Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
15461/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Part One:

Tänään kävin taas kerran kirppiksillä ja löytyi Apua, perintö vaarassa (1993), Marsilaiset suksikaa Kuuhun (1990) ja Cold and Dark (2004) leffat. Fantaa ostin taas kolme kappaletta ja poppareita. Ihan just lähden yhden kanssa kisailee frisbeen parissa...

Vierailija
15462/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vehtä sattoo.

Ka niihä tuo tehköö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15463/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris oli toisenlainen, Doris oli reissunainen......

Vierailija
15464/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysit kysymään Jumalalta miksi on sotia ym.

Jumala vastaa raamatussa,ettei HÄN ole hylännyt ihmistä,vaan IHMINEN on hylännyt HÄNET. Jumala rakastaa meitä kuitenkin niin paljon,että hänen täytyy tällätavoin herätellä meitä pois kaikesta pahuudesta,mitä teemme.

Vai niin.Kyllä on sitten tosi kova herättely.

Vierailija
15465/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti ole olemassa.Se on täällä maailmassa mitä elämme nyt.

Vierailija
15466/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto soimaa, kun tapoin käärmeen. Oli ihan lähellä minua. Tapanani on hätistellä ne kauemmas, mutta nyt ei oikein onnistunut tuo ja ihan terassin vieressä oli, enkä olisi edes sisälle päässyt (etuovi lukossa) jos en olisi sitä lähtemään saanut ja ajatuksena ei ollut kiva, että terassin tykönä oloilee ja jonnekin sinne jää pyörimään. Tuosta, kun ulos astuu niin ei edes näe mitä on vastassa. 

Samalla pihassa kulkiessa täälläkin on heinikkoa ja kun puutarhaa hoidan niin en haluaisi päälle astua. Ehkä tuo oli se aiemmin pois hätistelemäni. Ei minulla ole oikein keinoja niitä kuljettaa kauemmas. Toisaalta selittelyjä nämäkin vaan. Ymmärrän sen. Kai pitäisi jatkossa varautua ja jokin sanko hommata, että voisi edes kuvitella siirtävänsä käärmeen pois. En minä ennen ole tälläistä ikävää tekoa tehnyt ja käärmeitä kyllä on ollut pihoissa missä olen asunut. Päivittäin olen nähnyt niitä. Samalla tiedän joidenkin nyt vihaavan minua tämän vuoksi ja syystäkin. 

Vierailija
15467/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäin pois työelämästä niin viikonpäivä pitää katsoa kalenterista. 

Kaikki päivät tuntuu samanlaisilta kun työ ei rytmitä viikkoa.

Isävainaa usein soitteli ja kysyi mikä päivä nyt on. No samalla sai juteltua kuulumiset.

Ilma on mukavan raikas monen tunnin sateen jälkeen. Pyöräilylle uskaltauduttiin iltapäivällä. Mansikoita ja kirsikoita taas ostettiin.

Vierailija
15468/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt noustiin vaimon kanssa. Pitkä aamu yhdessä sängyssä. Suihkuun, aamupuurolle ja sitten lähdetään kävelemään pururadalle.Teen lihaskuntoliikkeet samalla ulkona telineillä. Sitten lounaan laittoa, grillaan pihvit, ja loppupäivä vapaata, pakataan huomista matkaa varten ja ollaan vaan. Kiva päivä jatkuu. Äijät, mukavaa päivää teillekin!

Miksi tähänkin viestiin pitää alapeukkuja laittaa. Sivusta ihmettelen.

Tai sitten ketjun "äijillä" ei ole mukava päivä. 

Miesvihaa? Onko tää vain naisten ketju?

Vierailija
15469/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysit kysymään Jumalalta miksi on sotia ym.

Jumala vastaa raamatussa,ettei HÄN ole hylännyt ihmistä,vaan IHMINEN on hylännyt HÄNET. Jumala rakastaa meitä kuitenkin niin paljon,että hänen täytyy tällätavoin herätellä meitä pois kaikesta pahuudesta,mitä teemme.

Mites uskonsodat? Jumala käskee tappamaan muita ihmisiä?

Miten lapset on syyllisiä sotiin tai naiset? Miksi heitä tarttee herätellä?

Kovin on keppoisia sun selitykset, uskotko itsekään noihin? Ai niin sun on pakko uskoa, muuten et pääse taivaan iloon.

Vierailija
15470/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa, kantarellit kasvaa.

Tämän kesän ensimmäisistä vadelmista tein vadelmarahkaa, nam!

Minäkin olen sitä mieltä, että se helvetti on täällä maan päällä.

Vierailija
15471/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei Doris voi olla koko ajan itsenään vaan pitää olla välillä Doris ja välillä nimimerkitön/eri/sivusta?

Jos noin on? niin onpa aika lapsellista. Välillä on lässynlässyn hengennostattaja Doris ja sitten kun on vähän mustempi päivä onkis tiukkis päsmäröijä "sivusta". Miksi ei voi olla silloinkin Doris? Rehellisyyttä please.

Sitä se on jos haluaa ylläpitää täällä vain yhdenlaista kuvaa itsestään.

Jos noin ei ole, olin typerä ja menin halpaan. Unohtakaa.

Vierailija
15472/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jäin pois työelämästä niin viikonpäivä pitää katsoa kalenterista. 

Kaikki päivät tuntuu samanlaisilta kun työ ei rytmitä viikkoa.

Isävainaa usein soitteli ja kysyi mikä päivä nyt on. No samalla sai juteltua kuulumiset.

