Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22048)

Vierailija
14301/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa. Ei ole muutakaan iloa kun vaimo pihtaa.

Vierailija
14302/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaapäivä ja ajattelin viettää sen kaupungilla kalliolla istuen ja piirtäen. Tekisi mieli käydä juttelemassa ihastukselle illalla, mutta en halua olla tungetteleva. Meillä on ollut tapana käydä tapaamassa toisiamme kerran viikossa yleensä ke-pe. Viime perjantaista tuntuu olevan jo ikuisuus. Lauantaina moikattiin toisiamme kaukaa. Sunnuntaina oli jo kaihoisaa. Eilen ikävä ja tänään on tänään.

Ehkä odotan keskelle viikkoa. En halua olla mikään iilimato. 

Ihana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14303/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pihtaa vielä lisää kun ryyppäät.

Vierailija
14304/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko hieronut hartioita, siivoillut kotosalla, puhunut kauniisti, ollut kiinnostunut vaimon kuulumisista, ottanut ihan vaan kainaloon tai syliin ilman vihjailuja? Sitten vasta voit valittaa, jos olet nämä tehnyt. Sen jälkeen keskustelette, miksi vaimoa ei huvita. Ja korjaatte sen asian.

Vierailija
14305/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menee mukavasti! pääsin sairaalasta, oli munuaisaltaan tulehdus.

Olo on jo todella paljon parempi.

Vierailija
14306/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä toipumiseen!

Vierailija
14307/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!

Vierailija
14308/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi, on kai aika vakava, toipumista Sinulle

Terveisin Doris

Vierailija
14309/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tänään mieheni kanssa terdelle syömään ja nauttimaan kylmiä juomia. 

Vierailija
14310/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla klo 6 jälkeen oli sopivan vilpoista poimia mansikoita.  Lähistöllä korppi äänteli melkein koko ajan, kun olin mansikkamaalla.

Pakastin vähät mansikat, mitä sain ja lisäksi puhdistin ja pakastin mieheni aamulla poimimat lakat. Eipä noissa ollut paljon puhdistamista, hyvälaatuisiakin olivat.

Muuten onkin päivä tähän asti mennyt ulkona varjossa istuskellessa.  Välillä tarkistin missä vaiheessa samettikukkien kukinta (nuput) on.  Suippopaprikan alut ovat kasvaneet "silmissä" eilisestä.

Kryptojakin olen täytellyt, siinä ei onneksi tule hiki.

Tänään teen ruoaksi nakkivuokaa ja lisukkeeksi salaattia.   

Vierailija
14311/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käärmeen vankkumaton puolustaja. Onneksi täällä näyttävät muutkin tajuavan, että hyötyeläin kyseessä.

Meillä oma pihakyy. On musta ja iso. Tuota ei edes pulloon saisi. Olen miettinyt, jos antaisi sille nimen Mustajalka. Naapurin kissallekin olen myös  miettinyt jotain intiaaninimeä.

Kyyhän muuten pitää myyräkantaa kurissa ja myyristähän nuo punkit niitä tauteja levittää.

Kuulumisia: No lopultakin tuli käytyä uimassa. Jos pystyisi samaan kuin viime vuonna, syyskuun loppuun.

Vierailija
14312/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin pieni rasia mansikoita. En pakasta vaan syödään tuoreena ja talven mittaan ostetaan pakastemansikoita aamupuuroon.

Joskus nuorina ja notkeina käytiin lähipellolla poimimassa niitä mutta ei enää näillä kymmenillä. Ehkä mustikoita ja puolukoita tulee poimittua vaikka kummankaan selkä ei kyykkimisestä tykkää.

Kuistilla istuin lukemassa kunnes kuumuus ajoi sisälle.

Vierailija
14313/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kissa -kirja vain parani loppua kohden. Yllättäviä ja hauskoja käänteitä riitti. Suosittelen kaikille ja erityisesti niille, joiden elämä tuntuu nyt raskaalta.

