Seuraan yhden varakkaan rouvan ulkomaanreissua
Ei vaikuta kovin kummoiselta. Miehellä on miljoonia, mutta ilmeisesti hän määrää, mitä tehdään. Turistiluokassa matkustettiin, pieni hotellihuone yms. Tottahan se on, ettei ne miehen miljoonat auta vaimoa.
Kommentit (81)
Mikään ei olisi kamalampaa, kuin olla naimisissa pihin miljonäärin kanssa 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Että tylsältä vaikuttaa reissata noin.
Mikä oli tämän aloituksen tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei auta jos miehellä on rahaa, ne rahat pitää olla itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla yleisesti ottaen vaikeuksia ymmärtää asioita, vai onko tämä aloitus sulle erityisen vaikeaselkoinen?
Minulle ei kuulu milliäkään toisten rahat. Matkustelkoot miten lystää. Ei ole minulta ei sisulta pois.. No jos ei elämässä muuta ole niin ihmetelkää helvetissä.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei auta jos miehellä on rahaa, ne rahat pitää olla itsellä.
Niin, mitä sä haluat sanoa tällä (hiljaisuus)?
Minusta on hienoa, että nykyään voi vähävarainenkin myötäelää toisten iloja ja seurata vaikka matkoja somessa. Toista se oli ennen kun piti odotella postikortteja ja joskus ehkä kyläretkellä katsottiin matkakuvia albumista. Somen välityksellä on kuin itse osa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kuulu milliäkään toisten rahat. Matkustelkoot miten lystää. Ei ole minulta ei sisulta pois.. No jos ei elämässä muuta ole niin ihmetelkää helvetissä.. 😂
Joo, aion ihmetellä tätä asiaa maailman tappiin asti. Että joku viitsiikin olla noin saatanan saidan äijän kanssa, voi helvetti sentään! Toivottavasti ymmärtää olla antamatta pillua ja poskihoitoja, vetäköön ukko käteensä 😤
Pidätkö ihmisiä yksi kertaisina?
Aika usein. Olisiko parempi jos pitäisin kaksi kertaisina?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa, että nykyään voi vähävarainenkin myötäelää toisten iloja ja seurata vaikka matkoja somessa. Toista se oli ennen kun piti odotella postikortteja ja joskus ehkä kyläretkellä katsottiin matkakuvia albumista. Somen välityksellä on kuin itse osa matkaa.
Juuri näin.
Onko matkasta mitään uutta kerrottavaa? Mitä toimintaa mies on oikein määrännyt?
Vierailija kirjoitti:
Älä kommunikoi näin.
sulla ei ole mitään oikeutta. Sun takia toinen ihminen ei voi selviytyä. Et edes ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Ap. Seuraan minä myös millon naapurin mies nauraa ja vaimo ei..
Vierailija kirjoitti:
Onko matkasta mitään uutta kerrottavaa? Mitä toimintaa mies on oikein määrännyt?
Määrännyt? Kuka omistaa ihmiselämän ja sielun?
Niin?