Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
6.30., melkoinen trilleri Englanti-Espanja naisten jalkapallomatsi, ihan tuli lisähiki.
Minäkin katsoin tämän pelin. Oli kyllä jännitystä koko rahan edestä rankkarikisaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
"Juolahti mieleeni, että oletkohan liian samankaltainen äitisi kanssa mitä keskusteluun tulee? Ehkä sinäkin haluaisit että keskustelu kulkisi sinua kiinnostavien asioiden ympärillä.
Itse tykkään keskustella aiheista jotka ovat itselleni vieraampia, tykkään kysellä ja ottaa selvää. Sekä miettiä sitten jälkeenpäin miten ja miksi ihminen on juuri tuota mieltä jne."
Kyllä minä voin keskustella myös ns vieraammista aiheista. Ehkä kaipaisin vaan kaikenlaista keskustelua ja jotain uutta elämääni. Tarkoitin lähinnä etten edes muista koska olisin jakanut innostuksen johonkin asiaan jonkun kanssa ja voinut puhua ns yhteisistä jutuista. En silti tarkoita etteikö minua kiinnostaisi moni asia ja ettenkö kuuntelisi toisenkin elämästä ja tärkeistä jutuista.
Ehkä tarkoitin tätä kaikkea. Joku ei ehkä ymmärrä sitä miltä tuntuu, kun elämässä ei voi oikein puhua mistään yleensäkään. Äitini kanssa omat jutut, mutta
Pitäiskö sun lähteä käymään jossain, missä ihmisiä liikkuu. Tuskin uudet ihmiset sulle kotiin tulee. Tai netin kautta voisit hankkia uusia ihmisiä elämääsi. Jokin Tinder ja mitä niitä on.
hiki on ja juon koskenkorva PURE strawberry limee, koko päivän kotona yksin ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juolahti mieleeni, että oletkohan liian samankaltainen äitisi kanssa mitä keskusteluun tulee? Ehkä sinäkin haluaisit että keskustelu kulkisi sinua kiinnostavien asioiden ympärillä.
Itse tykkään keskustella aiheista jotka ovat itselleni vieraampia, tykkään kysellä ja ottaa selvää. Sekä miettiä sitten jälkeenpäin miten ja miksi ihminen on juuri tuota mieltä jne."
Kyllä minä voin keskustella myös ns vieraammista aiheista. Ehkä kaipaisin vaan kaikenlaista keskustelua ja jotain uutta elämääni. Tarkoitin lähinnä etten edes muista koska olisin jakanut innostuksen johonkin asiaan jonkun kanssa ja voinut puhua ns yhteisistä jutuista. En silti tarkoita etteikö minua kiinnostaisi moni asia ja ettenkö kuuntelisi toisenkin elämästä ja tärkeistä jutuista.
Ehkä tarkoitin tätä kaikkea. Joku ei ehkä ymmärrä sitä miltä tuntuu, kun elämässä ei voi oikein puhua mistä
Nyt ehkä puutut asioihin, mitkä ei juurikaan sulle kuulu...
Hyvää yötä kaikille, katoin just Vanhempien vaikea valinta
Vierailija kirjoitti:
Taitaa "äikänope" ja paskatrolli olla yksi ja sama.
Molemmat osaavat aiheen ohi- jankkauksen ja ovat yht'aikaa paikalla.
Tänään ollut hieman ärtyisä päivä ja se näkyi ehkä kaikessa. Kaupassa kävin, mutta ei mitään alessa. Paljon vaan ihmisiä liikkeellä. Tuli nyt käytyä sentään ja taas ruokaa pitkäksi aikaa. Muuten ulkoillut olen. Vähän ukkostikin. Tegtäviä yritän kurrseihin tehdä taas pois alta, kun viime hetket käsillä kesän osalta.
Saving Vice - Black Ice (Acoustic) ft. Alex Pasibe (tärkeä biisi jonka osaan ulkoa. Synkkä, mutta pidän tästä)
Roska-auto ajoi seiskalta pihaan, siinä herättiin jyrinään ja ropinoihin. Kahvi tuoksuu, taidan aloitella päivän ja viikon luonnonjugurtilla, vadelmahillolla, myslillä, auringonkukansiemenillä ja cashew-pähkinöillä. Kupillinen, tai oikeastaan mukillinen mustaa kahvia.
Lähden kauppaan, viimeksi oli mun merkki vissystä loppu. Puoliso lähtee hellettä uhmaten golfaamaan. Pieni sateen toivo ja ennuste on ilmassa.
Mukavaa maanantaita
Doris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6.30., melkoinen trilleri Englanti-Espanja naisten jalkapallomatsi, ihan tuli lisähiki.
Minäkin katsoin tämän pelin. Oli kyllä jännitystä koko rahan edestä rankkarikisaa myöten.
Luin: ...tänään peiliin, luulin että nytpä tulee vuodatus :)
Luin viime yönä Jörn Lier Horstin dekkarin Lumen peittämä
Sopivan kiltti yödekkariksi yksin mökillä lukien. Joskus on ollut niin karmaiseva Marko Hautalan kirja, että on oikeasti pelottanut. Hautalaa onkin sanottu Suomen Stephen Kingiksi, kauhukirjailijaksi.
