Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
15521/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kommenteista olla Lampaallakin osansa tässä ketjusta toiseen toistuvassa oudossa kuviossa, josta nimimerkki ja nimimerkitön Doris on saanut kaiken syyn niskaansa. Voikohan olla peräti niin, että Doriksen rekisteröity tili poistettiin, koska samalla kirjoittajalla oli jo yksi käytössä..? 

Pakkomielle & vainoharhaisuus samassa kommentissa 

Monelle meistä tavallinen arki samoine tuttuine kuulumisineen on parhautta. Kun on elämä heitellyt, terveys reistaillut ja muuta murhetta ollut riittämiin, niin:

Ihan tavallinen arki on ihanaa

Monesti ennenkin on räväkämmät ohjattu omaan ketjuunsa, mutta täällä räksyttävät ja haukottelevat. Liekö tuo toinen ketju jo täynnä, vai miksi eivät sinne mene?

Joku tässä ketjussa koukuttaa, kertokaa mikä? Kiinnostaa todella tietää...

Vierailija
15522/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä ei ralliväkeä näkynyt. Kyllä mä voi olla kirjoittamatta tänne. Pitäkää akat ketjunne. Mutta muistakaa mitä mies tarttee. Ja joka päivä.

Apua :D meillä on ketjussa ollut hetken ihka elävä itsekeskeisin mies ikinä. En olekaan missään elämäni vaiheessa aiemmin törmännyt moiseen. Olisikohan kyse sukupuuttoon kuolemassa oleva laji, kovasta yrityksestä huolimatta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15523/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näistä tiedä, mutta tuo yksi Dorishullu on aivan harhainen.

Yksi? 

Vierailija
15524/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän rutiinien kertominen. Kun ne on aina samat, toistuu kommentista toiseen. Vähän rehentelyn makua silloin.

Saahan ne kertoa, mutta maistuu puulta.

Täällähän on lukematon määrä jankkaajia, jotka kertovat päivästä toiseen samat asiat.

Olet väärässä ketjussa -> Räväkät kuulumiset, ole hyvä. Älä suotta kiduta itseäsi

Vierailija
15525/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta ehdin kirjoittelemaan, kun vaihdettiin kuskia, nyt vaimo ajaa. Tämän aamun petipuuhat siirtyy iltaan kun oli kiire lähteä aikaisin matkaan. Kohta mennään Jyväskylän läpi, kattelen näkyykö Hussia ja Latvalaa. Ne on Jämsässä varmaan jo. Äijät, mukavaa päivää teillekin!

Kyllä olisi tylsää jos aamupanosta muodostuisi omassa elämässäni yksi aamurutiineista, vähän niin kuin vuoteen sijaaminen tai puuron keitto. Voi voi. Missä yllätyksellisyys ja jännitys?

Ei vuodetta saa sijata! Seksi on yhtä tärkeää kuin ruoka tai lääkkeet. Nekin otetaan ajallaan.

Todellakaan! Pitää jättää auki tuulettumaan, varsinkin kesällä!

Vierailija
15526/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun räväkät kuulumiset ja rutiinit on saman ketjun alla niin se paljon järkevämpää sekä mielenkiintoisempaa. Voi ketjua vaihtamatta helposti samalla rullailulla valita mihin kommenttiin tarttuu. 

Vierailija
15527/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun räväkät kuulumiset ja rutiinit on saman ketjun alla niin se paljon järkevämpää sekä mielenkiintoisempaa. Voi ketjua vaihtamatta helposti samalla rullailulla valita mihin kommenttiin tarttuu. 

Totta tämäkin, mutta: sitten ei kannattais haukotella meidän 'tavallisten' kommenteille, eikö?

Mun puolesta kaikki kuulumiset käy, mut ei ilkeilyt :) ja ...

Vierailija
15528/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta ehdin kirjoittelemaan, kun vaihdettiin kuskia, nyt vaimo ajaa. Tämän aamun petipuuhat siirtyy iltaan kun oli kiire lähteä aikaisin matkaan. Kohta mennään Jyväskylän läpi, kattelen näkyykö Hussia ja Latvalaa. Ne on Jämsässä varmaan jo. Äijät, mukavaa päivää teillekin!

