Mitä tekisit jos saisit tietää että maapallo on suuri bb-talo?
Koelabra. Ja olet mukana Truman showssa? Ja Isoveli valvoo.
Kommentit (22)
Säälisin niitä jotka ois nähneet mut ilman vaatteita. Toivon etteivät saisi sydäriä.
Jatkaisin kasuaalisti housuihin pudottelua.
-Tiiätte kyllä kuka.
Kuka siellä olis katselijana? No ei kyllä kiinnostas oikeasti, koska mun elämä ei ole katselunarvosta, en usko kauheasti katsojia keräävän heh.
Vierailija kirjoitti:
Säälisin niitä jotka ois nähneet mut ilman vaatteita. Toivon etteivät saisi sydäriä.
Niillä olisi täysi työ miettiä, miltä itse näyttävät ilman vaatteita ja kotonaan tekemässä mitä nyt sitten tekevätkään, vessassa, suihkussa jne. Tuskin siibä ensimmäisenä toisten alastomuudesta huolehtisi.
Näin siis, jos koko maailma olisi Truman showta, kaipa sitten istuttaisiin vuorotellen katsomassa tuubista tai telkasta milloin kenenkin tutun tai tuntemattoman elämää. (Karmea ajatus.)
Siltä tää on tosiaan alkanut tuntumaan. Pikku hiljaa makustelen, että kuka siellä johtaa koetta ja onko joku tavoitekin sillä hommalla...
Miten suuri porukka täällä tietää siitä?
Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka siellä olis katselijana? No ei kyllä kiinnostas oikeasti, koska mun elämä ei ole katselunarvosta, en usko kauheasti katsojia keräävän heh.
Jotain ihmisiä ja olentoja?
Menisin päiväkirjahuoneeseen ja käskisin hävittämään koko talon.
Selvittäisin missä on se ovi, josta pääsee pakoon.
Ajatella, jos tällaista järjestettäisiin oikeasti tietämättömille ihmisille. Yllättävän monet dystopiat ovat nykyään todellisuutta, vain pieniä eroja yksityiskohdissa.
Vierailija kirjoitti:
Luin, että olemme kehittyneiden avaruusolioiden kokeilu. Valitettavasti olivat unohtaneet tämän syrjäisen seudun pikkuprojektin pitkäksi aikaa, kunne jollakin välähti. Voihan perhana, ovat jääneet oman onnensa nojaan. Heti lähetettiin tarkistuspartio paikalle. Palasivat nopeasti kotiplaneetalleen ja sanoivat, että mitään kehitystä ei ole tapahtunut. Tappavat toisiaan edelleen.
suoli ainakin on, sen verran tyhmä väestö varmistamassa ettei kukaan saa koskaan mitään kivaa
Ainakaan ei itselleni ole tullut vielä yhtään "rikot sääntöjä" -kuulutusta joten ihan sama.
Boobs&Breasts talo... Lääh puuh.. Me likes... Jabadabaduuuuuu T:M59
Vierailija kirjoitti:
Selvittäisin missä on se ovi, josta pääsee pakoon.
Etsitään yhdessä sitä ovea? :)
Tappaisin kaikki
Tämä ainaki on ollut joka kerta mielessä kun oon kattonu sekunninkaan bb:tä
Mieluummin BB-talo kuin Vivarium.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää meidän lähiö. En erota taloja toisistaan enkä ole poistunut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes pääsisi pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes pääsisi pois!
Tiedän ja siksi en enää edes yritä
Jos koko maailma on, niin sittenhän kaikki muutkin ovat mukana samassa showssa.