Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin oon lukenut tänään tätä ketjua, mutta en kirjoitellut. Ikävä fiilis tullut joistain kirjoituksista. On semmoinen lytätty olo.
Löytämäni leffat kirjoitin sitten toiseen ketjuun. Frisbeekilpailuni meni tänään erittäin hyvin. Yhden mm-tasoisen heitonkin heitin, kun yli 100 metrisen rollerin heitin korin juureen. Loppumatkalla se kiekko pomppasi ison kiven yli lähes korin juureen. Kettua ja peuraa näkyi frisbeeradoilla. Oon alkanut innostuu tästä lajista.
Illalla tuli katsottua yle areenasta frisbeegolfin finaalia. Tasoon nähden muutama suomalainen pärjäsi loistavasti noissa kisoissa. Etenkin ykkösniminä Iida Lehtomäki ja Niklas Anttila.
Hyvä kun kuitenkin kirjoitit tänne. Mä nyt kuitenkin rohkenen kysyä, että ootko joskus kertonut mökiltä juttuja? Jos et, niin sitten erehdyin. Oli ihan hyviä mökkielämän kuvauksia nimittäin. Luontoaiheisia enimmäkseen.
Mä asun ihan tuollaisen frisbeegolfradan vieressä, mutta en lajia enempää tunne. Tavallista vaan heitellyt veljen kanssa aikoinaan.
Tänään melko tapahtumaköyhä päivä. Ulkoiltua tuli kyllä ja kaupassa ruokaostoksilla käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin oon lukenut tänään tätä ketjua, mutta en kirjoitellut. Ikävä fiilis tullut joistain kirjoituksista. On semmoinen lytätty olo.
Löytämäni leffat kirjoitin sitten toiseen ketjuun. Frisbeekilpailuni meni tänään erittäin hyvin. Yhden mm-tasoisen heitonkin heitin, kun yli 100 metrisen rollerin heitin korin juureen. Loppumatkalla se kiekko pomppasi ison kiven yli lähes korin juureen. Kettua ja peuraa näkyi frisbeeradoilla. Oon alkanut innostuu tästä lajista.
Illalla tuli katsottua yle areenasta frisbeegolfin finaalia. Tasoon nähden muutama suomalainen pärjäsi loistavasti noissa kisoissa. Etenkin ykkösniminä Iida Lehtomäki ja Niklas Anttila.
Sinä kun olet innostunut tuosta frisbeegolfista ja oot ilmeisesti tän kesän aikanakin (?) kehittynyt siinä, niin voit osallistua vaikka isompiinkin kisoihin tulevaisuudessa? Eikös nuo Suomen tämänhetkiset huiputk
Ei voi sanoa, että olen kovinkaan kehittynyt, kun tänään oli ainut kerta, kun onnistuin koko kierroksen heittämään onnistuneesti. Pituutta pitäisi saada lisää, jos en heitä rolleria. Tavallisilla heitoilla mulla se on maksimissaan 90 metriä. Suurin osakin alle tuon pituuden.
On ollut hyvä päivä tänään. Aamulla hieman haikea olo niin kuin joskus elokuussa näihin aikoihin. Ehkä se tulee siitä, kun moni esim aloittaa opiskelut tai jotain muuta erityistä. Ehkä itsekin joskus kaipaan sitä tunnetta ja uusia alkuja tämän suhteen. Ehkä minäkin joskus kuulun siihen joukkoon.
Tai muistelen välillä jotain ikävää syksyyn liittyen. En voi väittää ettenkö olisi paljon näinä aikoina joskus viettänyt vaikeita hetkiä. Kouluun meno ei ollut monestikaan mukavaa. Toisaalta tänään siis hyvä päivä ollut kuitenkin.
Ostin tarjouksesta taas omenapuun. Oli kyllä halpa ja kaksosluokkaa. Yritänkin aina valita silti hyvän yksilön ja tarkkaan valikoin. Tuolla vaan näyttävät liian vähän kastelevan taimia. Monissa lehdet ihan putoaa jo. Istutin sen myös ja hieman raskasta oli kaivaa, mutta kiva lopputulos kuitenkin.
