Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22254)
Taas takassa tulet ja loput peitot pesty takan eteen kuivumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion kuluttaa maailmantilanteesta riippumatta. Uskon, että minulla on varaa niinkin suureen sijoitukseen kuin vessan matto. Puoliso haluais sinisävyisen, minä vihreän... katsotaan, mitä kaupasta löytyy ja tartuu mukaan.
Toiveikasta Tiistaita kaikille
N64
Mattoon sijoitettu: tuli hupsutteluolo, ostin pikkumaton, tipuja kuvassa, tosi nätti, haaleat värit. Ei ehkä tipuiksi tunnista, ellei katso tarkemmin...
Nyt jänskättää miehen reaktio :)
Sama
Eikös miehet aina tipuista tykkää?
Kerron, kun saan reaktion selville... voin toki lainata kirjoittamaasi kommenttia...:)
N64
Kiitän aina, kun joku tavallaan haluaa kirjoittaa viestiini liittyen jotain mukavaa. Ei ne kivat sanat useinkaan liity elämääni muuten. On aina kamala asia, kun joku tahtoo pilkata ja naureskella jotain minuun liittyvää tai puhua pahaa. Kyllä se vaikuttaa siihen miten näen itseni ja koko tähän tilanteeseeni.
Niinkuin minulle kirjoitettiin, että minun on vaikeaa uskoa siihen, että joku pitää minusta. Kyllähän se niin on. Taustani on niin ikävä kaikin tavoin, että pitäisi olla hyvin kova ihminen, ettei mikään vaikuttaisi. Monesti suren tätä kaikkea ja tavallaan sitä miten minulta on viety joku kyky nauttia muiden seurasta. Joku haluaa uskoa, että paha saa palkkansa. Itse en usko siihenkään. Monesti toivon, että voisin muuttaa tämän asian. Jos saisin yhden toiveen niin käyttäisin sen tähän. Yksinäisyyskin on ok jos samalla jäisi tämä kaikki muu paha pois. Samalla minulle ei kannata sanoa, että älä välitä. Se kortti on tavallaan jo käytetty. Näihin ajatuksiin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Surua ja ikävää.
Kuukauden sisään molemmat vanhemmat kuolivat, ensin isä ja sitten äiti.
Otan osaa 😔
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamuyöllä unesta, missä taas olin entisessä työpaikassa ja eläkkeelle jäämässä. Läheisin työkaverini teki kaikkensa, että työntekoni olisi vaikeaa, mm. piilotti työssäni tarvitsemiani papereita.
Pitäisiköhän kysyä seuraavan kerran tavatessamme, että miksi sinä kiusaat minua unissani, kun et oikealla työpaikallakaan kiusannut? Sen parempaa työkaveria en olisi voinut toivoa. Taitaa kuitenkin olla parempi pitää nämä unikiusaamiset omana tietonaan...
Mutta jotain sieltä on varmaankin jäänyt mieltäni hiertämään, kun uniin tulevat.
Usein noin käy. Teitkö paperihommia työssäsikin vai muuttuiko ammattikin? Mieli prosessoi varmaan vielä pitkään ,vaikka olisi jo eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamuyöllä unesta, missä taas olin entisessä työpaikassa ja eläkkeelle jäämässä. Läheisin työkaverini teki kaikkensa, että työntekoni olisi vaikeaa, mm. piilotti työssäni tarvitsemiani papereita.
Pitäisiköhän kysyä seuraavan kerran tavatessamme, että miksi sinä kiusaat minua unissani, kun et oikealla työpaikallakaan kiusannut? Sen parempaa työkaveria en olisi voinut toivoa. Taitaa kuitenkin olla parempi pitää nämä unikiusaamiset omana tietonaan...
Mutta jotain sieltä on varmaankin jäänyt mieltäni hiertämään, kun uniin tulevat.
Usein noin käy. Teitkö paperihommia työssäsikin vai muuttuiko ammattikin? Mieli prosessoi varmaan vielä pitkään ,vaikka olisi jo eläkkeellä.
