Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
15601/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus toiminto ei taaskaan näköjään toimi  pusuni yhdistyi siksi väärään kommenttiin 😮. 

Vierailija
15602/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horroksessa 3 tunnin yöunilla. 

Se vastaa 1,5 promillen humalatilaa🤣  tuttu olo meikäläisellekin tuo lyhyistä yöunista johtuva horros. Meinaatko painua pian pehkuihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15603/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Pitkis ja muut, jotka kirjoitatte aidosti omasta elämästänne, iloista ja suruista.

Oon huomannut, että tämän ketjun vänkäämiset ja ilkeilyt yleisestikin vaikuttavat itseeni niin, ettei oikein huvita kirjoittaa niitä nurjempia tai herkempiä elämän kuulumisia. Että sillä lailla ketjun ilmapiiri on tärkeä. Itsekin välillä heitän huumoria ja tykkään hyväntahtoisesta läpästä, mutta oon huomannut, että joku saattaa senkin ymmärtää väärin. Ja toisinaan jätän lähettämättä jonkin hetken mielijohteessa kirjoittamani kärkkään viestin. Ja parempi niin, olen todennut. Mutta välillä tulee niitä ohareitakin.

Vierailija
15604/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15597 viestiin vielä lisäyksenä. 

Olisin tahtonut kirjoittaa siis tuolla Ukrainassa asuvalle, mutta kyseessä hänen tapauksessaan  sellainen sivusto mihin ei minulla ollut sopivaa korttia kirjautumista varten ja en ikinä saanut itseäni "todennettua" sinne. Näin oli pakko vaan tyytyä kuuntelemaan ja katselemaan.

Aluksi hän ärsyyntyisi minuun, että mitä minä siellä teen, kun vaan katselen. Sanoi, että lähde pois. Hetken päästä sanoi  hymyillen, että ok saat jäädä tänne ja antoi luvan siihen. Sen jälkeen kävin tuolla usein ja hän kiitti aina, kun olin viettänyt hänen kanssaan niin paljon aikaa. Toivotti hyvää yötä oli ja hän jäi mieleeni.

Silti ehkä hän luuli minun olevan mies tai ihan joku muu kuin oikeasti olin. Olisikin ollut ehkä kiva tietää kuka hän luuli minun olevan. Olisiko ihmetellyt, kuinka juuri minä käyn häntä katsomassa tms. Silti tuo kaikki jäi mieleeni, kun hän oikeasti kertoi minulle kaikesta ja kohteli minua niin kuin olisin ollut "tärkeämpi" ihminen ja pystynyt kirjoittamaan hänen kanssa.

Jutteli päivistään ja opiskelustaan sekä töistään ja kertoi kaikkea. Joskus joku muu katsoja joka pystyi tuonne kirjoittamaan kyselikin, että kenelle hän puhuu ja hän hymyillen totesi, että minulle hänen vakikatselijalleen..

Pahoittelen, että kirjoitan tästä taas aivan liikaa ja minua nolottaa kirjoittaa näin paljon muutenkin, mutta ehkä tuo on jäänyt mieleen hänestä, että hän ihan ns turhaan minulle jutteli ja kertoi kaikkea, kun tiesi etten minä voi kirjoittaa takaisin. Näin hän teki sen hyvää hyvyyttään ja minä arvostin sitä kaikkea ja kiitin häntä mielessäni.

Ehkä ymmärsi sen, että minulla on syy käydä tuolla. Oli vaikea talvi minulle ja aina hymyilin, kun kuuntekin häntä. Toivon, että hänellä on kaikki hyvin. 

Vierailija
15605/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ymmärrän huolenne, trolleja riittää. Olen ollut täällä ilman yhteyden ottoania kokoia iman

Vierailija
15606/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee taas niin Pitäisi päästää irti -ketjun kaltaiseksi menoksi. 

Huomasin saman.

Vierailija
15607/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, Pitkis ja muut, jotka kirjoitatte aidosti omasta elämästänne, iloista ja suruista.

Oon huomannut, että tämän ketjun vänkäämiset ja ilkeilyt yleisestikin vaikuttavat itseeni niin, ettei oikein huvita kirjoittaa niitä nurjempia tai herkempiä elämän kuulumisia. Että sillä lailla ketjun ilmapiiri on tärkeä. Itsekin välillä heitän huumoria ja tykkään hyväntahtoisesta läpästä, mutta oon huomannut, että joku saattaa senkin ymmärtää väärin. Ja toisinaan jätän lähettämättä jonkin hetken mielijohteessa kirjoittamani kärkkään viestin. Ja parempi niin, olen todennut. Mutta välillä tulee niitä ohareitakin.

Kiitän viestistäsi. Kyllä minäkin monesti mietin mitä on ok kirjoittaa. Sitten mietin, että kai välillä voin vähän enemmänkin kirjoittaa ja jostain elämäni asiasta kertoa. Ei kaikki tykkää siitäkään ja liikaakin kirjoitan. Ymmärrän sen.

Kyllä minäkin katson ketjun ilmapiiriä ja jotenkin ehkä tiivistän sen niin, että jos elämäni on monesti ollut ihmisten osalta mitä sattuu niin en tavallaan viitsi lisätä mitään ikävää siihen enää. Tämä siitäkin huolimatta, vaikka olisin sitten liian herkkä ja vaikea tapaus taas jonkun mielestä. Ihmisillä on oma varastonsa mistä ammentaa esim jaksamista ja voimaa elämäänsä. Toisilla se on ehkä pienempi, vaikka kai minäkin olen joidenkin mielestä negatiivinen ihminen niin silti en minä negatiivisuutta sen enempää kaipaa. 

