalista aiheesta kuin: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Eikö vois vaan kirjoitella (ystävällisesti) omia kuulumisiaan? Tai kommentoida (ystävällisesti) toisten viestejä? Pitääkö arvuutella (virheellisesti) kuka kukin on, ne kirjoittaa anonyymisti, ketkä tahtoo niin. Toiset nimimerkillä.
Kenestäkään kukaan ei voi tietää yhtään mitään, kuka kommentin takana on.
Onhan teillä omakin elämä, tämä on 'keksitty maailma', olkoon sen arvoinen.
Alapeukku tälle! Ei voi, ei saa olla totta, että tämä on jollekin todellistä elämää? Ou mai gad
Kyllä sinä olet hauska, voi raukkaa. Miksi pitää ilkeillä?
Ollaanpa täällä herkkähipiäisiä, kun ei sarkasmia eikä suoraa puhetta siedetä.T:Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito kysyy, missä??
Ketjuja poistetaan, kaikenaikaa, koska uusia avataan kai sadoittain / vrk. Kaikki ei voi elää, suosituimmat jää... kirjoittakaa ahkerasti
No sitten..annetaan palaa vaan :D
No. Tämä ketju on kyllä ollut vuosia, tosi suosittu. Toivottavasti jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun räväkät kuulumiset ja rutiinit on saman ketjun alla niin se paljon järkevämpää sekä mielenkiintoisempaa. Voi ketjua vaihtamatta helposti samalla rullailulla valita mihin kommenttiin tarttuu.
Totta tämäkin, mutta: sitten ei kannattais haukotella meidän 'tavallisten' kommenteille, eikö?
Dorisko tässä?
Jos kysyy sinulta, niin todennäköisesti.
Oi sentään. Pakkomielle & Dorikseen rakastunut?
Vai oliko se Dorishullut? Antaisit olla.
Radiossa soi Rodeo: Kesähäät, olkoon päivän tai koko kesän biisi tää... paljain jaloin naapuriin
Ja miksi sinun pitää piruilla? Olet aivan samaa kastia niiden trollien kanssa, jotka sinua persekärpäsinä seuraavat ja jankkaavat D-nimeä. Mietipä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dorisko tässä?
Radiossa soi Rodeo: Kesähäät, olkoon päivän tai koko kesän biisi tää... paljain jaloin naapuriin
Tämä kommentoija nimittelee jatkuvasti. Räväkkä nimittelijä.
Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Tämäkin viisaus on peräisin Raamatusta.
Nii että jokahinen voi tutkia omaa sydäntään silloinkin, kun tänne kirjoittaa. Voi pyrkiä hyvään, vaikka tekisi mieli sohaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tänne monikaan voisi kirjoittaa jos ei saisi samat jutut toistua ja pitäisi olla jotain erikoista. Ei monenkaan elämä ole sellaista ja näin ketju hiljenisi nopeasti sen myötä. Samoin haastan jokaisen joka valittaa ketjun tylsistä viesteistä kirjoittamaan sitten omat niin hienot ja erikoiset kuulumisensa, koska kaipaa niitä muiltakin. Ja minä kyllä luen ne tavallisetkin kuulumisetkin.
Huonoa kuuluu. pelasin viime yönä kaikki rahani netissä. Olen äärettömän masentunut. Tiedän olevani peliriippuvainen. Taas kerran lankesin ja ahdistus on valtava .
Nettipelit on suunniteltu siten, että enimmäkseen käyttäjät häviävät ja vain harva voittaa. Kyseinen pelifirma ei tietenkään toimi tappiollisesti, vaan kerää rahat niin köyhiltä kuin rikkailtakin ja kaikilta siltä väliltä, jotka pelaamaan lähtevät. . Toivottavasti pääset peliriippuvuudestasi eroon. Se on hirveä ongelma ja rasite elämässä. Voimia ja viisautta sinulle toivon.
Nyt menee taas niin Pitäisi päästää irti -ketjun kaltaiseksi menoksi.
Kruunu ei liene ole merkki mistään ansiokkaasta ja tärkeästä keskustelusta, vaan luultavasti lähinnä käyttäjien vilkkaasti ja pitkäaikaisesti generoimasta sisällöstä joka ei ole täysin säädytöntä.
