Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22267)

Vierailija
10261/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulainen olo vähän, tuli otettua jägeriä eilen, onneks ei tänään mitään menoa ole.

Olikos sulla aiemmin se videosessio lääkärin kaa? Mietin vaan miten se sujuu, mitä laitteita kotona tarvitaan? (Meill on ikivanha pöytäkone)

Onnistuukohan älypuhelimeen?

Vierailija
10262/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Tästä se päivä käynnistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10263/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit. Kirkolle lähtö, puolison auton jarruissa vikaa, viedään korjaamolle.

Ruokakauppaan samalla, eihän sitä yhden asian takia :)

Vierailija
10264/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananlaskuista: Huoli painaa alas miehen mielen, mutta hyvä sana sen ilahuttaa.

Hyvää uutta päivää ja alkanutta viikkoa 🌼

Vierailija
10265/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jokin muisto tulee mieleen vuosien takaa. Eilen mietin yhtä hetkeä lapsuudestani. Olin alakoulussa ja meillä usein kaikkia "teemapäiviä" tai muita vapaa-muotoisia ryhmäytymispäiviä. En oikein pitänyt niistä. Jännitin mitä taas on edessä.

Tuolloin pelattiin totuus vai tehtävä tyyppistä "peliä". Sopivasti vuorot menivät itseäni katsoen ikävästi ja tuli vaikea tilanne eteen. Eräs poika josta pidin sattui kysymään minulta kenestä minä pidän. Muistan kuinka en voinut katsoa häntä päin ja sanoa, että sinusta. Ehkä jos kysyjä olisi ollut joku muu niin olisin ehkä voinut sanoa tämän pojan nimen, mutta kun minun olisi sinä hetkenä pitänyt vastata suoraan hänelle niin en pystynyt siihen.

Kukaan ei halunnut tehdä mitään typeriä tehtäviä jotka usein noloja. Näin mietin mitä teen. Olen ollut huono valehtelemaan ja ehkä hetken mietin sanovani, etten pidä kenestäkään. Mietin etteivät muut usko kuitenkaan. Muistan sen paniikin ja kuinka katselin lattiaa nolona. Sitten ainoa asia mitä mieleeni tuli oli sanoa yhden toisen huoneessa olevan pojan nimen. Muistan kuinka olin todella häpeissäni ja en pystynyt häntäkään katsomaan, kun olisin halunnut vaan lähteä pois. Samalla olin surullinen, kun valehtelin kuitenkin ja sanoin "väärän" nimen ja sekoitin asioita.  Oli surullista pitää henkilöstä ja tavallaan menettää tilaisuuden kertoa hänelle, kun ei vaan pystynyt siihen.

Eräs tiesi totuuden ja jälkeenpäin kysyi minulta kahden kesken miksi vastasin ns väärin. Yritin selittää etten vaan pystynyt sille pojalle pelissä  suoraan vastaamaan, kun oli kysyjänä. Onneksi tuo poika jonka nimen sanoin otti kaiken ok ja ei tullut mitään lisäharmia minulle. Meillä ei ollut tyttöjen osalta kiva luokka ja paljon kateutta ja muuta valtapeliä yms mitä tuollaiset pelit vaan olivat omiaan lisäämään. Pojat olivat ok. Silti monesti jännitin koulussa oloa ja mietin mitä taas sattuu. Kiusattiin tietyssä mielessä jo silloin, vaikka myöhemmin vasta sen oikeasti ymmärsin. Nyt jälkeenpäin tuntuu vieläkin vaikealta miettiä tuota hetkeä ja muistan sen todella hyvin. Toivon, ettei nykyään enää kouluissa olisi tuollaisia ja ikävää on joutua paniikissa miettimään hyviä vastauksia. En tiedä mitä tuollainen palvelee. Piti kirjoittaa taas muutama lause, mutta eihän se mennyt niin. 

Vierailija
10266/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on 💐? :)

Vierailija
10267/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on 💐? :)

Samaa mietin... mulla ei toimi kukat enää.