Muuten pyöräillyt olen ja mustikassa ollut. Vadelmat vielä osittain raakoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun kuitenkin kirjoitit tänne. Mä nyt kuitenkin rohkenen kysyä, että ootko joskus kertonut mökiltä juttuja? Jos et, niin sitten erehdyin. Oli ihan hyviä mökkielämän kuvauksia nimittäin. Luontoaiheisia e
En ole sama. Toiset kirjoitteli tänne eläinkuulumisia, joten itsekin aloin kirjoittaa niistä, mutta lähes joka kerta tapasin niitä kuolleina. Aluksihan mua sekoitettiin toiseen kirjoittelijaan. Nyt oon alkanut nähdä eläviäkin eläimiä.
En mä nyt niin eläinintoilija ole. Oon vain yrittänyt sopeutua tähän joukkoon.
Koulun aloittava lapsenlapseni soittaa usein Skypellä ja haluaa jutella kouluasioista. Jännittää, mitä siellä tehdään ja kaikki uusi. Voi rakkaat koululaiset: Toivottavasti kukaan ei jää yksin ja koulussa on turvallista olla. Sitten vasta tulee oppimisasiat.
Vierailija kirjoitti:
Koulun aloittava lapsenlapseni soittaa usein Skypellä ja haluaa jutella kouluasioista. Jännittää, mitä siellä tehdään ja kaikki uusi. Voi rakkaat koululaiset: Toivottavasti kukaan ei jää yksin ja koulussa on turvallista olla. Sitten vasta tulee oppimisasiat.
Ja koulupäivän ajaksi puhelimet kaappiin. Leikkikää, jutelkaa ja tutustukaa toisiinne välkän aikana. Sitä toivon.
Vähän hassulta tuntui herätä tänään jo seiskalta, kun on tottunut nukkumaan kesän aikana ysiin tai jopa kymppiin. Mies lähti töihin ja aletaan lapsenkin kanssa jo muuttamaan rytmiä normaalimmaksi, niin noustiin yhtä aikaa miehen kanssa.
Eilen hujahti ystävän kanssa peräti kuusi tuntia, kun nähtiin pitkästä aikaa ja päiviteltiin kuulumiset läpi. Oli kivaa ja virkistävää. Tänään ei ole erityistä ohjelmaa. Jos jaksan, niin käyn lapsen vaatteet läpi ja teen ostoslistaa hankinnoista. Venähtänyt silmissä kesän aikana, niin uusia koulukamppeita tarvitaan. Parturiinkin pitäisi hänet viedä.
Mukavaa viikon alkua kaikille täältä kolmannen aamukahvimukillisen ääreltä!
Hei Autoilija
Onko kertynyt lisää kilometrejä?
Vierailija kirjoitti:
Hei Autoilija
Ehkä hän on niin iloinen autoilun tuomasta vapaudesta että jää vauvapalstailut toistaiseksii, kun vaihtuvat maisemat vie voiton :)
M a a n a n t a i, mahdollisuuksien päivä. Viikko alussa, mitähän tuokaan tullessaan?
Koulut alkaa, kesäkahvilat sulkeutuu, sää ja uimavedet viilenee. Omenat kypsyy, satoa korjataan. Askelen päässä syyskuu.
Loman toinen viikko alkoi sairaalassa. Olisi ollut muita suunnitelmia tälle viikolle. Itkettää vaan. Tuntuu, että pilaan loman puolisoltakin, koska hän ei halua lähteä ilman minua. Meillä vielä töissä lomaa saa siirrettyä vasta jonkun omavastuuajan jälkeisiltä päiviltä, eli tuskin saan siirrettyä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Loman toinen viikko alkoi sairaalassa. Olisi ollut muita suunnitelmia tälle viikolle. Itkettää vaan. Tuntuu, että pilaan loman puolisoltakin, koska hän ei halua lähteä ilman minua. Meillä vielä töissä lomaa saa siirrettyä vasta jonkun omavastuuajan jälkeisiltä päiviltä, eli tuskin saan siirrettyä yhtään.
Toipumista Sinulle :)
Vierailija kirjoitti:
Hei Autoilija
Täällä ollaan! Eilen tankkasin taas, osaan sen hyvin. Ja tänään vien auton katsatukseen. Muistan kuinka isäni jännitti aina sitä, minä en. Menen paikalle ja näyttelen heikkoa herttaista mummoa, eiköhän se tehoa. 🤭Enää en voi käyttää blondikorttia, kun hiukset ovat harmaat.👵🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M a a n a n t a i, mahdollisuuksien päivä. Viikko alussa, mitähän tuokaan tullessaan?
