Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun räväkät kuulumiset ja rutiinit on saman ketjun alla niin se paljon järkevämpää sekä mielenkiintoisempaa. Voi ketjua vaihtamatta helposti samalla rullailulla valita mihin kommenttiin tarttuu.
Totta tämäkin, mutta: sitten ei kannattais haukotella meidän 'tavallisten' kommenteille, eikö?
Mun puolesta kaikki kuulumiset käy, mut ei ilkeilyt :) ja ...
..sama ukko kerskuu panemisellaan kommentista toiseen. Jos itsellä on pakkomielle aloittaa joka ikinen päivä nussimalla eukkoaan niin fine. Mutta me emme kaipaa sitä tietoa, koska se herättää pahennusta.
Jos ei ole muuta annettavaa tänne, niin joutikin mennä. Kaikki eriävät mielipiteet eivät ole ilkeilyä.
Ei se herätä pahennusta kuin sinussa. Ei meissä muissa. Älä kirjoita muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok hahmo tuo "meillä on talo espanjassa", vaikka vähän tylsä.
3/5
Ja estynyt. Kuivakka.
Tässä on havaittavissa ilkeilyä, älä välitä Espanja.
Sinä yllä olevan kommentin kirjoittaja: miksi et viivy räväköissä kuulumisissa? Miksi riudut täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun räväkät kuulumiset ja rutiinit on saman ketjun alla niin se paljon järkevämpää sekä mielenkiintoisempaa. Voi ketjua vaihtamatta helposti samalla rullailulla valita mihin kommenttiin tarttuu.
Totta tämäkin, mutta: sitten ei kannattais haukotella meidän 'tavallisten' kommenteille, eikö?
..sama ukko kerskuu panemisellaan kommentista toiseen. Jos itsellä on pakkomielle aloittaa joka ikinen päivä nussimalla eukkoaan niin fine. Mutta me emme kaipaa sitä tietoa, koska se herättää pahennusta.
Jos ei ole muuta annettavaa tänne, niin joutikin mennä. Kaikki eriävät mielipiteet eivät ole ilkeilyä.
Ei se
Aika moni täällä puhuu toisinaan muidenkin suulla käyttäen "me" -sanaa vaikka puhuu vain omalla suulla. T
eemalta tulee mainio belgialainen elokuva Painukaa metsään. Suosittelen, ainakin oravanpyörässä oleville sekä sen ojaan heittäneille .
Kuka tuo on joka täällä päivystää ja heti jos tulee joku negatiivinen kommentti ketjun meininkiä kohtaan alkaa hyökätä ja väittää että kaikki kriittiset kirjoittajat on yksi ihminen jonka pitäisi mennä räväköihin kuulumisiin?
Muisteluja:
Olin nuorena opiskelemassa, opiskelijoita oli ympäri Suomen, murteet tuli tutuksi Kokkolasta Ylivieskan kautta Pohjois-Savoon, Helsingistä Kustaviin ja Porvooseen. Asuttiin koululla, hitsauduttiin yhteen. Yks ihana poika pyysi mua iltakävelylle. Käveltiin ja pussailtiin. Hänen koulunsa loppui ennen minua, kävi useasti mua kattomassa koulusta lähdettyään. Lähdin koulusta harjoittelujaksolle toiselle puolen Suomea, tää ihana oli selvittänyt paikan ja soitteli joskus. Kirjoitti kirjeitäkin, joihin tosi innoissani vastasin. Se nuoruus... ja hulluus. Elettiin jotain 1980 lukua. No ero tuli, opiskeluni jatkui vielä. Oli ihanaa aikaa, asuntolassa sai olla viikonloputkin, ruoka oli hyvää. Oi niitä aikoja :)
Pitkällä pyöräilyllä käytiin. Nyt suihkun jälkeen istun kuistilla, kiva pieni tuulenvire käy.
Syötiin pinaattivuohenjuustolasagnea, lemppari einesruuista.
Meillä- sori puhun aina monikossa!- on tapana viedä vuodevaatteet kuistille aamupalan ajaksi. Toista tuntia saavat olla kun luetaan lehti samalla. Vähän aikaa asuttiin kerrostalossa ja siellä tuo ei onnistunutkaan. Harvassa uudessa talossa on tuuletusparvekkeita eikä sinne voisi pidemmäksi aikaa jättääkään.
Minä saan ihan tarpeekseni noista seksijutuista muilta kanavilta. Hesarissakin vähän väliä isoja artikkeleita siitä, tekisi mieli laittaa kommenttia sinne.
Näin ollen tämä ketju on ollut mukava tavallisine arkisine kuulumisineen.
Minä olen tuo 💐ja olen kyllä kirjoitellut usein mutta jostakin syystä 💐:n käyttö jäi!
Leppoisaa kesänjatkoa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo on joka täällä päivystää ja heti jos tulee joku negatiivinen kommentti ketjun meininkiä kohtaan alkaa hyökätä ja väittää että kaikki kriittiset kirjoittajat on yksi ihminen jonka pitäisi mennä räväköihin kuulumisiin?
Luulen, että täällä on kymmeniä, ellei satoja kommentoijia, jotkut vakituisia, jotkut random kävijöitä. Eihän näistä viesteistä tiedä, kenen kirjoittamia ovat, samaa mielipidettä voi kannattaa moni, ja vastakkaista yhtä moni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Samaa ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkällä pyöräilyllä käytiin. Nyt suihkun jälkeen istun kuistilla, kiva pieni tuulenvire käy.
