Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22262)

Vierailija
10321/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä, joka sait työpaikan, kuinkas sujuu?

Hyvin sujuu.Kiva kun on aamulla paikka johon lähteä. Olen töissä nyt koulun keittiössä.Kivat työkaverit.😀

Vierailija
10322/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaista valoa tunnelin päässä kuuluu, nimittäin olen ollut kipeänä perjantaista asti ja nyt ehkä alkaa vähän tuntua siltä, että alkaa helpottaa. Angiinaakin jo epäilin, kun kurkku niin kamalan kipeä, mutta testi oli negatiivinen. Olen katsellut telkkaria ja syönyt valmiita ruokia jääkaapista. Särkylääkkeet onneksi auttaa sen verran, että pystyy syömään. Olisi mukava lukea ja tehdä käsitöitä, mutta ei vain jaksa vielä. Taas huomaa, miten mukavaa on olla terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10323/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet mielestäsi suvuton ihminen jos sinulla on äitikin??

Minulla on vain vanhemmat. Tämä tietysti hyvä asia, että he sentään ovat. Silti lasken heidät perheekseni. Näin ketään ulkopuolisia ei sitten heidän lisäkseen ole. Tai olisi, mutta en ole olemassa heille ainakaan enää. Olen joskus kirjoittanut tästä ja en ala nyt kovin paljon enempää selittää. Voin sen sanoa, että mitään pahaa en ole tehnyt enkä ketään loukannut. Näin virallista syytä ei tähän kaikkeen ole. Ehkä minun muuttoni ja elämäni vaikeat vuodet (en ollut se joka lähti opiskelemaan nopeasti ja menestyi)  ovat vaikuttaneet. 

Ei meillä toisaalta ikinä ole mitään ns tuttavallisia välejä ole ollut. Lähinnä juhlissa käyty ja edesmenneiden isovanhempieni myötä (kävivät heitä välillä katsomassa) sukulaisia tavattu. Sitten kaikki myöhemmin loppui kuin seinään. Ei siinä auta se,  vaikka melko samanikäistä porukkaa suvussa olisi kuin minä. Näin jos muuttaisin ulkomaille niin ei olisi ketään kenelle ilmoittaa. Läheiseni lasken kahdella sormella ja ehkä tämä on melko nuorelle ihmiselle hyvin vähän. Ei meillä toisaalta mitään suuria sukuja ole muutenkaan. 

Vierailija
10324/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pääsy varmaan piristäisi minuakin. Muistan, kun olin eräässä koulutuksen harjoittelussa ja kyllä se oli kiva tehdä niitä töitä, vaikka palkkaa en saanutkaan. Sitten jos olisi oikeasti töissä niin varmasti vielä kivempi asia. Siivoustyötä moni inhoaa ja itse tykkäsin siitä paljon. Melkein eniten "tavallisista" töistä jos pitää verrata. Varsinkin yksin oli kiva siivota. Samalla terveyskeskuksissa yms sai myös jakaa ruokaa ihmisille ja vastata siitä mistä pidin myös ja vaihtelua työssä oli.

Minulla jäi tuo koulutus joskus kesken ja se vaikuttaa siihen, etten oikein työllisty edes niihin hommiin. Näin mietinkin, että joskus olisi hyvä käydä tuo siivouskoulutus loppuun ja näin ainakin varmistaa tulevaisuuttaan. Tämä, vaikka opiskelisin enemmänkin  

Vierailija
10325/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui haaveri töissä. Terä meni päreiksi ja yksi sen palasista lensi käteeni. Ei onneksi osunut valtimoon.

Kireä päivä ollut tänään. Kireys päättyi siihen, kun tapahtui tuo onnettomuus.

Vierailija
10326/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nuivahko olo tänään. Jotenkin tuntuu, että millään mitään väliä. Sitten vielä luin jonkun uutisen tutkimuksesta, joka antaa viitteitä siitä, että meidän universumi kai oikeasti on mustassa aukossa? Niinkun siellä aukon sisällä? Jotenkin sopiva mielikuva tuo. Millään ei ole mitään väliä.

Vierailija
10327/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu! Rakastan kevättä! 😍🌞🌷

Vierailija
10328/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu! Rakastan kevättä! 😍🌞🌷

Mä rakastan sitä, että on 4 vuodenaikaa :)

Vierailija
10329/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan syksyä, onneksi  ensi kuun jälkeen on enää pari kuukautta syksyyn!

Vierailija
10330/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mas de nada ...