N66

Vierailija
14314/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus tänä kesänä lähteä minnekään reissuun kun syksylle on matka varattuna, mutta mietin tässä, että jospa kuitenkin Tallinnaan pariksi yöksi kylpylähotelliin. Voisimme miehen kanssa molemmat hankkia sieltä uudet silmälasit, minä käydä lisäksi kampaajalla ja suuhygienistin luona. Lapsi (ja minä!) tykkäisi eläinpuistosta ja on siellä pari muutakin paikkaa jossa olisi hauska käydä. Pitääkin alkaa googletella sopivaa hotellia ym.

Ulkona on ihanan lämmintä, ei paahteisen kuumaa vaan aika lempeästi lämmin. Oma mieliala ollut vähän alakuloinen jostakin syystä. Aina välillä ahdistus ja alakulo valtaa mielen ilman näkyvää syytä. Menee ajallaan yleensä itsestään ohikin, joten en ole tästä vielä huolestunut. 

Vierailija
14315/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko hieronut hartioita, siivoillut kotosalla, puhunut kauniisti, ollut kiinnostunut vaimon kuulumisista, ottanut ihan vaan kainaloon tai syliin ilman vihjailuja? Sitten vasta voit valittaa, jos olet nämä tehnyt. Sen jälkeen keskustelette, miksi vaimoa ei huvita. Ja korjaatte sen asian.

Kyllä. Kaiken mahdollisen olen tehnyt. Mutta kun ei sänkypuuhat enää kiinnosta niin olkoon. Olen yrittänyt asiasta puhua sen tuhannen kertaa mutta vastaus on aina se sama, ei kiinnosta. Saatan tästä liitosta lähteä kun elämää on vielä elettävänä. 

Vierailija
14316/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaiken mahdollisen olen tehnyt. Mutta kun ei sänkypuuhat enää kiinnosta niin olkoon. Olen yrittänyt asiasta puhua sen tuhannen kertaa mutta vastaus on aina se sama, ei kiinnosta. Saatan tästä liitosta lähteä kun elämää on vielä elettävänä. 

Jos on keskusteltu kyllin, onko vaimokin eron kannalla? Joskus se onkin paras ratkaisu. Onko lapsia? Pitkä liitto takana? Haluaisitko sinä jatkaa yhdessä?

Vierailija
14317/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa! En jää kaipaamaan.

Vierailija
14318/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suorastaan riehaannuin, kun aloitin hormonikorvaushoidon kohdun poiston jälkeen. Monta kertaa viikossa tekee mieli ja onneksi mies on vielä pystyvä iloittelemaan, eikä kyllästy vaikka 50 vuotta jo yhdessä oltu.  Ikää meillä on jo 70 ja 68. Olisko siitä teille apua? 

Vierailija
14319/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyythän pitää punkit loitolla. En tiedä, että häätäen vai syöden niitä. Tehokas punkkien hävittäjä 🐍

Sitten kuulumisiin:

Heräsin kahdeksalta ja laitoin pyykkiä pesuun. Reilun tunnin päästä lähdin pyörällä liikenteeseen. En ole vieläkään tottunut pyöräilyyn, mutta piti saada liikuntaa, kun jäänyt niin vähäisiksi liikkumiset. Osa pitkästä matkasta meni myös kävellenkin, kun veri lakkaa kiertämästä alaraajoissa.

Kirppiksillä kävin ja seitsemän elokuvaa löysin. Ne elokuvat ovat luettavissa kauhuelokuvaketjussa. Kirppiksellä törmäsin vanhempiinikin. Kävin puffetissakin ja siellä minäkin sain syödäkseni mansikoita (ja paljon muutakin).

Kotiin päin matkalla alkoi kuumuus kärventää mieltäni, kun pinna alkoi palaa. Ihan kotiseudulla törmäsin lapsuudenkaveriin ja juteltiin jonkin aikaa. Sitten kävin kotiseudun kirppiksellä ja menin sen jälkeen kotiin. Kotona hiukan palstailin, kävin suihkussa ja laitoin pyykkiä kuivumaan. Ihan hiestä märkä olin reissun jälkeen.

Tulin sitten tänne vanhempieni luokse. Vähän ukkosti hetki sitten ja kunnon sadekuurokin tuli. Illalla vielä meen elokuviin katsomaan leffan Jurassic World Rebirth. Tekemistä on riittänyt.

Vierailija
14320/22048 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanuus, rakkaani poimi minulle tuliaisiksi muumimukillisen ahomansikoita. 💕