Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22254)

Vierailija
10561/22254 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut ärtynyt olo koko päivän, äsken vessassa käydessäni tajusin miksi. Menkat alkamassa. Jo pelkkä koirien haukkuminen saa aikaan kiukkua. Huh huh, voisi mennä aikaisin nukkumaan tänään, jospa huomenna olisi parempi päivä. 

Minulle taas menkkojen alku on pelastus. Koko loppukuun vaan odotan, että ne alkaisivat ja olo rauhoittuisi taas. 

Vierailija
10562/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain hyvää, ettei omista muuta kuin sampoa, nordeaa ja mandatumia. Nekin peritty. Nyt voisi ostaa halvalla.

Jotain hyvää, ettei omista muuta kuin vaatteet päällä, vähän kodin irtainta ja polkupyörän. Työllä tienattua rahaa tilillä. Ei maailman heittelyt hetkauta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10563/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätty jälleen 6.30 työttömän arkeen. Kahvit pyykki- ja astianpesukoneellinen hoidettu. Ulkovaatteet päälle ja hoitamaan sairaalasta kotiutuneen 91-vuotiaan ruokailu. Sen jälkeen torkut ennen kuin puoliso kotiutuu.

63 v

Ootko 0vella? Eikö 61vuotiaana ole mahdollista sinun ikäisillesi? 25/50%

Ovella ollaan, tarkoitus oli täyspäiväisen työn ohella laittaa rahaa sukanvarteen eläkepäiville. Sitten YT:t tuli ja nyt Ove menee elämiseen.

63 v

Vierailija
10564/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa kuuluu!!!

Pari viikkoa muutosta!

Ihana koti ihana fiilis!!!

Viimeistään nyt muuton seurauksena fakta iski viimein ja kovaa iskikin: Olen vanha!

Tai korjataan: Kroppa on vanha, mieli ei!

Vieläkin särkee ja repii joka puolelta, mutta ei haittaa - tai no, ehkä vähän. Vauhtia on ollut pakko hidastaa ja käsissä pysyy yhä vähemmän kerrallaan, mutta mikäs kiire tässä muka on. Säkki ja laatikko kerrallaan - kyl se tästä lutviutuu.

Tärkeintä on, että paikka tuntuu kodilta ja siellä viihtyy !!!  Kaikki muu seuraa perässä.

Eli hyvää kuuluu, erittäin hyvää !!!

Ihanaa kevättä kaikille!!!

Vierailija
10565/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surua ja ikävää.

Kuukauden sisään molemmat vanhemmat kuolivat, ensin isä ja sitten äiti. 

Vierailija
10566/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surua ja ikävää.

Osanottoni.

Vierailija
10567/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun meni taas nukkumisen kanssa huonosti. Kolmelta yöllä heräsin enkä sen jälkeen ole saanut unta. Nyt kylvyssä ja väsyttää. Oli tarkoitus opiskella tänään tehokkaasti, mutta pakko nukkua ainakin pari tuntia nyt aamupäivästä. 

Hiuksetkin pitäisi vaalentaa kun alkaa olla monen sentin juurikasvu. Nyt en raski mennä kampaajalle, kun viimeksi maksoin 200e ja tukka jäi tosi kellertäväksi, vaikka pyysin puhdasta hopeanvaaleaa. Harmitti älyttömästi! Vielä selitteli jostakin vaniljanvaaleasta, kun halusin nimenomaan kylmän sävyiset hiukset. 

Eilen löysin kirjahyllystäni kalligrafiakirjan, jonka olen joskus ostanut ja unohtanut. Pitäisiköhän hankkia välineet ja opetella tekstaamaan? Näitä melkein aloitettuja harrastuksia kyllä minulta tosin löytyy, harva asia jaksaa innostaa alkua pidemmälle. Onhan se kiva silti aina kokeilla kaikenlaista. 

Vierailija
10568/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa kuuluu!!!

Pari viikkoa muutosta!

Viimeistään nyt muuton seurauksena fakta iski viimein ja kovaa iskikin: Olen vanha!

Vieläkin särkee ja repii joka puolelta, mutta ei haittaa - tai no, ehkä vähän. Vauhtia on ollut pakko hidastaa ja käsissä pysyy yhä vähemmän kerrallaan, mutta mikäs kiire tässä muka on. Säkki ja laatikko kerrallaan - kyl se tästä lutviutuu.

Tärkeintä on, että paikka tuntuu kodilta ja siellä viihtyy !!!  Kaikki muu seuraa perässä.

Erittäin paljon Onnea Uuteen Kotiin

N64

Vierailija
10569/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surua ja ikävää.