Joo näin on. Kymmenen vuotta sitten jäin eläkkeelle ja vieläkin olen luokan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Levottomuus tulee itselleni uuden kuun ekan neljänneksen aikoihin. Niin nytkin.
Siitäköhän minunkin levoton olo johtuu, ajattelin että tästä valoisuudesta mistä en pidä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion kuluttaa maailmantilanteesta riippumatta. Uskon, että minulla on varaa niinkin suureen sijoitukseen kuin vessan matto. Puoliso haluais sinisävyisen, minä vihreän... katsotaan, mitä kaupasta löytyy ja tartuu mukaan.
N64
Mattoon sijoitettu: tuli hupsutteluolo, ostin pikkumaton, tipuja kuvassa, tosi nätti, haaleat värit. Ei ehkä tipuiksi tunnista, ellei katso tarkemmin...
Sama
Miten miehes tossun alla oot, jos jännittää miten ukko reakoi pienen maton ostoon? Ei tarkotus loukata.
Ehkä hakemalla haen nyt vaikeuksia, kun en vieläkään ole täysin päättänyt tuota kirjeenvaihto vangin kanssa asiaa. Yritin kysellä niistä henkilötieto asioista sivuston ylläpidosta sähköpostilla, mutta eivät ole vieläkään vastanneet. En ole varma asiosta tuohon liittyen ja olisi kiva selvyys saada, että eroaako esim kirjoittelu sähköpostin kautta tavallisesta kirjeestä. Vai onko tiedot samalla lailla esillä.
Olisi kiva toisaalta kokeilla tuota kaikkea ja minulla olisi yksi tyyppi jolle voisin kuvitella kirjoittavani. En nyt kirjoita tästä enää, kun paljon jo kirjoitin. Ehkä se päätös nyt sitten vaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tein paperihommia silloin kun olin vielä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64
Sama
Miten miehes tossun alla oot, jos jännittää miten ukko reakoi pienen maton ostoon? Ei tarkotus loukata.
Höpsö. Etkö tiedä mitä jänskättäminen tarkoittaa? Ei todellakaan jännittämistä, vaan huvittunutta odottelua ja arvailua, kun hassuttelin tms ... ja vielä :) perässä... tietysti: parempi tossun alla kuin taivasalla... vitsi tämäkin
Kuvat meistä kaikista soi taaskin. Tulee siis tosi usein radiosta. Samuli Putro
Hyytävän kylmä tuuli!
Vähän pihahommia- poistettiin hedelmäpuitten ympäriltä suojaverkot.
Kompostia pöyhin ja käänsin jo kesäasentoon pienen tuuletusräppänän. Autolla pitkästä aikaa asioilla.
Siinäpä päivän ohjelma. Mies vaihtoi fillariinsa uuden sisäkumin ankarasti äheltäen ja manaillen. Onnistuipa lopulta.
Hyvää viikonjatkoa kaikille💐
En kyllä hevillä luovu hiusten vaalentamisesta tai kosmetiikasta ylipäätään. Saan ihan valtavasti esteettistä mielihyvää laittautumisesta. Saa käyttää luovuutta ja kädentaitoja sitä(kin) tehdessä :). Jokainen tyylillään.
Pitäisi lähteä käymään kirjastossa ja kaupassa. Tekisi mieli leipoa jotakin jossa on sitruunaa, ehkä sitruunamarenkipiirakkaa tai tai joku lemon curd pavlova. Pitäisi tsekata ohjeita ja tehdä kauppalista. Tässä jumitan sohvalla kännykän kanssa ja hörpin minttuteetä. Olen alkanut korvata kahvia osittain teellä, maistuu ihanalta hunajan kanssa.
Ensi kesänä hankin hyötykasvikuivurin, ja alan kerätä ja kuivattaa itse yrttiteeaineksia. Monena vuonna ollut aikeissa sen jälkeen kun kävin villiyrttikurssin. Pihlajan silmut tuoksuvat ja maistuvat ihan karvasmantelilta ja horsman pienet nuput käyvät parsasta. Kantsii testata!
Järkyttävä väsymys. Ulos kun menee ni ääni meinaa hävitä ja nenä tukossa. Allergiaa kai, koska kuumetta ei ole.
