Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21895)

Vierailija
13221/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti mietin itsekin kuinka samoja asioita kirjoitan ja kuinka elämässäni päivät toistavat toisiaan. Miten toivoisinkaan, että joskus olisi jotain erilaista kirjoitettavaa, ettei tarvisi toistaa samoja lauseita kysyen olisiko tämä tätä päivää vai sittenkin eilistä. Kun nyt mietin mitä edes kirjoittaa päivistäni. Enkä minä ihmettele jos moni ei jaksa lukea. Surkeaahan se on samoja asioita toistaa. En sitä kiistä. Ja sitten en jaksa välittää, koska sitähän elämäni. Saman toistamista ja rutiineja, että välillä ikävästi sanoen saan aikani kulumaan ja näen jotain järkeä tässä kaikessa sentään. 

Nyt on kesäkuun loppupuoli jo ja sitä mietin. Tuntuu, etten ole vielä päässyt edes viettämään kesää. Tai olenhan minä viettänyt, mutta pääni ei ole siihen vielä mukaan ehtinyt. En ole oikeastaan tajunnut, että nyt pitäisi pystyä kesästä nauttimaan edes vähän. Samalla mietin itsekin kuinka näkymättömiä monet ihmiset

Ootko Pitkis huomannut, että joku vuodenaika olisi mieluisampi kuin toinen, ilahduttaisi enemmän? Tai viikonpäivä? Jos ruoka onnistuu erikoisen hyvin tai teet kirpparilta erityisen kivan löydön? Saat myytyä omiasi? Eihän monen muunkaan elämä niin loisteliasta ole, voi olla yksinäinen, vaikka puoliso olisikin. Pienistä asioista se onni ja tyytyväisyys koostuu.

Ja täällä kun kuulumisia lukee, samanlaiset päivät toistuu monellakin: kauppareissut, kotiaskareet, käsityöt, pihahommat. Jotenkin on asenne kohdallaan, kun tykkää tavallisesta arjesta.

Ootko suunnitellut kesäreissua jo pitemmälle?

Vierailija
13222/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näkymätön ihminen, kukaan ei kaipaa minua missään, ei ole lähiomaisiakaan jotka ihmettelisivät jos katoaisin. Öisin itken, tuntuu niin pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13223/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi elämme,

ellemme tehdäksemme

elämän helpommaksi jollekin toiselle?

- George Eliot 

Vierailija
13224/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä näkymätön ihminen, tule näkyväksi auttamalla toisia. Maailma on täynnä apua tarvitsevia. 

Vierailija
13225/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen sunnuntai; kävimme pienellä kotiseutuajelulla ja iltapäivällä mieheni lämmitti pihasaunan. Mieheni veljenpoika käväisi tarinoimassa.

Kovin paljon vaihtelua ei minunkaan päiviini kuulu, mutta tykkään tällaisesta tasaisesta elämästä.  Elämäni on joskus ollut kaikkea muuta kuin tasaista, nyt osaan arvostaa tätä rauhallista elämää.  Ja hyvin nukuttuja öitä, näin pysyn sovussa itseni kanssa.

Hyvää sunnuntain jatkoa!

Vierailija
13226/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain mustikanvarpuja maljakkoon. Niin ihanan tuoreita, vihreitä, mehukkaan näköisiä. Puolukka kukkii. Hyvää juhannusta!

Hyvää päivänjatkoa

Vierailija
13227/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen sunnuntai; kävimme pienellä kotiseutuajelulla ja iltapäivällä mieheni lämmitti pihasaunan. Mieheni veljenpoika käväisi tarinoimassa.

Kovin paljon vaihtelua ei minunkaan päiviini kuulu, mutta tykkään tällaisesta tasaisesta elämästä.  Elämäni on joskus ollut kaikkea muuta kuin tasaista, nyt osaan arvostaa tätä rauhallista elämää.  Ja hyvin nukuttuja öitä, näin pysyn sovussa itseni kanssa.

Hyvää sunnuntain jatkoa!