Niille, jotka jaksavat lukea, kun ollut päivä jolloin pohdin liikaakin.
Oikeasta elämästä. Kyllä minä näen tämänkin ketjun kuitenkin oikeana elämänä. En minä usko, että monikaan jaksaa viesteissään valehdella ainakaan sen enempää. Ehkä vähän kaunistella jotain asiaa, mutta pääsääntöisesti uskon ketjunkin olevan täynnä oikeaa elämää ja viestejä oikeasta elämästä.
Siinäkin katsokoon jokainen omaa elämäänsä. Jos omaat esim paljon läheisiä niin tämä ketju ei voi olla sinulle vaan paikka kertoa päivän kuulumiset ja se siitä. Sitten taas jos elämässäsi ei ole oikein ketään niin tälläinen ketju onkin tärkeämpi paikka ja voi edes joillekin kertoa päivistään. Jokainen voi päätellä kumpaan ryhmään itse kuulun.
Kävin joskus vuosia sitten eräässä paikassa minkä nimeä on ketjussa mainitse. Sielläkin kävi ihmisiä monesta eri syystä. Minäkin ehkä jonkun seuran takia ja oli kiva edes katsoa toista silmiin, kun ei nähnyt muuten ihmisiä kovinkaan paljon. Kyllä sielläkin oli monenlaisia ihmisiä. Ehkä mieleen jäi eniten eräs vanha pyörätuolissa oleva Saksassa asuva mies, joka usein iltaisin kirjoitteli sinne. Kaipasi seuraa ja istui yksin asunnossaan. Minäkin kävin tuolla vaan seuran vuoksi ja kädet täristen kirjoitin aluksi sinne. Jännitti jo tuokin.
Ja en minä ikinä arvostellut niitä tyyppejä siellä. Ehkä oman elämäni kautta en sorru siihen. Pari jäi mieleeni (Nevo ja Daniel) ja heidän kanssaan kirjoitin, vaikka tiesin että käyn siellä vaan seuran vuoksi ja samalla jännitin jo pelkkää kirjoittamista sinne, vaikka nämä tyypit olivat mukavia. Joskus mietin heitä ja mietin oliko se oikeaa elämää. No, heillä oli syynsä käydä tuolla ja en tuomitse heitä ja minulla oli omat syyni. Toivon, että he pystyisivät saavuttamaan unelmiaan.
Jos itseäni mietin niin kaikista säälittävintä oli ehkä kiintyä yhteen ihmiseen jolle en pysynyt edes kirjoittamaan mitään ja hän ei tiennyt minusta mitään muuta kuin sen, että kävin aina katsomassa häntä, kun "livessä" oli. Tykkäsin kuunnella hänen juttujaan ja kiitti aina minua tuntematonta, kun siellä kävin ja toivotti hyvää yötä. Joskus joku toinenkin kävi, mutta harvemmin.
Sitten lopetti parin kuukauden päästä ja minä vaan odotin, että tulisi takaisin. Ei koskaan tullut ja ehkä hyvä niin. Hän asui Ukrainassa tuolloin ja välillä mietin häntäkin. Jokainen saa ajatella tästä kaikesta mitä haluaa.
Jos mietin elämääni niin yksinäisin hetki on ollut varmaan joku tuollainen, että ihminen josta et kovin paljon tiedä on sinulle liian tärkeä, kun sinulla ei muuten ole ketään. Jos otetaan muuten pois muut arkielämän tilanteet ja tapahtumat joissa olen vastaavaa tunnetta tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dorisko tässä?
Radiossa soi Rodeo: Kesähäät, olkoon päivän tai k
Sanoit kyllä osuvasti😘
Horroksessa 3 tunnin yöunilla.
Nyt kyllä ihmetyttää. Seksi on niin paljon muutakin, kuin yhdyntä. Läheisyys on tärkeintä. Seksi on tärkeää, monipuolisesti. Juttelu on tärkeää. Yhteisymmärrys. Tsemppiä teille :) tai siis heille.