Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22106)
Tai ehkä teillä on pystyssä joku Marttakerho?
Huokaus, näin viime yönä ihan paskaa unta. Rakkain ystäväni oli kuollut siinä ja minulla oli hirveä hätä, olinko sanonut hänelle kaiken mitä halusin. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli koirakaverin kanssa käveltyä uudella seudulla joen piennarta pitkin. Oli upeita maisemia ja uusia lintujen ääniä tuli kuultua. Koiruus säikähti yhtä vesilintua ja niin säikähdin minäkin. Mentiin myös yhden sillan yli, jonka toisella puolella oli varoitus sillan kunnosta. Luulisi, että molemmin puolin siltaa olisi siitä varoitusta. Kotimatkalla vähän kastuttiin. Puolitoista tuntia tuli käveltyä siellä luonnossa. Yhdessä opasteessa luki myös siellä olevan lepakoita. Veden äärellä saalistavat eläimet ja niitä lepakoita olisi kiva nähdä. Aika paljon kaatuneita puita oli siellä metsässä joen läheisyydessä. Tukkijunakin tuli nähtyä työssään. Niin kovasti tuli liikuttua, että tuli hiki ja jaloissa tuntuu nyt.
Missä tällainen maisema? Sieluni silmin pystyn kuvittelemaan paikan.
Mä
Tää on just sitä "haistapaskalällällää" touhua, mitä minä yleensä saan osakseni.
Jätän sitten ketjun teille, kun menee niin perseeni potkimiselle utelunne. Enhän mä teille voi identtiäni paljastaa vaan mahdollisesti läheisilleni, jos käyvät täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jätän sitten ketjun teille, kun menee niin perseeni potkimiselle utelunne. Enhän mä teille voi identtiäni paljastaa vaan mahdollisesti läheisilleni, jos käyvät täällä.
Aika häviävän pienet mahdollisuudet että läheisesi olisivat täällä palstalla. Suomi on pitkä maa, Hangosta Utsjoelle. Ei voi millään osua.
Kotona taas. Pitkä reissu tehtiin Tammisaareen, Fuskarssissa poikettiin kahville. Julmat pilvet tummensi taivaan ja rakeita tuli isoina kuuroina.
Nyt Shetlandsaaren murhat ja iltapalaa
Hyvää yötä kaikille
N64
"Tää on just sitä "haistapaskalällällää" touhua, mitä minä yleensä saan osakseni."
Joku ei halua kertoa tarkemmin ja sinä uhriudut. Otatkohan liian helposti itseesi, jotka eivät välttämättä mitään pahaa halua?
Vierailija kirjoitti:
"Tää on just sitä "haistapaskalällällää" touhua, mitä minä yleensä saan osakseni."
Joku ei halua kertoa tarkemmin ja sinä uhriudut. Otatkohan liian helposti itseesi, jotka eivät välttämättä mitään pahaa halua?
Ja minua manipuloidaan paljastamaan yhtä sun toista ja olemaan se luottamuksen rikkoja, mitä en todellakaan halua olla.
Eihän täällä kukaan halunne tarkkaan itsestään ja sijainnistaan kertoa.
Jokainen kirjoittaa niin ympäripyöreästi kuin haluaa.
Hyvää yötä kaikille, käydään sovinnaisin mielin unten maille.💐
On ollut hyvä päivä tänäänkin mitä nyt hieman yksinäinen olo, mutta se on tavallista. Ulkona olin, vaikka sadetta täälläkin paljon. Iltalenkillä parempi sää. Ihmeen hyvä viikko minulla nyt ollut. Ei ole varmaan näin pitkään ollut koko keväänä sellainen melko rauhallinen ja hyvä fiilis. Toivon tämän jatkuvan ja opiskelutkin etenevät paremmin, kun ei huolet ole mielessä niin paljon. Ehkä äitini parantunut kunto myös vaikuttaa asiaan ja on ollut nyt mukavaa, kun hän pääsee kävelemään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä teillä on pystyssä joku Marttakerho?
Eräs baariruusu vuosia sitten hoki tuohon tyyliin muille työpaikkamme taukotilassa. Sai fudut, kun tuli kännissä töihin.
