Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22087)

Vierailija
11781/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettiin siivoojien alta pois niin saivat rauhassa touhuta. Kaksi reipasta naista ja hyvää jälkeä tekevät.

Käytiin sitten kirjastossa lehtiä lukemassa ja kiinalaisessa syömässä.

Hieno ilma, uskaltaa jättää jo pitkät kalsarit pois.

Jostakin syystä minun ystävyyssuhteeni ovat hiipuneet. Olen niin vetäytyvä luonne ja helposti jätän yhteydenpidon. Jos jäisin nyt leskeksi niin aika yksinäistä olisi elämä. Sisarukset asuu kauempana eikä minulla ole ajokorttia. Onneksi kyllä viihdyn omissa oloissani.

Toivottavasti teille tulee mukava kesä ja uudet tuulet elämäänne, te jotka kipuilette monin tavoin💐

Vierailija
11782/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin aamuyöstä kipuihin ja kun ei tullut enää uni, menin kuumaan kylpyyn tunniksi. Sen jälkeen aamupalan laittoon. Nyt yksin kotona ja mietin mille sitä alkaisi. Ehkä selvittelen vähän tuleviin matkoihin liittyviä asioita, vaikka niistä ensimmäiseenkin on vielä kuukausia. Suunnittelu on puoli ruokaa kuitenkin. 

Kesä menee mökillä, joku risteily korkeintaan muualle,  mutta Puolaan olisi tarkoitus lähteä syyslomalla ja ensi keväänä miehen työmatkalle mukaan Wieniin. Kummassakaan en ole aiemmin käynyt. Molemmissa on ainakin kiinnostavia maisemia ja kulttuuria. Puolaan voisi mennä autolautalla, mutta kuinkahan siellä onnistuu sähköautoilu? 

Puolassa ollaan käyty Krakovassa.Hieno kaupunki.Kävimme myös Auswitsissa, aika järkyttävää.Nyt lähdössä Alanyaan,lento lähtee kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11783/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin äsken, ja onpa surkea olo taas. Voi kun minäkin voisin kirjoittaa asioista monikossa, tehtiin ja mentiin, syötiin jne. mutta kun ei voi, koska kaikki asiat teen yksin.

Nyt yritän psyykata itseäni, että mitä hyvää tässä minun elämässä on, jospa se päivä paistais joskus tähänkin risukasaan. kun jaksaa odottaa tarpeeksi kauan.

Vierailija
11784/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kilsaa fillaroin kohti frisbeegolfrataa. Fribailun jälkeen kävin uimarannalla heittämässä talviturkin. Sitten fillaroin takaisin kotiin. Kävin vielä puffetissa syömässä. Nyt tuntuu, että jotain on tehty tänään. Tekisi mieli nukkua, mutta taidanpa lähteä vielä elokuviin katsomaan Warfare:n kohta. Vielä Euroviisujen ensimmäinen semi pitäisi katsoa iltamyöhäsellä. Huomenna menen katsomaan Final Destination 6 -leffan ja vien pieneksi menneitä vaatteita kiertoon. Elokuvia menen myös metsästämään kirppiksiltä huomenna. Tämän päivän tarkoitus oli kohentaa kuntoa. Voisi kai sitä vieläkin kohentaa kuntoa, jos lähtisin fillarilla elokuviin. Ei elokuvateatteri mahdottoman kaukana ole täältä kodistani katsottuna.

T: se toisen ketjun vakkari

Vierailija
11785/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin sanoa, että mä tein nuo kaikki uimiset, fribailut, pyöräilyt ja syömiset yksin. Vielä meen elokuviinkin yksin. Kotonakin oon yksin ja Euroviisutkin katson yksin. En valita, sillä ihan kivaa noita oli tehdä yksin. 

Tapasin mä yhden patikoijan ja hänen kanssaan tuli jutusteltua. Kotiin jäämisellä tuskin olisin kommunikoinut kenenkään kanssa. Tästä mun pitää nyt lähteä elokuviin, kun alkaa tulla kiire. Oli muuten jokin verilammikkokin tänään autotiellä. Mitään ruumista ei näkynyt siinä lähettyvillä, että mahtaa siitä tapahtuneesta olla aikaa. Ehkä auto ajoi eläimen päältä?