Syötiin pinaattivuohenjuustolasagnea, lemppari einesruuista.
Meillä- sori puhun aina monikossa!- on tapana viedä vuodevaatteet kuistille aamupalan ajaksi. Toista tuntia saavat olla kun luetaan lehti samalla. Vähän aikaa asuttiin kerrostalossa ja siellä tuo ei onnistunutkaan. Harvassa uudessa talossa on tuuletusparvekkeita eikä sinne voisi pidemmäksi aikaa jättääkään.
Minä saan ihan tarpeekseni noista seksijutuista muilta kanavilta. Hesarissakin vähän väliä isoja artikkeleita siitä, tekisi mieli laittaa kommenttia sinne.
Näin ollen tämä ketju on ollut mukava tavallisine arkisine kuulumisineen.
Minä olen tuo 💐ja olen kyllä kirjoitellut usein mutta jostakin syystä 💐:n käyttö jäi!
Leppoisaa kesänjatkoa kaikille.
No arvelinkin tätä, ihmettelin, kun kukat jäi. Kirjoittele vaan, kukilla tai ilman :)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan aina paikalla eli joku vakkari... D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Samaa ihmettelen.
Täälä kolmas, joka ihmettelee samaa asiaa.
(Kohta joku neropatti keksii, että ollaankin yks ja sama tyyppi :D )
Raikkaan vesisateen jälkeen ujot ketokukat nostavat taas hehkuen uusia nuppujaan. Lumoavaa. Poimulehden syvänteeseen on kertynyt kirkkaita vesipisaroita. Pihapolku on kasteesta kostea. Päivän myötä lämpö lähestyy taas hellelukemiin, ehkä huomenna viileys viipyy. Onneksi yöllä on jo pimeää, verhoja ei kaivata, avoimesta akkunasta kuuluu vielä hiljaisena lintujen tsirkutusta ja herkkä tuulenvire viilentää nukkujan punertavaa, hiestä nihkeää poskea. Nukkuja havahtuu, haroo viereistä tyynyä. Rakas viipyy pois. Jospa huomenna palaa. Nukkuja kääntää kylkeään hymyillen unissaan. Verho heilahtaa tuulessa, uni syvenee.
Jes, nyt on mustikoita seuraavaksi vuodeksi!
Meillä on mieheni kanssa tänä kesänä YYA-sopimus marjastuksen suhteen; hän on pääasiassa poiminut (metsämarjat), minä puhdistanut ja pakastanut.
Aamulla tein tutun pyörälenkkini, neuloin myös yhdet sukat valmiiksi.
Mieheni katsoo TV:sta välillä rallia, välillä raveja ja vielä taitaa tulla yleisurheiluakin tänään. Toisella korvalla kuuntelen niitä.
Nautin tällaisesta rauhallisesta elämästä ja aivan tavallisista tekemisistä. Hektisten vuosien jälkeen olen löytänyt tasapainon tekemisen ja levon suhteen ja aion sen myös säilyttää.
Mukavaa sunnuntain jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dorisko tässä?
Jos kysyy sinulta, niin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dorisko tässä?
Jos kysyy sinulta, niin todennäköisesti.
Oi sentään. Pakkomielle & Dorikseen rakastunut?
Vai oliko se Dorishullut? Antaisit olla.
Radiossa soi Rodeo: Kesähäät, olkoon päivän tai koko kesän biisi tää... paljain jaloin naapuriin
Hei tänään taas Vanhempien vaikea valinta, ykkösellä, suoraan sieluun menee tämä sarja. Kun ei oikein tiedä, kenen puolella olisi. Ja toinen tytär jää ihan sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä ei ralliväkeä näkynyt. Kyllä mä voi olla kirjoittamatta tänne. Pitäkää akat ketjunne. Mutta muistakaa mitä mies tarttee. Ja joka päivä.
Apua :D meillä on ketjussa ollut hetken ihka elävä itsekeskeisin mies ikinä. En olekaan missään elämäni vaiheessa aiemmin törmännyt moiseen. Olisikohan kyse sukupuuttoon kuolemassa oleva laji, kovasta yrityksestä huolimatta :D
Älä välitä tästä ilkeilijästä! Yrittää olla hauska ja nokkela.
Aika outoa, joillekin menee ihon alle toisten kirjoitukset näinkin neutraalista aiheesta kuin: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Eikö vois vaan kirjoitella (ystävällisesti) omia kuulumisiaan? Tai kommentoida (ystävällisesti) toisten viestejä? Pitääkö arvuutella (virheellisesti) kuka kukin on, ne kirjoittaa anonyymisti, ketkä tahtoo niin. Toiset nimimerkillä.
Kenestäkään kukaan ei voi tietää yhtään mitään, kuka kommentin takana on.
Onhan teillä omakin elämä, tämä on 'keksitty maailma', olkoon sen arvoinen.
Eikö tää kuumuus lopu ikinä, keitin kaurapuuroa niin johan kämppä jo tuosta lämpesi pirusti.
Mitä väliä kuka sen loi. Pitkis sen loi trollille, mutta pysyi poissa luomastaan ketjusta koska sitä toivottiin!