Tulipahan ostettua 2000-luvun Dyyni sarja. Lynchin Dyynin oon nähnyt ja sen tuoreen leffasarjankin niin piti tuokin ostaa ja ostin sen jatko-osakin Children of Dune. Huomenna alan katsoa tuota sarjaa.
Mä näin tänään kissan miehen sylissä bussipysäkillä. Kissa oli oikein leikkisällä tuulella. Oli oikein lutuista katsottavaa.
Vatsalihaksissa tuntuu tämän päiväiset treenit. Tämä ilta on mennyt tv:n ääressä ja katsoin Taru sormusten herrasta leffan. Jos toinen ei olisi laittanut sitä leffaa pyörimään niin sitten olisin katsonut tuota Dyyni sarjaa. "On ihan mahdottomat ongelmat meillä, kun tv varattu."
Katson aika vähän elokuvia, mutta pari päivää sitten katsoin areenasta Kiinni elämässä nimisen elokuvan.Tykkäsin paljon siitä ja antoi ajattelemisen aihetta. Pidin elokuvan henkilöistä. Elokuva myös kiva katsoa, kun matkustus liittyi siihen. Jos tuollaisia olisi enemmänkin niin katsoisin varmaan ne kaikki. Täytyy etsiä jotain samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Katson aika vähän elokuvia, mutta pari päivää sitten katsoin areenasta Kiinni elämässä nimisen elokuvan.Tykkäsin paljon siitä ja antoi ajattelemisen aihetta. Pidin elokuvan henkilöistä. Elokuva myös kiva katsoa, kun matkustus liittyi siihen. Jos tuollaisia olisi enemmänkin niin katsoisin varmaan ne kaikki. Täytyy etsiä jotain samanlaista.
Tähän lisäyksenä aika pysäyttävää, kun juuri luin, että elokuvan pääosan esittäjä Sven Wollter kuoli oikeasti pian elokuvan teon jälkeen koronaan ja jäi viimeiseksi elokuvaksi tuo. Näin tuo tieto yhdistettynä elokuvaan on aika pysäyttävää minusta.
Katsoin just pätkiä Kumman kaa sarjasta, mäkään en kyllä kestä tota Vesaa...
Nauratti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika häviävän pienet mahdollisuudet että läheisesi olisivat täällä palstalla. Suomi on pitkä maa, Hangosta Utsjoelle. Ei voi millään osua.
Miten maan pituudella on mitään tekemistä asian kanssa? Tämä on käsittääkseni Suomen vilkkain keskustelupalsta, ei mikään pienen piirin juttu. Nopean googlauksen tulos: "Vauva.fi -sivulla käydään yli seitsemän miljoonaa kertaa kuukaudessa, ja se tavoittaa yli 1,5 miljoonaa suomalaista." (v. 2018) Joka neljäs suomalainen käy tällä palstalla! Tuntuu, ettei kaikki ihan tätä hoksaa, niin yksityiskohtaisesti monessakin avauksessa tai kommentissa omista tai jonkun muun asioista kerrotaan.
Nousin pakosta varhain ylös, kun sängyssä oli paha olla, olkapäätä särki.
En tiedä, itkua vaan alkoi äsken tulla, olen niin näkymätön ihminen., tänäänkään ei kukaan kaipaa.
Huomenta kaikille, tasapuolisesti ;)
Suomi todellakin on pitkä maa, eilen sen huomasin. Narsissit kukki enemmän Tammisaaressa kuin meillä, missä sitten lienenkään. Koivut oli isoilla hiirenkorvilla, nurmikot vihersi. Kauniit oli maisemat siellä suunnassa. Vanhoja taloja, hevosaitoja ja tehdasrakennuksia. Ajeltiin pieniä teitä. Toki poikettiin muutamalla golf-kentälläkin. Pieni kahvi 3€ :)
Tänään on lekottelupäivä, toki huomattiin, että maito on lopussa... ehkä käväistään kaupassa kuitenkin. Mukavaa musiikkia kuuluu radiossa: Anneli Saaristo, Vicky ...
Rattoisaa lepopäivää
N64
Ai niin, joku kyselee kohta kuitenkin: broileripastaa, salaattia on ruokalistalla tänään...
Liekö se koiruus sitten vai joku ihminen? Mene ja tiedä. En kyllä usko että tunnistaisin sinut?