Hyvää päivänjatkoa

Vierailija
13228/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää kuuluu. Aurinkoinen,tuulinen lämmin sää hivelee meitä täällä veden äärellä mökillä. Meillä oei tyät rasita , ei pyhänä eikä arkenase. Kuntoilun vuoksi käväsimme yhtä pihakuusta parturoimassa ja kukkapenkkiä sipaisemassa.  Nää on just sellaisia pieniä liikunnallisia aktiveettejä. Kun tyyntyy lähdemme soutelemaan ja heetaan kalat pois pyydyksestä. Elämä on nautinnollista.

Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus meni ihan mukavasti. Aattona olikin aurinkoinen ilma, joten tuli oltua lähes koko päivä ulkona. Alkuillasta grillattin naapurin kanssa. Elinen oli sadepäivä ja yksi kaverini vinkkasi Yle Areenasta Kadonneet perilliset -sarjaa. Tuli katsottua kaikki kaudet. Kokkailla ei tarvinnut, koska oli aaton ruokia vielä sopivasti. Tänään taas aurinkoinen päivä ja olen ollut paljon ulkona. Iltapäivällä kävin katsomassa sekä ystävääni että ex-anoppiani sairaalassa. Sattuvat olemaan samassa sairaalassa, eri osastoilla vain. Exä soitti viikko sitten ja kertoi äitinsä olevan siellä eikä kotiinpaluu ole enää mahdollinen. Terminaalivaiheen syöpä. Ei olla nähty 19:een vuoteen ja hän oli tosi iloinen, kun  tulin käymään. Muuten tänäänkin pääasiassa ulkona nauttimassa kesästä. Koiran kanssa on tehty jo 3 lenkkiä ja vielä iltalenkki vähän ajan päästä. Jonkin verran olen seurannut päivän mittaan uutisia. Huomenna ja tiistaina vielä vapaapäivät eikä niille vielä mitään suunnitelmia. Katson aamulla, mikä fiilis.

Vierailija
13230/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen näkymätön ihminen, kukaan ei kaipaa minua missään, ei ole lähiomaisiakaan jotka ihmettelisivät jos katoaisin. Öisin itken, tuntuu niin pahalta.

Hyvänen aika sentään. Toivon että löytäisit kohtaamisia jossain. Vaikka kirjastossa tai kaupassa. Kaikkea hyvää sinulle. 

Vierailija
13231/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä normaalisti kaupassa ja asioilla, jopa kampaajallakin, mutta siitä huolimatta olen ihminen josta kukaan ei välitä eikä kaipaa. Tekis mieli lopettaa ittensä.

Vierailija
13232/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kyllä normaalisti kaupassa ja asioilla, jopa kampaajallakin, mutta siitä huolimatta olen ihminen josta kukaan ei välitä eikä kaipaa. Tekis mieli lopettaa ittensä.

Missäpäin asut? Voidais ystävinä tavata.

Vierailija
13233/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä!

Perinteistä sunnuntai hauskaa tyttöystävän kanssa, eli ihanaa anaaliseksiä ja skumppaa. Onneksi on loma niin ei tarvitse kiirehtiä.

Vierailija
13234/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää ja juhannus oli ihana lauantain säästä huolimatta.

Vierailija
13235/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä :)

Vierailija
13236/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänjatko on loppujen lopuksi aika symppis 😍 Ajatella, että joku jaksaa toivottaa muille hyvää päivänjatkoa. Päivästä toiseen. 

Vierailija
13237/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sinä, klo 20:02 kirjoittanut. Ystävä sulle on kättä ojentamassa. Vastaathan hälle jotain?

Hyvää yötä ja levollista unta kaikille 😴

Vierailija
13238/21895 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Maanantaina pörssi romahtaa...

Vierailija
13239/21895 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin asut? Voidais ystävinä tavata.

keski-suomessa 

Vierailija
13240/21895 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön nukkui yönsä, heräsi ja aloitti päivänsä, johon ei mitään uutta tiedossa, ei edes virallista jotain lääkäri menoakaan. Kukaan ei kaipaa tänäänkään.