Vierailija
15608/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ymmärrän huolenne, trolleja riittää. Olen ollut täällä ilman yhteyden ottoania kokoia iman

No täällä onollut moniketju ilman yhteystietoja

Vierailija
15609/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjan jonka teemana oli, että jokainen ihminen on keskiarvo niistä viidestä ihmisestä, jonka kanssa eniten viettää aikaa. Minulla ei vaan edes ole sitä viittä ihmistä. 

Vierailija
15610/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä onollut moniketju ilman yhteystietoja

No. Onnea sulle tähän ketjuun. Toivottavasti oma elämäsi on onnellisempi

Vierailija
15611/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nytten ihan uusi tässä ketjussa, 

Huomasin just tämän ketĵun

Vierailija
15612/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjan jonka teemana oli, että jokainen ihminen on keskiarvo niistä viidestä ihmisestä, jonka kanssa eniten viettää aikaa. Minulla ei vaan edes ole sitä viittä ihmistä. 

Ei mullakaan mutta yksikin riittää enkä edes haluaisi useampia.                

Ja kirjoittakaa niin kuin haluatte ja mistä haluatte, älkää miettikö liikoja 🙂. Jokainen on uniikki oma itsensä.

Vierailija
15613/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiitokset minultakin kaikilta mukavilta  kirjoittajilta - teistähän tämä ketju koostuu

Tsempit kaikille!:)

Onpa ollut kiire päivä

Doris

Vierailija
15614/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin just tämän ketĵun

Kiva kun olet. Harmi vaan, kun tänään viestit on mitä on, myös omalta osaltani. Ärsyynnyin täällä tänään.

Ihan hyviä kommentteja pääosin. Jutellaan ihan tavallisesta arkielämästä pääosin ja tsempataankin välillä muita, jos on toisella ollut rankkaa.

Vierailija
15615/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin just tämän ketĵun.

Sittenniin. Terve.

Vierailija
15616/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa kuuluu. pelasin viime yönä kaikki rahani netissä. Olen äärettömän masentunut. Tiedän olevani peliriippuvainen. Taas kerran lankesin ja ahdistus on valtava .

Oletko hakenut apua? Toimiiko vielä Peluuri- muistaakseni tuon niminen oli joskus peliriippuvaisille?

Varmasti on vaikea ongelma, toivottavasti haet ja saat apua.

Vierailija
15617/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tänään taas Vanhempien vaikea valinta, ykkösellä, suoraan sieluun menee tämä sarja. Kun ei oikein tiedä, kenen puolella olisi. Ja toinen tytär jää ihan sivuun.

Oli kyllä vaikuttava sarja! Oli pakko Areenasta katsoa yhtä kyytiä kaikki jaksot. Loppuratkaisu oli mielestäni oikein vaikka varmasti vanhempien sydäntä raastava.

Vierailija
15618/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut olisivat ihan kivoja, ellei aina pitäisi jonkun tulla kertomaan jatkuvasta sekstaamisestaan. Mahtaa olla muuten tylsä elämä, kun ajatukset pyörivät aina siellä jalkovälissä. Voisi mennä kirjoittelemaan jonnekin pelkkää seksiä käsittelevälle palstalle. Kullähän se kuuluu ihan normaaliin elämään, mutta itse katson sen olevan yksityisasia enkä tunne tarvetta kertoilla siitä. Vai onko se näillä kuitenkin kyse siitä, että siitä puhe mistä puute :D?

No, se siitä. Itse juuri nautiskelen pitkästä brunssista Espanjassa omalla terassilla. Aamu-uinnilla jo kävin ja tein vesijumpan. Iltapäivällä varmaan vielä kuntosalille. Muuten leppoisaa lomailua, jatkan tv-sarjaa Ruth Ellisin tarina, teen käsitöitä ja tänään varmaankin syödään kotona jotain hyvää pastaa, esim. sitruuna

Ei "Meillä on talo Espanjassa" voi vastata sulle Espanjan lämpöasteista, koska hän ei asu siellä. Ei hän tiedä.  Joko uskotte, trolli mikä  trolli!

Vierailija
15619/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon lukenut tänään tätä ketjua, mutta en kirjoitellut. Ikävä fiilis tullut joistain kirjoituksista. On semmoinen lytätty olo.

Löytämäni leffat kirjoitin sitten toiseen ketjuun. Frisbeekilpailuni meni tänään erittäin hyvin. Yhden mm-tasoisen heitonkin heitin, kun yli 100 metrisen rollerin heitin korin juureen. Loppumatkalla se kiekko pomppasi ison kiven yli lähes korin juureen. Kettua ja peuraa näkyi frisbeeradoilla. Oon alkanut innostuu tästä lajista.

Illalla tuli katsottua yle areenasta frisbeegolfin finaalia. Tasoon nähden muutama suomalainen pärjäsi loistavasti noissa kisoissa. Etenkin ykkösniminä Iida Lehtomäki ja Niklas Anttila. 

Vierailija
15620/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kiitokset minultakin kaikilta mukavilta  kirjoittajilta - teistähän tämä ketju koostuu

Tsempit kaikille!:)

Onpa ollut kiire päivä

Doris"

Minulta kaikilta mukavilta kirjoittajilta?

Ketju on lukittu.