Kyllä olisi tylsää jos aamupanosta muodostuisi omassa elämässäni yksi aamurutiineista, vähän niin kuin vuoteen sijaaminen tai puuron keitto. Voi voi. Missä yllätyksellisyys ja jännitys?

Ei vuodetta saa sijata! Seksi on yhtä tärkeää kuin ruoka tai lääkkeet. Nekin otetaan ajallaan.

Todellakaan! Pitää jättää auki tuulettumaan, varsinkin kesällä!

Vaikka kirjoitinkin tuosta vuoteen sijaamisesta kuuluen aamurutiineihin - niin omiin aamurutiineihini se ei kuulu.

En koskaan sijaa vuodetta vaan möngin samaan koloon iltasella, omaan pikku pesään. On "terveellisempää" jättää vuode sijaamatta, tuulettumaan niinkuin totesitkin.

Vierailija
15529/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut olisivat ihan kivoja, ellei aina pitäisi jonkun tulla kertomaan jatkuvasta sekstaamisestaan. Mahtaa olla muuten tylsä elämä, kun ajatukset pyörivät aina siellä jalkovälissä. Voisi mennä kirjoittelemaan jonnekin pelkkää seksiä käsittelevälle palstalle. Kullähän se kuuluu ihan normaaliin elämään, mutta itse katson sen olevan yksityisasia enkä tunne tarvetta kertoilla siitä. Vai onko se näillä kuitenkin kyse siitä, että siitä puhe mistä puute :D?

No, se siitä. Itse juuri nautiskelen pitkästä brunssista Espanjassa omalla terassilla. Aamu-uinnilla jo kävin ja tein vesijumpan. Iltapäivällä varmaan vielä kuntosalille. Muuten leppoisaa lomailua, jatkan tv-sarjaa Ruth Ellisin tarina, teen käsitöitä ja tänään varmaankin syödään kotona jotain hyvää pastaa, esim. sitruunapastaa

Tää on trolli! Espanjassa omalla terassilla, just joo

Miksi olisi? Meillä on ollut talo täällä jo vuosia. On oma terassi ja oma uima-allas.

Vierailija
15530/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoo olevansa hoikka, sekin saa alapeukutuksia.

Vierailija
15531/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän rutiinien kertominen. Kun ne on aina samat, toistuu kommentista toiseen. Vähän rehentelyn makua silloin.

Täällähän on lukematon määrä jankkaajia, jotka kertovat päivästä toiseen samat asiat.

Olet väärässä ketjussa -> Räväkät kuulumiset, ole hyvä. Älä suotta kiduta itseäsi

Pitkiksen ketju. Ei taida olla kovin räväkkä...

Vierailija
15532/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tämäkin, mutta: sitten ei kannattais haukotella meidän 'tavallisten' kommenteille, eikö?

..sama ukko kerskuu panemisellaan kommentista toiseen. Jos itsellä on pakkomielle aloittaa joka ikinen päivä nussimalla eukkoaan niin fine. Mutta me emme kaipaa sitä tietoa, koska se herättää pahennusta.

Jos ei ole muuta annettavaa tänne, niin joutikin mennä. Kaikki eriävät mielipiteet eivät ole ilkeilyä.

Totta: eriävät mielipiteet ei ole ilkeilyä, tunnistan kyllä eron :)

Vierailija
15533/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dorisko tässä?

Vierailija
15534/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiksen ketju. Ei taida olla kovin räväkkä...

No, menisivät sinne nuo räväkkyyttä kaipaavat! Tää on  e h k ä  enemmän tavallisten kuulumisten ketju kuitenkin. Luulisin. Ehkä.

Vierailija
15535/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut olisivat ihan kivoja, ellei aina pitäisi jonkun tulla kertomaan jatkuvasta sekstaamisestaan. Mahtaa olla muuten tylsä elämä, kun ajatukset pyörivät aina siellä jalkovälissä. Voisi mennä kirjoittelemaan jonnekin pelkkää seksiä käsittelevälle palstalle. Kullähän se kuuluu ihan normaaliin elämään, mutta itse katson sen olevan yksityisasia enkä tunne tarvetta kertoilla siitä. Vai onko se näillä kuitenkin kyse siitä, että siitä puhe mistä puute :D?