Koulut alkaa, kesäkahvilat sulkeutuu, sää ja uimavedet viilenee. Omenat kypsyy, satoa korjataan. Askelen päässä syyskuu.
Älä viitti.
Juurikin näin. Voisko olla latelematta latteuksia (eka kommentoija) ei kai ole tarvis kirjoittaa aasinsiltoja jos ei ole mitään kerrottavaa. Ärsyynnyn tuollaisesta.
Ja minä ärsyynnyn taas siitä sinun viestistäsi jossa ei ole senkään vertaa kerrottavaa ja joka vasta tunnelmaa latistaakin. Miksi edes viitsit kirjoittaa tuollaista tänne. Sivusta.
Ylläolevsta tuli mieleen, kuinka tyttäreni, kaunis pitkähiuksinen blondi, kertoo käyttävänsä härskisti hyväksi "muka avuttomuuttaan". Hän katsastaa ja vie huoltoon autot, koska saa aina parempaa palvelua kuin miehensä. Hän hakee rautakaupasta remonttitarvikkeet ja mullat puutarhaan. Koska häntä palvellaan aina ja autetaan, lastataan peräkärryyn jne. Hän osaa kyllä. Käyttää moottorisahaa ja muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitti.
Juurikin näin. Voisko olla latelematta latteuksia (eka kommentoija) ei kai ole tarvis kirjoittaa aasinsiltoja jos ei ole mitään kerrottavaa. Ärsyynnyn tuollaisesta.
Ja minä ärsyynnyn taas siitä sinun viestistäsi jossa ei ole senkään vertaa kerrottavaa ja joka vasta tunnelmaa latistaakin. Miksi edes viitsit kirjoittaa tuollaista tänne. Sivusta.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Autoilija
Täällä ollaan! Eilen tankkasin taas, osaan sen hyvin. Ja tänään vien auton katsatukseen. Muistan kuinka isäni jännitti aina sitä, minä en. Menen paikalle ja näyttelen heikkoa herttaista mummoa, eiköhän se tehoa. 🤭Enää en voi käyttää blondikorttia, kun hiukset ovat harmaat.👵🏻
Hieno homma. Muistan, kun naapurin rouva ajoi ajokortin lähellä eläkeikää. Kolmannella pääsi inssin läpi. En koskaan ollut hänen kyydissään, mutta muistan miten innoissaan oli, kun pääsi kulkemaan harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ylläolevsta tuli mieleen, kuinka tyttäreni, kaunis pitkähiuksinen blondi, kertoo käyttävänsä härskisti hyväksi "muka avuttomuuttaan". Hän katsastaa ja vie huoltoon autot, koska saa aina parempaa palvelua kuin miehensä. Hän hakee rautakaupasta remonttitarvikkeet ja mullat puutarhaan. Koska häntä palvellaan aina ja autetaan, lastataan peräkärryyn jne. Hän osaa kyllä. Käyttää moottorisahaa ja muita.
Minua ei taas auta kukaan. Viimeksikin työnsin multasäkkejä ja huojuvia puuntaimia pitkin käytävää ja sain lastin ulos ovista juuri ja juuri, kun oli menossa jo aivan väärään suuntaan. Kyllä minä silti jaksan itsekin nostaa. Ehkä joku 50 litrainen multasäkki on hieman jo liikaa, mutta 40 litraiset menevät vielä. Niitä yleensä ostan.
Ehkä minulla se johtuu sitten minusta. On sellainen ilme yleensä varmaan, että minä hoidan kaiken itse. Ehkä se näkyy. Samalla kaikki eivät tietenkään ole ulkonäöllisesti mitään kovin onnistuneita tapauksia. Toisaalta hyvä pärjätä itse. Monesti kaupassa yms olenkin niitä jotka eivät apua juuri kaipaa ja vältän viimeiseen asti kysymistäkin. Sitten joskus on pakko kysyä ja mietin miksi en aiemmin kysynyt, kun en kerran löytänyt jotain tuotetta tms.
Kuumuus määrää tänäänkin aivan kaikesta, mitä teen.
Sinä kun olet innostunut tuosta frisbeegolfista ja oot ilmeisesti tän kesän aikanakin (?) kehittynyt siinä, niin voit osallistua vaikka isompiinkin kisoihin tulevaisuudessa? Eikös nuo Suomen tämänhetkiset huiputkin ole jollain muutaman vuoden kokemuksella edenneet mm-tasolle? Että tsemiä sulle täältä ja kaikki on mahdollista.