Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22031)
Ostin eilen lohen puoleen hintaan, paistoin uunissa, nyt varhaisperunat juureksien kanssa kiehumassa. En muuten erikoisempaa aio tehdä tänään enkä lähde mihinkään. Hyvää vkl kaikille.
Alkoi täällä ukkostaa niin kalastamiset tänään jäi lyhyiksi. Nyt alkoi kovemmin sataa vettä. Sain semmoisen kevyeen sateen aikana yhden hauen taas pakkaseen. Mukavalta tuntuu sisällä olla kunnon sateen aikana.
Aktiivinen sukupuolielämä pitää ihmisen terveenä fyysisesti ja henkisesti. Mutta siitä ei saa kertoa tai sitä kaivata. Kaikenikäiset tarvitsevat seksiä ja rakkautta, ja täällä tuntuu olevan kokenutta ikäväkeä, joka sen merkityksen kyllä ymmärtää. Mutta siitä ei saa keskustella. Onko syy Dooriksen vai kenen, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa metsässä käveltyä koiran kaa. Alkoi silmissä sumenee siellä. Näkö alkoi paremmin pelaa, kun tultiin mäkeä alas. En tiedä yhtään mistä kiikasti.
Tuli sitä pulahdettuakin tänään. Vesi oli paljon kylmempää eiliseen verrattuna. Vähän viileää on tänään ja tuulee myös.
Ehkäpä verenpaineeseen liittyvää vaihtelua tuo kaikki. Minulla samaa, kun esim nousen nopeasti ylös tai vaikka istutan jotain taimea ja sitten olen pitkään alhaalla ja ylös noustessa silmissä sumenee joskus. Tämä näin omalla tulkinnalla arviotuna.
Ei se sitä ollut. On mullakin tuota samaa kuin itselläsi eikä se samanlaista ollut. Ei mulla ennen ole näin sumentunut näkö hetkellisesti. Kuin jokin vetinen kalvo olisi ollut silmillä.
Lasiainen irtautumassa tai verkkokalvo?
Mun silmissä se oli ja meni. Turha sitä miettiä. Näin ukonilmalla päässä alkoi tuntua. Oon pitkälläni.
Joku alkoi kalastaa siellä mistä sain kalaa. Huvittavaa, kun vettä tulee reilusti. Itse en kastunut pahemmin kalastellessani. Ribsiä uuniin ja kalat joskus toiste.
Hyvää kuuluu, kiitos. Olimme Suonenjoen mansikkakarnevaaleilla, kesän eka mansikat 🍓 syöty, nam. Mukava markkinatunnelma. Savolaiset on niin lupsakoita ja ystävällisiä ihmisiä.
Nyt on siistit kutrit ja vatsat täynnä;kävimme yhdessä ruokapaikassa lounaalla. Kävimme myös mieheni sukulaisen luona hoivakodissa.
Minunkin mielestäni Doris on lämmin, positiivinen ja myötätuntoinen ihminen. Ja miksi ei saisi onnestaan kertoa, ei se ole keneltäkään pois.
En ymmärrä tätä "ajojahtia" häntä kohtaan.
Täällä satoi iltapäivällä vettä, ukkonenkin jyrähteli, tällä hetkellä poutaa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Ei ole D:n syy, että seksuaalissävytteiset viestit poistetaan. Sille aiheelle on olemassa niin monta hyvää ketjua, että miksipä et kirjoittelisi siellä. Tämä ketju on eri tyylinen.
Joskus myönteisyys väärässä kohdassa voi tuntua kylmältä.
Satanut on ahkerasti edellisestä viestistäni alkaen. Vähän väliä tulee rytinällä vettä ja sitten vähän kevyemmin. Harmittaa, kun päivä menee ihan hukkaan. Kerran välähti täällä. En voi käsittää miten näin paljon vettä voi tulla taivaalta. Sääennusteetkin muuttuneet aivan täysin tälle päivälle.
Sää tosiaan nyt meillä muuta kun ennustettiin eilen. Sadellut päivästä alkaen ja ukkonen jymisee kauempana ja +17. Olisko sitten huomenna sitä hellettä.....
Sataa sataa ropisee, tiritiri tom.
Täällä on satanut viimeksi maanantaina. Tänään ollut +23 astetta ja pilvetön sininen taivas. Ihanan lämmin kesä, ilma lempeä kuin linnun maito 😍
Taas sataa, aina vaan sataa.
Sauna lämpiämässä, pannaritaikina turpoamassa. Tässä välillä seuraan pesäpallo-ottelua telkusta ja plärään tätä palstaa.
Ihana ilta kun saa olla vaan. 🥰
Vihdoin ajelimme äitiä katsomaan. Kunpa jo kuolema armahtaisi mutta on fyysisesti niin hyvässä kunnossa että ei taida olla toivoakaan pitkiin aikoihin.
Välillä oli kovia sadekuuroja, nyt paistaa.
Syömässä käytiin ja siskolla poikettiin.
Minä en tähän ketjuun kaipaa mitään erotiikkajuttuja, niitä kyllä löytyy pilvin pimein muualta. Tämä on ollut mukava jutusteluketju, toivottavasti pysyy semmoisena.
Pitäisi päättää otanko yhden asunnon, siis asumisoikeusasunnon, kun kaikki pitää yksin miettiä, miten muutto ym. Voi kun ois minullakin joku jonka kanssa jakaa asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole D:n syy, että seksuaalissävytteiset viestit poistetaan. Sille aiheelle on olemassa niin monta hyvää ketjua, että miksipä et kirjoittelisi siellä. Tämä ketju on eri tyylinen.
Joskus myönteisyys väärässä kohdassa voi tuntua kylmältä.
Eriäviä mielipiteitä Rekkalutka ei salli, eikä seksi kuulu kuulumisiin... eikun kuuluuhan se!
Siinä sinulle ja räväkälle kielenkäytöllesi ketju!
https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset?page=2
Ei se sitä ollut. On mullakin tuota samaa kuin itselläsi eikä se samanlaista ollut. Ei mulla ennen ole näin sumentunut näkö hetkellisesti. Kuin jokin vetinen kalvo olisi ollut silmillä.