Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21895)
Hyvää illanjatkoa Voivottelijalle, anteeksi Toivottelijalle, vai Päivänjatko -nimeäkö käytät...... No samapa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu!
Höpsö, ohita ketjut, mitkä ei kiinnosta. Ei tartte välttis avata olleskaan, saati kommentoida...
Moralisoija on näemmä palannut.
Moralisoija? Oletpa outo...
Miksi turhaan osallistuu ketjuun, mistä ei tykkää...
Itse olen kivoissa jutuissa mukana. Elämä on liian lyhyt, että tuhlaisin joutavaan
No, kukin taaplaa tyylillään
Ihan hemmetin synkän syksyn oloista on näin keskikesällä. On tuulista, sateista, vähän viileää ja aurinko täysin pilvessä. Ihan varmana vuodenajat ovat vaihtaneet paikkaa. Vielä vatsassa kiertää ja mökkiolot.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hemmetin synkän syksyn oloista on näin keskikesällä. On tuulista, sateista, vähän viileää ja aurinko täysin pilvessä. Ihan varmana vuodenajat ovat vaihtaneet paikkaa. Vielä vatsassa kiertää ja mökkiolot.
Älä valita.
Ihanat kelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu!
Höpsö, ohita ketjut, mitkä ei kiinnosta. Ei tartte välttis avata olleskaan, saati kommentoida...
No HÖÖÖPSÖÖÖÖ sinä!
Rauhoittavat on tainnu unohtua joltain? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valita.
Ihanat kelit.
Ei kaikkialla Suomessa pakolla ole samanlaista. En nauti näistä oloista ja kovin kipeältä tuntuu oloni. Valittaisit itsekin, jos kokisit samaa kuin minä.
Minusta on kiva, että Suomessa säät ja vuodenajat selkeästi vaihtelevat. Jokaisella säällä on omat hyvät ja huonot puolensa. Vähän turhaa energianhukkaa valittaa asioista, joihin ei voi ihan millään tavalla itse vaikuttaa. No, jos on olo helpottuu valittamisen myötä, niin ehkä silläkin on sitten funktionsa. Onhan säiden päivittely toki myös oma small talkin aiheensa.
Minä ajattelin hyödyntää näitä viileitä lomapäiviä pieniin siivous- ja maalaushommiin. Myös esimerkiksi nelominen on kivaa kun ei ole liian kuuma. Sitten kun aurinko taas paistaa, voi hyvillä mielin lekotella lämmössä.
Kaunis aamu. Nyt vähän meni mieli matalaksi tuosta USA:n hyökkäyksestä. Miksi pitää koko ajan sotia? Äh. Pakko keskittyä nyt muihin asioihin. Lueskella ym.
Mitä noin sota jutut tänne kuuluu? Toivottavasti siitä asiasta ei tule tänne pääasia.
Ei kiinnosta sodat, oma elämä on yhtä taistelua, että jaksaa elää päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää illanjatkoa Voivottelijalle, anteeksi Toivottelijalle, vai Päivänjatko -nimeäkö käytät...... No samapa se.
Hyvää päivänjatkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu!
Itse olen kivoissa jutuissa mukana. Elämä on liian lyhyt, että tuhlaisin joutavaan
Menikö tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu!
No HÖÖÖPSÖÖÖÖ sinä!
😂😂😂
Mukavaa kun on tavallinen sunnuntai ja huomenna palataan tavalliseen arkeen.
Ulkoilmassa vielä aamun viileys! 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu!
No HÖÖÖPSÖÖÖÖ sinä!
Doris - reissunainen / N64 / N63 jne (ehkä muillakin nikeillä) harrasti tällaista alaspainamista pitkään tässä ketjussa. Piti kai itseään jotenkin parempana ja yritti kontrolloida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valita.
Ihanat kelit.
Ei kaikkialla Suomessa pakolla ole samanlaista. En nauti näistä oloista ja kovin kipeältä tuntuu oloni. Valittaisit itsekin, jos kokisit samaa kuin minä.
Kaikki eivät silti valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu!
Menikö tunteisiin?
Ei kun ihmettelemisiin...
Jokainen valitsee tekonsa. Vähänpä niihin voi vaikuttaa toinen ihminen.
Kehoa kolottaa, sen verran outoa oli veden, puiden kantaminen saunaan. Eri lihakset oli käytössä. Nyt paistaa, taidan lannoittaa pihakukkia tänään. Päivän biisi on Kolnas nainen: Paskanhajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu!
No HÖÖÖPSÖÖÖÖ sinä!
Doris - reissunainen / N64 / N63 jne (ehkä muillakin nikeillä) harrasti tällaista alaspainamista pitkään tässä ketjussa. Piti kai itseään jotenkin parempana ja yritti kontrolloida?
Milloin? Miten? En ole huomannut
Olisihan se pitänyt arvata, että Trumppeloinen päättää hyö kätä Ir aniin. Surullista, että maailmantilanne on näin ikävä ja arvaamaton. Eihän tuosta hyvää seuraa. Surullisella mielellä mietin kaikkia maailman lapsia ja nuoria, millainen elämä heillä on edessä. Kuka tänne uskaltaa enää lapsia hankkia. Toki lähes kaikki ikään katsomatta ovat täällä pallolla kovilla. Tosi rikkaat pääsevät yksityiskoneillaan (ta kaverin koneella) karkuun rauhallisille saarille syömään herkullisia hedelmiä.
Hyvää päivänjatkoa