Vierailija
10331/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjaa, katsoin tv:stä tanskalaista maajussia. Ystävä soitti. Kuuntelin ulkona lintujen konsettia auringonpaisteessa. Oli hyvä päivä =)

Vierailija
10332/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjaa, katsoin tv:stä tanskalaista maajussia. Ystävä soitti. Kuuntelin ulkona lintujen konsettia auringonpaisteessa. Oli hyvä päivä =)

Voi ettäs, mä tykkään tanskalaisesta maajussista, aina hyväntuulinen ja se kieli on mainio

Hyvää yötä kaikille

Vierailija
10333/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tapaukseton päivä. Ulkona mitä mainioin ilma mutta eipä tullut mentyä kävelylle. Mitään järkevää en tehnyt, luin vaan kun ei telkastakaan tullut oikein mitään. Himohamstraajia katsoin vähän ja onpa sekin kauhea ominaisuus.

Nyt jo sängyssä pötköllään lukemassa.

Toivottavasti huomenna vähän aktiivisempi olotila!

Hyvää yötä ja levollista unta kaikille💐

Vierailija
10334/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olisin iloinen, jos minulla olisi äiti elämässä. Omaa äitiäni ei kiinnosta minun ja perheeni elämä ollenkaan ja isäni on kuollut. Äiti asuu toisella paikkakunnalla, ei koskaan ota yhteyttä eikä ole millään tavalla mukana perheeni elämässä. Se on hyvin surullista. Käytännössä olen siis kuin orpo, paitsi että täytyy surra vielä sitäkin, että vaikka äiti on elossa, äitiä ei kiinnosta, vaikka mahdollisuus olisi.  Ajattelen, että orpona jäisi ainakin tämä suru pois. 

Vierailija
10335/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvää yötä puiston puut ja vanha pihlaja,

Hyvää yötä siili, muista juoda maitoa,

Hyvää yötä koppis, laita jalat peiton alle,

Lepää Suomenlahti, uni tulee kaikkialle" Ella ja Aleksi

Hyvää yötä.

Vierailija
10336/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olisin iloinen, jos minulla olisi äiti elämässä. Omaa äitiäni ei kiinnosta minun ja perheeni elämä ollenkaan ja isäni on kuollut. Äiti asuu toisella paikkakunnalla, ei koskaan ota yhteyttä eikä ole millään tavalla mukana perheeni elämässä. Se on hyvin surullista. Käytännössä olen siis kuin orpo, paitsi että täytyy surra vielä sitäkin, että vaikka äiti on elossa, äitiä ei kiinnosta, vaikka mahdollisuus olisi.  Ajattelen, että orpona jäisi ainakin tämä suru pois. 

Tähän pitää nyt vastata, kun viestiini liittyen kommentoidaan eli en ole missään vaiheessa sanonut, ettenkö olisi kiitollinen äidistäni ja ettemmekö viettäisi aikaa yhdessä. Samalla tämäänkin käveltiin yhdessä ja olin iloinen, kun äitini työasiat taas paremmassa kunnossa. En ole kirjoittanut niin ettenkö olisi kiitollinen ja iloinen, että vanhempani ovat elämässäni. Isänikin, vaikka meillä on vähän vaikeat välit tietyssä mielessä.

Olen vaan melko nuori ihminen ja jos seuraan monien elämää niin ihmisiä on paljon ympärillä ja minulla on vain vanhempani. Samalla tuo sana "vain" ei tarkoita vähättelyä. Muuten minulla ei silti ole ketään muita ihmisiä elämässäni. Sitä yritin kertoa ja selittää. Olen siis muuten ilman ketään ihmisiä elämässäni ja se välillä pysäyttää ja mietin sitä kaikkea. Sinulla on perheesi ja minulla taas ei ole omaa perhettä, mutta on vanhemmat elämässäni kuitenkin. Näin puolin ja toisin nämä jutut menevät ja miksi vertailla.

Vierailija
10337/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi inhottava rumilus vettuili lähiomaisen hautajaistilaisuudessa! En ole vastaavaa kuullut.

Vierailija
10338/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, samaa kuuluu. Mitä sinulle?

Mukavasti menee. Tilattu pontso alkaa olla puolessa välissä, eilen kudoin ulkonakin, kun jo kannoin penkin liiterin hämäryydestä aurinkoon.

N64

Itse olen M79. Tapasin aikoinaan monia vuosia sinun ikäistäsi tyttöä lapsuudesta lähtien usein saunassakin, muttemme edes aikuisella iällä koskaan menneet sen pitemmälle, emme edes minkäänasteiseen kosketukseen, vaikka olimme usein alasti, viihdyimme keskenämme ja vaikka kummankin halu oli ilmeinen. Tuntuu näin vanhoilla päivillä vähintään merkilliseltä. Terkkuja!

Vierailija
10339/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi inhottava rumilus vettuili lähiomaisen hautajaistilaisuudessa! En ole vastaavaa kuullut.

Vierailija
10340/22262 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähä-älyinen ilkeilijä mutta niillä on likainen loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän