Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22031)
Ihan mukava päivä tänään. Aaamupäivällä vähän töitä ja sitten lounaan jälkeen lopetin koko työpäivän. Alkoi taas 11 päivän vapaat. Facen yhdessä Arabian astioiden ryhmässä ostin muutaman lautasen ja myyjä toimitti ne Myyrmanniin. Nähtiin ulkona ja juteltiin tovi. Oli iloinen, että hänen isoäitinsä lautaset tulee ihan oikeaan käyttöön. Tulin kaupan kautta kotiin ja pihassa vastapäisen asunnon naapuri oli nauttimassa kesäpäivästä. Juteltiin hetki ja kysyin, onko jo syönyt. Ei ollut, joten ehdotin, että otan viinipullon ja tapaksia mukaani, niin voidaan syödä yhdessä. Ollaan siis oltu naapureita jo yli 30 vuotta eli ei mikään puolituttu ihminen. Käytin vaan koiran ensin pikaisesti iltalenkillä. Hän liikkuu aika huonosti, joten nostin vaan omasta pihastani pöydän sekä yhden tuolin (hänellä on oma tuoli omalla pihallaan) hänen pihaansa ja sitten kävin keittiöstäni hakemassa tapakset tarjottimelle.
Nyt sitten suihkuun, yöpaita päälle ja peiton alle katselemaan Maxilta Hollywoodin varjot -sarjaa.
Teemalta alkaa koskettava elokuva ysiltä, yritän pysyä hereillä
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Sauna lämpiämässä, pannaritaikina turpoamassa. Tässä välillä seuraan pesäpallo-ottelua telkusta ja plärään tätä palstaa.
Ihana ilta kun saa olla vaan. 🥰
Meilläkin oli tuohon aikaan sauna lämpiämässä ja nyt katsotaan pesistä. Itekin tässä palstailen. Grillimakkaroita syödään.
Katsottiin äsken monta tuntia pojan kanssa yhdessä Netflixistä sarjaa, jossa nuoret laulajat muodostavat (ainakin näennäisesti) itse lauluyhtyeitä, ja kilpailevat jatkossa siitä, mikä yhtyeistä voittaa.
Periaatteessa ihan kiva tv-formaatti, vaikka herätti itselläni monia kriittisiäkin ajatuksia. Jäimme silti odottamaan seuraavia jaksoja ja olen iloinen, että nyt on joku ohjelma, jota molemmat aidosti haluamme seurata ja katsoa. Tahtoo tuo virtuaalinen pelimaailma olla ihan liian houkutteleva, vaikka kuinka yrittää keksiä yhteistä tekemistä, etenkin kun täällä mökillä ei ole muita lapsia eikä kavereita.
On tosi usein huono äiti -fiilis, kun en ole yhtään liikunnallinen ja terveyssyistä en edes oikein kunnolla voi liikkua yhdessä liikunnallisen lapsen kanssa niin olen aina todella iloinen kun keksin edes jotakin yhteistä tekemistä lapsen kanssa.
Yle tv 1, tangomarkkinoilta tulee konsertti. Sitä katson ja kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on siistit kutrit ja vatsat täynnä;kävimme yhdessä ruokapaikassa lounaalla. Kävimme myös mieheni sukulaisen luona hoivakodissa.
Minunkin mielestäni Doris on lämmin, positiivinen ja myötätuntoinen ihminen. Ja miksi ei saisi onnestaan kertoa, ei se ole keneltäkään pois.
En ymmärrä tätä "ajojahtia" häntä kohtaan.
Täällä satoi iltapäivällä vettä, ukkonenkin jyrähteli, tällä hetkellä poutaa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Samaa mieltä. Asialliset, ystävälliset kommentit on ok. Ilkeät, roisit ei. Lämmin päivä vaihtui lämpimään iltaan. Hämärtyvään...
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä
Olipa hyvä elokuva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä
Olipa hyvä elokuva!
Samaa mietin. Miten loistavasti näytteli poika... silmäkulma kostui
Ollaan menossa huvipuistoon veljen ja poikansa kanssa 🎢🎡🎠😎
Vierailija kirjoitti:
Alkoi täällä ukkostaa niin kalastamiset tänään jäi lyhyiksi. Nyt alkoi kovemmin sataa vettä. Sain semmoisen kevyeen sateen aikana yhden hauen taas pakkaseen. Mukavalta tuntuu sisällä olla kunnon sateen aikana.