Tänäänkin kuuluu hyvää. Juuri palasin joka aamuiselta lenkiltä - tuleentuvan ohrapellon laitaa järven rantaan, raikkaan tuulenvireen tarttuessa helmoihin. Teki mieli laulaa joten Katri-Helenan Minne tuuli kuljettaa biisiä hyräilin. Takaisin palatessani kävin mansikkavarkaissa naapurin riveissä. Meillä on yhteisöviljelmä, muutama rivi molemmilla. Pieni ilkikurisuus piristää joten kävin napsimassa naapurin puolelta. Tunnustan sitten syksyllä. Suuremman satsin söin kyllä omiani.
Kurkistin pakkaseen, mikä on päiväkahvipullatilanne. Enää muutama jäljellä, joko ne taas on lopussa?! Leivon uusia kohta, nyt en viitsi.
Tuulen tuoma ajatus;voisiko olla mahdollista että suomalaisiin tarttuu helteillä auringon lisäksi etälämaalaisten kuumaverisyyttä sekä hitaammin -asennetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen oikea ope. Ja osaan käyttäytyä.
Anna muiden arvioida tuo käyttäyminen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen oikea ope. Ja osaan käyttäytyä.
Anna muiden arvioida tuo käyttäyminen :D
korjaus:käyttäytyminen
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin kuuluu hyvää. Juuri palasin joka aamuiselta lenkiltä - tuleentuvan ohrapellon laitaa järven rantaan, raikkaan tuulenvireen tarttuessa helmoihin. Teki mieli laulaa joten Katri-Helenan Minne tuuli kuljettaa biisiä hyräilin. Takaisin palatessani kävin mansikkavarkaissa naapurin riveissä. Meillä on yhteisöviljelmä, muutama rivi molemmilla. Pieni ilkikurisuus piristää joten kävin napsimassa naapurin puolelta. Tunnustan sitten syksyllä. Suuremman satsin söin kyllä omiani.
Kurkistin pakkaseen, mikä on päiväkahvipullatilanne. Enää muutama jäljellä, joko ne taas on lopussa?! Leivon uusia kohta, nyt en viitsi.
Tuulen tuoma ajatus;voisiko olla mahdollista että suomalaisiin tarttuu helteillä auringon lisäksi etälämaalaisten kuumaverisyyttä sekä hitaammin -asennetta?
Enpä tiedä tuosta hitaudesta? No, kotona osaan laiskotella, mutta töissä huomaan käveleväni nopeasti, vähempikin riittäisi. Viime perjantaina pyyhin aurinkoisen terassin pöytiä, huomasin taas heiluvani hikipäässä. Yritän ottaa vinkistäsi vaarin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat osaavat aiheen ohi- jankkauksen ja ovat yht'aikaa paikalla.
Kukahan täällä nyt jankkaa?
Vetää mieltä matalaksi kun Metsa Manin tubekanava kaapattiin ja poistui tubesta, saa nähdä menikö se lopullisesti vai saako Mani vielä kanavansa takaisin? Mitä minä nyt katson?
Varmasti tietysti itellään Metsa Manilla on varmasti vielä pahempi mieli nyt. Ei varmaan ole helppo homma kanavan palautus, jos ylipäätään mahdollista.
Ei yhtään mitään, apteekissa pitäisi käydä kun ketipinorit loppu.
Vierailija kirjoitti:
Luin viime yönä Jörn Lier Horstin dekkarin Lumen peittämä
Sopivan kiltti yödekkariksi yksin mökillä lukien. Joskus on ollut niin karmaiseva Marko Hautalan kirja, että on oikeasti pelottanut. Hautalaa onkin sanottu Suomen Stephen Kingiksi, kauhukirjailijaksi.
Nuorena luin kaikki Stephen Kingin kirjat, heti aina luin, kun uusin ilmestyi. Sitten tuli stoppi, leffoja katsoin muutaman. Mulla on tyynyliinakin: Uinu, uinu lemmikkini kirjamessuilta.
Minua vituttaa suuresti, kun huomaan että maassamme verkkorikollisuus saa rehottaa vapaasti.
Kukaan ei siihen puutu ja jos esim. rahat katoaa hyväuskoisten, rehellisten ihmisten tileiltä - ja se on sun oma syy.
Miksi ei esim. pankkeja velvoiteta lain nojalla "puolustamaan tonttiaan" ja kitkemään netistä heidän nimissään olevat haittasivustot/-osoitteet. Niitä on paljon, mutta kyllä sähköisiä palveluja tarjoavilla yrityksillä pitäisi selkärankaa puuttua ongelmaan tai avata kivijalkatoimipisteet uudelleen.
Ristiriitaista ja melkein koomista on se, kun nostat isomman summan rahaa tililtäsi pankki kysyy miksi nostat. Eli epäillevät rahanpesusta :D mutta eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita todellisista rikollisista jotka puuhastelevat heidän verkkosivujensa varjoista ryöstäen pankista ihmisten rahat!