Vierailija
11786/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen kilsaa fillaroin kohti frisbeegolfrataa. Fribailun jälkeen kävin uimarannalla heittämässä talviturkin. Sitten fillaroin takaisin kotiin. Kävin vielä puffetissa syömässä. Nyt tuntuu, että jotain on tehty tänään. Tekisi mieli nukkua, mutta taidanpa lähteä vielä elokuviin katsomaan Warfare:n kohta. Vielä Euroviisujen ensimmäinen semi pitäisi katsoa iltamyöhäsellä. Huomenna menen katsomaan Final Destination 6 -leffan ja vien pieneksi menneitä vaatteita kiertoon. Elokuvia menen myös metsästämään kirppiksiltä huomenna. Tämän päivän tarkoitus oli kohentaa kuntoa. Voisi kai sitä vieläkin kohentaa kuntoa, jos lähtisin fillarilla elokuviin. Ei elokuvateatteri mahdottoman kaukana ole täältä kodistani katsottuna.

Onpa reipasta! Tekisi mieli kysyä, että missä päin pystyy jo menemään uimaan luonnonveteen, mutta olkoon. Voin ainakin omasta puolestani sanoa, että en tarkene tuonne mereen vielä mennä.  Kauheasti jo kaipaan uimista, on tärkeä liikuntamuoto itselle kesällä.

Itse käyn Lounais-Suomessa uimassa kesäisin, siis meressä.

Vierailija
11787/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia kuulumisia täällä. Myötätuntoni Teille, kellä vaikeaa. Teille, ketkä koette yksinäisyyttä. Ja Teille, kenen elämänhalu hiipuu.

Toiveikasta tiistaita Teille

N64

Kiitos - täällä on usein niin ivallisia kommentteja että hienoa kun joku kirjoittaa aidosti.

Myös sinulle.

Vierailija
11788/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole työelämässä kun noin ehdit?

Vierailija
11789/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee kun narsistit pysyy pois.

Vierailija
11790/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
11791/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa täällä. Valittavaa ladya en ottaisi puolisokseni. Johan se imee elinvoiman ja ilon minustakin. Huumori ja yhteinen nauru, hymy, ne kannattelevat huonoinakin päivinä, ja niitä kaikille tulee.

Enkä mä valittavaa pappaa :D  Isässä on ihan jo riittävästi kuuntelemista, vaikka käynkin isän luona kahvilla vain kerran viikossa :D Parin tunnin päästä taas.

Mä tajusin jo nuorena parin avoliittokokeilun jälkeen, että en ole muutenkaan parisuhdeihminen. En silti ole mikään miesvihaaja. Päinvastoin. Tulen oikein hyvin toimeen miesten kanssa. Eikä niissä nuoruuden avoliittokokeiluissakaan vika ollut niissä miehissä vaan minussa. Kun tämän tiedostin, en enää edes yrittänyt mitään parisuhdekokeiluja. Asioissa, jotka koskevat mua itseäni ja mun elämääni,  olen joko-tai -ihminen. Asioissa, jotka taas eivät koske mua eikä mun elämääni, olen ymmärtäväinen, j

Miehet on ihan ok, kun on tarpeeksi välimatkaa. Eli paljon!

Vierailija
11792/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, miten paljon aikaa ja energiaa olen käyttänyt siihen, että vaikuttaisin hyvältä ihmiseltä, ilman että oikeasti olisin halunnut muuttaa itseäni paremmaksi. Aikamoinen oivallus. Suorastaan järkytys.

Vierailija
11793/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa täällä. Valittavaa ladya en ottaisi puolisokseni. Johan se imee elinvoiman ja ilon minustakin. Huumori ja yhteinen nauru, hymy, ne kannattelevat huonoinakin päivinä, ja niitä kaikille tulee.