Mä olen sitä ukkosta odottanut täällä lounaisrannikolla jo kaksi päivää. Tänään iltapäivällä pitäisi taas mukamas ukkostaa. Kalaa tekisi myös mieli. Sellaiset voissa paistetut ahvenet, voi ettien että😋
Huono yö takana, epäilen että joku lääkekombo tekee öisin levottomuutta. Nyt katon aamu tv ja itkuinen olo. Koskaan ei mitään kivaa kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi täällä ukkostaa niin kalastamiset tänään jäi lyhyiksi. Nyt alkoi kovemmin sataa vettä. Sain semmoisen kevyeen sateen aikana yhden hauen taas pakkaseen. Mukavalta tuntuu sisällä olla kunnon sateen aikana.
Mä olen sitä ukkosta odottanut täällä lounaisrannikolla jo kaksi päivää. Tänään iltapäivällä pitäisi taas mukamas ukkostaa. Kalaa tekisi myös mieli. Sellaiset voissa paistetut ahvenet, voi ettien että😋
Voissa paistetut ahvenet on herkkujen herkkua, harvinaista sellaista. Työvuoro eilen oli kans parhautta, kivoja kohtaamisia hyväntuulisten ihmisten kaa.
Täälläkin on ollut vilkasta, palstalla. Mielipiteitä laidasta laitaan ; ) : (...
Mukavaa, lämmintä lauantaita
Doris
Tangokansa on vallannut Seinäjoen. Iloinen tunnelma, jännittynytkin. Voittaako oma poika Antti Railio kuninkuuden ja oma tyttö Jonna Pirttimäki kuningattaruuden? Kutkuttava päivä. Vanhoja tuttuja näkyy vaikka kuinka paljon ja kaikki ovat hyvällä tuulella. Kivaa päivää kaikille! Nautitaan kesästä ja rakkaudesta! Erotiikastakin.
Vierailija kirjoitti:
Huono yö takana, epäilen että joku lääkekombo tekee öisin levottomuutta. Nyt katon aamu tv ja itkuinen olo. Koskaan ei mitään kivaa kuulu minulle.
Miksi et lue kirjaa öisin? Se rauhoittaa ja sinulle "kuuluu kivaa". On omasta asenteesta kiinni, miten suhtaudut unettomuuteen ja yleensä elämään. Tuo lause "koskaan ei mitään kivaa kuulu minulle" on viisivuotiaan märinää. Suomessa on rauha ja sinulla koti ja ruokaa. Ne on tavoittamattomia asioita niille, joille ei oikeasti kuulu mitään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes odottanut noita sateita ja ukkosta. Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä täällä. Ahvenia harvemmin kalastetaan täällä. Kuha on se ihannekala. En ole vielä noussut tähän päivään, joten alkaisi olla nyt se hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lue kirjaa öisin? Se rauhoittaa ja sinulle "kuuluu kivaa". On omasta asenteesta kiinni, miten suhtaudut unettomuuteen ja yleensä elämään. Tuo lause "koskaan ei mitään kivaa kuulu minulle" on viisivuotiaan märinää. Suomessa on rauha ja sinulla koti ja ruokaa. Ne on tavoittamattomia asioita niille, joille ei oikeasti kuulu mitään kivaa.
Ei levottomassa olossa kirjoihin pysty keskittymään, enkä ole vanhemmalla iällä enää muutenkaan keskittynyt kirjojen lukuun. Ei kaikki ole luku ihmisiä, niin kun ei kaikki virkkaakkaan tai kudo.
Täällä ei nyt laululyriikkaa tunneta. DORIS- laulussa Dooris on rekkailotyttö eli rekkalutka toisenlainen, kuten Edelman laulaa. Tällä ei kommentoija varmaankaan ole APtä tarkoittanut.
Todella! Tuommoista koelenkäyttöä ei kotona ole opetettu. Toivon näin. Puhutko aina noin törkeitä? Häpeä!