No, se siitä. Itse juuri nautiskelen pitkästä brunssista Espanjassa omalla terassilla. Aamu-uinnilla jo kävin ja tein vesijumpan. Iltapäivällä varmaan vielä kuntosalille. Muuten leppoisaa lomailua, jatkan tv-sarjaa Ruth Ellisin tarina, teen käsitöitä ja tänään varmaankin syödään kotona jotain hyvää pastaa, esim. sitruunapastaa

Pahoittelen, tähän ketjuun on pesiytynyt häiriköitä, kerro toki elostasi.

Paljonko lämpöasteita tänään?

Vierailija
15536/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..sama ukko kerskuu panemisellaan kommentista toiseen. Jos itsellä on pakkomielle aloittaa joka ikinen päivä nussimalla eukkoaan niin fine. Mutta me emme kaipaa sitä tietoa, koska se herättää pahennusta.

Jos ei ole muuta annettavaa tänne, niin joutikin mennä. Kaikki eriävät mielipiteet eivät ole ilkeilyä.

Totta: er

Mutta tunnistatko kirjoitustyylit ja niiden eron? Ettei tulisi tulkinneeksi suoraan sanottua ilkeilyksi?

Vierailija
15537/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset?page=2

Vierailija
15538/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se vakkari, joka allekirjoitti ruusulla vai oliko se kukkakimppu?

Jos luet, kirjoitathan kuulumisia

Jenni Vartiainen: Leima

on päivän biisi

Vierailija
15539/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä joutunut päivystykseen liian vedenjuonnin takia. Tärkeää on muistaa syödä suolaista välillä.

Minä en seuraa rallikisoja- ei voisi vähempää kiinnostaa tuo saastutus!

Itse en ole juonut mitenkään ylenpalttisesti, mutta kyllähän sitä normaalia enemmän joutuu juomaan, kun hikoilee paljon. Ja olen uskonut jonkun lääkärin sanomaa, että jos syö normaalisti, niin saa kyllä tarpeeksi suolaa. Ehkä olen kuitenkin saanut liian vähän suolaa hikoiluun nähden. Noh, nyt on tilanne korjattu. En kuitenkaan aio muista terveyssyistä ottaa sipsikuuria tavaksi. ;) 

Ota mieluummin vaikka elektrolyyttijuomaa kuin sipsejä. Vältyt siten sipsien turhilta kaloreilta. (On totta että hikoilu, liika vedenjuonti tai oluen juonti huuhtelee elimistöstä kivennäis- ja hivenaineita mm. suolat.

No enhän minä tietoisesti syönytkään sipsejä suolan puutteeseen, teki vain niitä mieli. Ja kuten jo aiemmissa viesteissä kirjoitin, en yleensä syö sipsejä, eikä ole aikomus syödä jatkossakaan. Näitä nyt jo syötyjä ei voi enää korvata muulla. 😉

Vierailija
15540/24139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä joutunut päivystykseen liian vedenjuonnin takia. Tärkeää on muistaa syödä suolaista välillä.

Minä en seuraa rallikisoja- ei voisi vähempää kiinnostaa tuo saastutus!

Itse en ole juonut mitenkään ylenpalttisesti, mutta kyllähän sitä normaalia enemmän joutuu juomaan, kun hikoilee paljon. Ja olen uskonut jonkun lääkärin sanomaa, että jos syö normaalisti, niin saa kyllä tarpeeksi suolaa. Ehkä olen kuitenkin saanut liian vähän suolaa hikoiluun nähden. Noh, nyt on tilanne korjattu. En kuitenkaan aio muista terveyssyistä ottaa sipsikuuria tavaksi. ;) 

Ota mieluummin vaikka elektrolyyttijuomaa kuin sipsejä. Vältyt siten sipsien turhilta kaloreilta. (On totta että hikoilu, liika vedenjuonti tai oluen juonti huuhtelee e

Ymmärsinkin noin. Mutta avasin asiaa vähän laajemmin jakaakseni tietoa muillekin :) Semmoinen yleishyödyllinen tietoisku :)

Ketju on lukittu.