Enkä mä valittavaa pappaa :D  Isässä on ihan jo riittävästi kuuntelemista, vaikka käynkin isän luona kahvilla vain kerran viikossa :D Parin tunnin päästä taas.

Mä tajusin jo nuorena parin avoliittokokeilun jälkeen, että en ole muutenkaan parisuhdeihminen. En silti ole mikään miesvihaaja. Päinvastoin. Tulen oikein hyvin toimeen miesten kanssa. Eikä niissä nuoruuden avoliittokokeiluissakaan vika ollut niissä miehissä vaan minussa. Kun tämän tiedostin, en enää edes yrittänyt mitään parisuhdekokeiluja. Asioissa, jotka koskevat mua itseäni ja mun elämääni,  olen joko-tai -ihminen. Asioissa, jotka

Ei ole totta! Miehet on elämän suola! Ilman miehiä ei olisi sinuakaan. Minun elämässäni on paljon tosi hyviä miehiä: pappani, isäni, veljeni, puolisoni, poikani, vävyni, työkaverini, lasteni pojat. Voi en voisi kuvitella elämääni ilman miehiä. 

Vierailija
11794/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä ihana sateen tuoksu tulee avonaisesta ikkunasta, luonto kiittää. Äsken kuului käen kukunta. Yritän jaksaa katsoa Euroviisuja, jos ei uni voita

Hyvää yötä kaikille

N64

Vierailija
11795/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rankka elokuva tuo Warfare. Tositapahtumiin perustuva elokuva. Frisbeetä kun kävin heittelee niin ei se kauhean kevyesti mennyt se heittely. Kolme kertaa sain heittää jyrkistä rinteistä ylöspäin, kun en onnistunut heittämään väyliä pitkin kiekkoa. Sitten kun menin uimaan niin ei sitä rantaa varmaan oltu avattu, mutta menin silti ja hyvin viileää vettä oli, että en siellä kauaa viihtynyt. Tosi kaunista ja viihtyisää oli lauturilla. Hyvin pieni ja tuntemattomampi rantapaikka. Elämäntilanteeni on myös tavallisesta poikkeava, että ei mene niin kuin suurimmalla osa valtaväestöstä. En halua tarkemmin avata elämäntilannettani. Puolen tunnin päästä alkaa Euroviisut ja iski lievä päänsärky. Ollut niin vauhdikas päivä, että en ihmettele tätä oloani. Laitoin nyt tämänkin viestin, kun muutama kyseli itseltäni muutamaa näistä tiedoistani.

Vierailija
11796/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika vai Kaj?

Vierailija
11797/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika vai Kaj?

Kaj se on Erika. Yhtä hyviä molemmat esiintyjät. Jos tulee voittoa niin toivottavasti Kaj, mutta jos kumpikaan ei voita niin toivon Erikan sijoittuvan paremmin.

Vierailija
11798/22087 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt huomannut että miehestäni joka täytti juuri 61 v lähtee omituinen haju. Olin vkl poissa kotoa ja huomasin heti tullessani tuon hajun, vähän kuin hapan kerma tms. Käy suihkussa joka päivä, on normaalisti töissä ja syö hyvin, ei ole lihava. 

En kehtaa mainita hänelle tuosta vaikka asia vaivaakin. Hänellä on 2.tyypin diabetes, johtuisiko siitä. En ole aiemmin huomannut tuota. 

Vierailija
11799/22087 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti lähti tämä päivä heti aamusta menemään. Ensinnäkin huonosti nukuttu yö kun siitepölyallergiavaivoja, taitaa jopa vähän kuumetta olla, herättyä päähän koski, olin keittänyt pelkkää vettä kahvinkeittimellä ja tietokone heti käynnistyksessä ilmoitti roskakorin vahingoittuneen. Pitäisiköhän mennä takaisin nukkumaan... :/

Vierailija
11800/22087 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parempaa kuin eilen, Kävin Asahi Nordic terveysliikunnassa ulkopuistojumpassa. Se on kuin hellivää hoitoa mielelle ja keholle. Kaikki mutkat kropassa on saaneet minipuolista liikettä. Tänään selvästi parempi mieli.