Muistoista aika rakentaa lohdutuksen. Usko pois, aika parantaa. Vaikka nyt kun suru on niin liki, sitä voi olla vaikea uskoa.

Myötätuntoa Sinulle

N64

Vierailija
10570/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain hyvää, ettei omista muuta kuin sampoa, nordeaa ja mandatumia. Nekin peritty. Nyt voisi ostaa halvalla.

Jotain hyvää, ettei omista muuta kuin vaatteet päällä, vähän kodin irtainta ja polkupyörän. Työllä tienattua rahaa tilillä. Ei maailman heittelyt hetkauta. 

Kovin muuttuu maailma ympärillä, että saakin olla rahaa tilillä. Ei voi luottaa siihen että terveyspalvelut ovat vähävaraisille edullusia. Mutta jos pelaa korttinsa oikein, niin voi kaksi viikkoa työkokemusta  mäkkärinkassalla riittää siihen, että pääsee heiluttamaan kovalla palkalla saksia.

Vierailija
10571/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kuluttaa maailmantilanteesta riippumatta. Uskon, että minulla on varaa niinkin suureen sijoitukseen kuin vessan matto. Puoliso haluais sinisävyisen, minä vihreän... katsotaan, mitä kaupasta löytyy ja tartuu mukaan.

Toiveikasta Tiistaita kaikille

N64

Vierailija
10572/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hiuksia värjäävä, voisitko ajatella palaavasi omaan väriin? Aikamoinen kemikaalikuormitus elimistölle nuo värit.

Minä annoin pääni harmaantua kun päänahka alkoi kirvelemään vaalennusaineista.

Kaunis kylmä aamu taas.

Osanottoni sinulle vanhempasi menettänyt. Luonnon kulkuun kuuluu kuolemakin ja suru.💐

Vierailija
10573/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaaleista:

Ystävien kanssa just keskusteltiin aiheesta. Nuorena kului paljon kynsilakkaa, hiuslakkaa, hiusväriä, hajuvettä, itseruskettavaa voidetta...

Nyt pärjään suunnilleen tervasampoolla, perusvoiteella, deodorantilla. Miten turhaa saastetta, eläinkokeita yms

Kukin tietysti miettii asiat omalla kohdallaan

Vierailija
10574/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa kuuluu!!!

Pari viikkoa muutosta!

Erittäin paljon Onnea Uuteen Kotiin

N64

Lämmin kiitos toivotuksestasi  N64

Vierailija
10575/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surua ja ikävää.

Lämmin osanottoni  💔

T. Reipas ja tunnollinen lammas poikkeuksellisesti vierailijana 

Vierailija
10576/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surua ja ikävää.

Osanottoni. Äitini kuoli vuosi sitten, isä kuoli jo 40 v sitten. Luulin, että olen ihan hukassa, mutta aika parantaa, nyt muistelen heitä kaiholla. Ja olen onnellinen, ettei heihin enää satu.

Vierailija
10577/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikalikuormaa pohtiville. Ettehän turhaan käytä hajustettuja tuotteita, tiskiaineet, pesuaineet ja rasvat, turhaa tuoksua niihin laitettu. En käytä enää edes deodoranttia, vain Erisanin saippuaa ja sampoota. 

Vierailija
10578/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole lakannut kynsiäni 40 vuoteen, on varmaan aikamoinen säästö tullut rahassa, ihan turhaa hommaa.

Vierailija
10579/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamuyöllä unesta, missä taas olin entisessä työpaikassa ja eläkkeelle jäämässä.  Läheisin työkaverini teki kaikkensa, että työntekoni olisi vaikeaa, mm. piilotti työssäni tarvitsemiani papereita.

Pitäisiköhän kysyä seuraavan kerran tavatessamme, että miksi sinä kiusaat minua unissani, kun et oikealla työpaikallakaan kiusannut? Sen parempaa työkaveria en olisi voinut toivoa. Taitaa kuitenkin olla parempi pitää nämä unikiusaamiset omana tietonaan...

Mutta jotain sieltä on varmaankin jäänyt mieltäni hiertämään, kun uniin tulevat.

Vierailija
10580/22254 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion kuluttaa maailmantilanteesta riippumatta. Uskon, että minulla on varaa niinkin suureen sijoitukseen kuin vessan matto. Puoliso haluais sinisävyisen, minä vihreän... katsotaan, mitä kaupasta löytyy ja tartuu mukaan.

Toiveikasta Tiistaita kaikille

N64

Mattoon sijoitettu: tuli hupsutteluolo, ostin pikkumaton, tipuja kuvassa, tosi nätti, haaleat värit. Ei ehkä tipuiksi tunnista, ellei katso tarkemmin...

Nyt jänskättää miehen reaktio :)

Sama