"En kyllä hevillä luovu hiusten vaalentamisesta tai kosmetiikasta ylipäätään. Saan ihan valtavasti esteettistä mielihyvää laittautumisesta. Saa käyttää luovuutta ja kädentaitoja sitä(kin) tehdessä :). Jokainen tyylillään."
Tähän liittyen tuli ajatuksia mieleen. Itse vaalensin itse nuorempana hiuksiani. Monesti meni pieleen se kaikki. Eivät vanhempani olisi vaan maksaneet mitään kampaajalla käyntejä joskus yläkoulussa tai lukiossa ollessa. Toisaalta en ollut kovin tarkka tähän liittyen ja ihan ok lopputulos monesti myös. Myöhemmin kyllästyin siihen kaikkeen. Vaalennus jäi vähitellen. Välillä ostan jotain kevytvärejä, jotka kestävät jonkun aikaa. Niitä pitäisi nyt kesällä laittaa.
Muuten en ole koskaan tykännyt paljon meikata. En oikeastaan lainkaan. Ehkä sekin vaikuttaa etten paljon pidä ulkonäöstäni muutenkaan. Mietin, ettei meikki paljon pelasta. Toisaalta se kaikki ei ole itselle edes tärkeää. Kynsilakkaa en taas tykkää käyttää, kun jotenkin en pidä sen "tunteesta" käsissä. Vaikeaa selittää tätä. Samalla jokainen saa todellakin itse tehdä niin kuin kokee hyväksi. Minäkin ehkä välillä tykkäisin laittautua, mutta toisaalta en elä nyt elämää, jossa olisi järkeä laittautua. Ostan mieluummin kirppikseltä huppareita ja verkkareita, kun ne tyypillisemmin käytössä ja laitan juhlamekot Sellpyyn myyntiin. Olivatkin sopivasti nyt sinne lajitteluun viimein tänään päätyneet.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä hevillä luovu hiusten vaalentamisesta tai kosmetiikasta ylipäätään. Saan ihan valtavasti esteettistä mielihyvää laittautumisesta. Saa käyttää luovuutta ja kädentaitoja sitä(kin) tehdessä :). Jokainen tyylillään.
Pitäisi lähteä käymään kirjastossa ja kaupassa. Tekisi mieli leipoa jotakin jossa on sitruunaa, ehkä sitruunamarenkipiirakkaa tai tai joku lemon curd pavlova. Pitäisi tsekata ohjeita ja tehdä kauppalista. Tässä jumitan sohvalla kännykän kanssa ja hörpin minttuteetä. Olen alkanut korvata kahvia osittain teellä, maistuu ihanalta hunajan kanssa.
Ensi kesänä hankin hyötykasvikuivurin, ja alan kerätä ja kuivattaa itse yrttiteeaineksia. Monena vuonna ollut aikeissa sen jälkeen kun kävin villiyrttikurssin. Pihlajan silmut tuoksuvat ja maistuvat ihan karvasmantelilta ja horsman pienet nuput käyvät parsasta. Kantsii testata!
Sama mulla. Ainoita hyvänmielen juttuja on laittautuminen. Hyviä suunnitelmia sulla. Itsekin olen suunnitellut kasvien kuivaamista saippuan tekoon. Strömsössä olikin hyvä juttu asiasta.
Mä kävin tänään kääntämässä lapiolla kasvimaata. Oli kyllä todella kovaa savimaa, mutta kääntyipähän silti. Ajattelin jossain vaiheessa että tilaan suosiolla lavallisen multaa ja niitä lavakauluksia sitten. Mut puolet jo melkein käännetty.
Koko viikko on etätöitä koska työpaikalla jyllää paha influenssa.
En ole vielä itse saanut tartuntaa.
Etätöillä on puolensa saa nukkua aamusin pidempään,ei tarvitse meikata ja voi olla yöpaidassa.
Ruokarytmikin pysyy säännöllisenä.
The only fears we have to fear is these fears itself.
Kaipaan jotain mikä puutuu elämästä.
Eikös miehet aina tipuista tykkää?