Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22000)

Vierailija
13901/22000 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kurja sää, vettä lorottanut melkein koko päivä. Piti laittaa tuli takkaan kun alkoi palella puuhailusta huolimatta.

Vierailija
13902/22000 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaupoissa ei ole naudan jauhelihaa, karjan kasvattajien poikotti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13903/22000 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, ota kirjan sänkyyn mukaan ja luen jonkin aikaa.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ainakin tänään tossa meidän pienessä K-Marketissa. 

Vierailija
13905/22000 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hetki sitten tulin saunomasta. On ihanan ramaseva olo. Uiskentelin tuolla, vaikka sataa ja ropisee. Hyvät löylyt tuli, kun punaiseksi sain ihoni. Hupaisaa kuinka "kesäiseltä" ulkona vaikuttaa. Menee se kesä hyvin näinkin.

Vierailija
13906/22000 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ihan hyvä päivä. Oikeastaan silti hyvä päätös, ettei lähdetty reissuun. Ollaan hieman väsyneitä. Tehdään muutamia retkiä tähän lähemmäs sitten. Äitini kanssa ihan mukavaa nyt ollut ja ollaan puhuttu paljon menneistä jutuista. Äitini harrastuksista ja muistoista. Se piristää, kun keskustelua on nyt enemmän. 

Bring me the horizon- strangers  

Vierailija
13907/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole koko kevään aikana uutisia seurannut? Kasvattajat eivät ole saaneet kannattavaa hintaa lihasta, supistaneet tuotantoa tästä syystä. Kestää reilut kymmenen vuotta, ennenkuin syntyneestä vasikasta saa lihaa.

Ulkomailla sama pulma.

Vierailija
13908/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä levoton yö takana, minua ei nämä kelit haittaa ollenkaan.  koska mökissäni vietän kaikki päivät kumminkin.

Sama mikä päivä, vuosi tai vuodenaika, samaa piikkilankaa tämä elämä on.

Vierailija
13909/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaiterkut maaseudun rauhasta. Yöllä satoi rattoisasti, ropina kuului avoimesta ikkunasta ja vedin peittoa lisää päälle, nukuin rauhallisesti. Unia nähden.

Hörpin aamukahveja, kohta lähden katsomaan ulkokukkien tilaa, osan sade on hakannut kurjaan kuntoon. Ahomansikat kypsyy kukkapenkissä, isoja ovat. Vähän saaneet lannoitusta nekin. Pihamaljakoihin vaihdan kukat. Käyn katsomassa mustikkatilanteen lähimetsässä. Siinäpä kuulumisia yhdelle päivälle...

Ai niin: ruokana broilerisalaatti, ruisleipää savuhaukijuustolevitteellä - nam

Doris

Vierailija
13910/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, mikä levoton yö takana, minua ei nämä kelit haittaa ollenkaan.  koska mökissäni vietän kaikki päivät kumminkin.

Mulla oli myös jännittävä yö: Pohjolan neito -kirja on aivan mahtava. Olen lukenut Kamulan edellisetkin kirjat ja tämä on yhtä hyvä.  Nyt perunat kiehumaan ja koti siistiksi, sitten taas kirjan pariin. Kivaa päivää sinullekin! Mitä sä luet nyt?

Vierailija
13911/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihanaa, sulla on mökki! Voit tehdä ulkona ja sisällä vaikka mitä. Istutuksia, pientä remppaa ja sisustamista. Olisipa minminulla. Eikä kukaan melua ja tappele seinän takana.

Vierailija
13912/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirja kesken: Annoin sinun mennä, Clare Mackintosh

Onko joku lukenut kirjan Poikani, Kevin? On leffanakin, kirjailijaa en muista.

On erittäin vaikuttava.

Vierailija
13913/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin vaikuttava.

Leffa on huippu.

Vierailija
13914/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin vaikuttava.

Kummatkin olen lukenut. Poikani Kevin oli surullisen ihana kirja!

Vierailija
13915/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kirjaihmiset, ootteko koskaan olleet semmoisessa kirjakerhossa/lukupiirissä, missä aina luetaan joku kirja, ja sitten porukalla kokoonnutaan keskustelemaan siitä?

Tahtoisin perustaa sellaisen, yhdistettynä käsityöpiiriin... keskustelutilaisuudessa vois halutessaan kutoa, virkata yms ja vuorotellen valkattais kirja luettavaksi. Kahvit tietysti juotais kanssa. Keskustelutilaisuudessa myös jotkut vois lukea ääneen vaikka runoja...

Jostain syystä lähipiirissäni ei ole paljoa innokkaita lukijoita...

Vierailija
13916/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedän kännit ja hukun järveen

Vierailija
13917/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ihanaa, sulla on mökki! Voit tehdä ulkona ja sisällä vaikka mitä. Istutuksia, pientä remppaa ja sisustamista. Olisipa minminulla. Eikä kukaan melua ja tappele seinän takana.

Ei minulla ole mitään kesämökkiä, sanon tätä 35 neliön kämppääni mökiksi.

Vierailija
13918/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kirjaihmiset, ootteko koskaan olleet semmoisessa kirjakerhossa/lukupiirissä, missä aina luetaan joku kirja, ja sitten porukalla kokoonnutaan keskustelemaan siitä?

Tahtoisin perustaa sellaisen, yhdistettynä käsityöpiiriin... keskustelutilaisuudessa vois halutessaan kutoa, virkata yms ja vuorotellen valkattais kirja luettavaksi. Kahvit tietysti juotais kanssa. Keskustelutilaisuudessa myös jotkut vois lukea ääneen vaikka runoja...

Lukupiirejä on.Olen joskus ollut,mutta en sotkeisi siihen käsitöitä.Kaikki ei tykkää..

Vierailija
13919/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukupiirejä on.Olen joskus ollut,mutta en sotkeisi siihen käsitöitä.Kaikki ei tykkää..

Luen ihan valtavasti, mutta en innostuisi lukupiiristä. Siellä vauhti ei ole koskaan sopiva, liian hidas mulle ja toiselle viikko liian vähän lukuaikaa. Kirjan valintakin on aina kompromissi. Mutta perusta vaan, jos löydät paikan ja ajan ja ihmisiä. Etänä voisi toimia, kotoa käsin Skypettämällä. 

Vierailija
13920/22000 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityöt on suositumpia lähipiirissäni, olis tietysti vapaaehtoista. Muistan, kun kansakoulussa yksi luki ääneen jotain kirjaa, vuorotellen jokainen, muut teki käsitöitä. Oli kivaa. Molemmat :)

Eikä mitään skypeä, digiä, vaan kasvotusten kahvilassa tai koululla tms