Ilma on mukavan raikas monen tunnin sateen jälkeen. Pyöräilylle uskaltauduttiin iltapäivällä. Mansikoita ja kirsikoita taas ostettiin.

Jäin vuoden vaihteessa pois työstä, 42 vuotta oravanpyörässä riitti. Virallisesti eläkkeelle vasta vuoden päästä. Kuluneet 7 kk on menneet nopeasti, olen tehnyt sitä mitä suunnittelinkin;festareita, keikoilla käymistä, liikuntaa, kiireettömiä aamuja, luonnosta ja hetkestä nauttimista. Ja kyllä, viikonpäivät pitää katsoa kalenterista :) Nykyään ajoittain nousee mieleeni että pääkoppa kaipaa haasteita, visaisten asioiden ja ongelmien ratkomista. Katsotaan mitä teen asialle syksyn tullen.

Vierailija
15473/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu? Lintujen rääkyminen kuuluu tänään. 

Vierailija
15474/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei Doris voi olla koko ajan itsenään vaan pitää olla välillä Doris ja välillä nimimerkitön/eri/sivusta?

Jos noin on? niin onpa aika lapsellista. Välillä on lässynlässyn hengennostattaja Doris ja sitten kun on vähän mustempi päivä onkis tiukkis päsmäröijä "sivusta". Miksi ei voi olla silloinkin Doris? Rehellisyyttä please.

Sitä se on jos haluaa ylläpitää täällä vain yhdenlaista kuvaa itsestään.

Jos noin ei ole, olin typerä ja menin halpaan. Unohtakaa.

No, menitpä halpaan, sitähän tuo trolli just yrittääkin. Allekirjoitan kommenttini

Doris, joskus pelkkä D. jos olen just kirjoittanut hiljattain.

Älkää piitatko tuosta jankkaajasta

Doris

Massu täynnä ihanaa intialaista ruokaa, takapenkillä onnistuneita kirppariostoja ja matkalla leffaan... mitä päivä tuokaan tullessaan

Vierailija
15475/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantain kunniaksi G&T ja pieni kipollinen perunalastuja. Kylläpä maistuu kun harvoin näitä nauttii.

Lasiin pieni loraus giniä, jäitä, sitruunaviipale ja tonicia.

Elämä tuntuu aika lokoisalta.

Tuosta käärmeentaposta- eikö muka oikeasti mene tiehensä jos tömistellen sitä hätistelee!? Ei se kimppuun hyökkää jos ei päälle astu.

Vierailija
15476/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Part 2:

Fribailut kilpailtu. Sain luovutusvoiton, vaikka kaameaa puttailua itsellänikin oli. Nyt mussutetaan pizzaa oluen kanssa ja Fantaa taas vierelle, kun pääsee tv:n ääreen katsomaan mm-fribaa. Omat taidot ovat vielä kaukana ammattilaisista. Noin 70-80 metrisiä avausheittoja itse heittelin, jos en vain osunut puihin. 

Vierailija
15477/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Saarijärven leirintäalueella pienimmästä mökissä joka on tosi vaatimaton, mutta ah' niin nostalginen kuten koko paikka. Täällä on sitä 70 luvun henkeä. Sadekaan ei haittaa 🏠

Vierailija
15478/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella tänne on kirjoitettu jo

15 475 kertaa

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mä olen rekkautuneena silloin, kun olen tietokoneella. Jos kirjoitan palstalle kännykällä, en ole rekkautuneena vaan kirjoitan kommenttini perään :

T. Reipas ja tunnollinen lammas poikkeuksellisesti vierailijana

Doriskin kirjoittaa kommenttinsa perään Doris.

Kun sitten olen taas tietokoneen ääressä, käyn katsomassa ne kommentit ja ketjut, joissa olen em tavalla kommentoinut. Toistaiseksi kukaan ei ole yrittänyt esiintyä minuna, mutta jos yrittäisi, niin mä kyllä sitten nikilläni tulen kertomaan, oliko kyseessä minä vai joku trolli. 

Suurin osa niin tässä ketjussa kuin ylipäätään koko palstalla haluaa olla "vierailija". Ihan kuten sinä itsekin. Syystä tai toisesta - ymmärrän kyllä - et halua, että kukaaan yhdistäusu kommenttiasi johonkin aiempaan kommenttiisi. Siihenhän nämä anonyymit keskustelupalstat just perustuukin. Jos elämä on tarpeeksi tylsää, voi tehdä tuhansien kommenttien ketjun ihan vaan keskustellen itsensä kanssa. 

Vierailija
15480/24139 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mä olen rekkautuneena silloin, kun olen tietokoneella. Jos kirjoitan palstalle kännykällä, en ole rekkautuneena vaan kirjoitan kommenttini perään :

T. Reipas ja tunnollinen lammas poikkeuksellisesti vierailijana

Doriskin kirjoittaa kommenttinsa perään Doris.

Kun sitten olen taas tietokoneen ääressä, käyn katsomassa ne kommentit ja ketjut, joissa olen em tavalla kommentoinut. Toistaiseksi kukaan ei ole yrittänyt esiintyä minuna, mutta jos yrittäisi, niin mä kyllä sitten nikilläni tulen kertomaan, oliko kyseessä minä vai joku trolli. 

Suurin osa niin tässä ketjussa kuin ylipäätään koko palstalla haluaa olla "vierailija". Ihan kuten sinä itsekin. Syystä tai toisesta - ymmärrän kyllä - et halua, että kuk

Sinä, lammas, pidät yllä asiallista keskustelua, kiitos siitä. D on ihan toista maata.

Ketju on lukittu.