Timanttityttökin kadonnut ja elokuvista pitävä M31-33???

Vierailija
10268/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsit. Kirkolle lähtö, puolison auton jarruissa vikaa, viedään korjaamolle.

Ruokakauppaan samalla, eihän sitä yhden asian takia :)

Yksi tie, monta asiaa. Silloin harvoin kun mekin lähdetään autolla liikkeelle niin toimitetaan samalla monta juttua.

Täällä on mietitty elämän kulkua. Minä olen mennyt kaikessa siitä missä aita on matalin. Ei ole ollut mitään kunnianhimoa tai pyrkyä korkeammalle. Siskoni ovat ammateissaan edenneet ja kouluttautuneet. Minulle riitti ihan tavallinen perustyö ja arki.

Vapaa-aika on mennyt lähinnä kirjoja lukien kun lapsettomana ei ollut mitään vaateita. 

Vierailija
10269/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kirjoittako liian pitkiä viestejä, niitä ei jaksa lukea, en ainakaan minä.

Vierailija
10270/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minua kaipaillaan💐

Ei ole tullut aina tuota kukkakimppuja laitettua mutta tuo edellinen juttu elämänmenosta ja kirjoista oli minulta.

Hyvää viikkoa kaikille💐💐💐

Vierailija
10271/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amusella vtutti ja pamputin keittiön pöytää seisovalla kalullani niin että saikkamukit hyppi. Akka jotain mussutti tapansa mukaan.

Vierailija
10272/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitkätkin viesti on mukava lukea.

Kyllä tänne mahtuu ja eipä ole pakko lukea jos ei halua.💐

Vierailija
10273/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kirjoittako liian pitkiä viestejä, niitä ei jaksa lukea, en ainakaan minä.

Älä sitten lue ja hyppää niiden yli. Ei ole oikein vaatia muilta muutosta ilman hakua muuttua itse. Tyyliin älkää kirjoittako iloisia viestejä, kun minä en ole iloinen. En minäkään vaadi muilta mitään. Kunhan vaan kirjoitan tänne toivoen, että edes joku jaksaisi lukea. 

Vierailija
10274/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikesta voikaan saada jotain huonoa valittamisen aihetta aikaan. 

Vierailija
10275/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jumppasin, vähän myöhemmin kävin kävelylenkillä.

Aamulla ei aurinko paistanut, nyt paistaa.

Posti toi kirjeystävältä kirjeen; valitettavasti oli ikäviä uutisia mukavien kuulumisten lisäksi. 

Sisareni lähetti Ruiskaunokkimix-siemenpussin,  oli saanut sen jonkin lehden mukana. Minulla kasvimaa, hänellä ei.

Voitin yhden lehden kilpailusta puolen vuoden lehtitilauksen, tilasin heti lukemista.

Leivinuunissa kypsyy punajuuret ja seitipaistos.

Hyvää uutta viikkoa jokaiselle! 

Vierailija
10276/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa 🌞 Janssonin kiusaus valmis. Pian lähdetään yhdistyksen vertaistuki iltaan. Huomenna siskon kanssa syömään. Keskiviikkona pojan luo ompelemaan verhot. Torstaina uimahalliin. Mukavaa kun on tapahtumia, ei käy aika pitkäksi. Yksin en osaisi enkä haluaisi elää. 

Vierailija
10277/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just :)

Jokainen saa kirjottaa just niin pitkästi tai lyhyesti kuin tahtoo, pomppikoon yli, ellei jaksa lukea.

Ja iloisia tai murheellisia uutisia, kaikenlaisia siltä väliltäkin elämään kuuluu.

Istun ulkona, grillaan makkaraa... nautin

N64

Vierailija
10278/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa lähimarketissa ja ostosten lomassa juttelin hyllyjen välissä kahdelle entuudestaan tuntemattomalle ihmiselle. Eivät näyttäneet tykkäävän huonoa rupatteluhetkestä. Välillä näin, fiiliksen mukaan itsekin, aina en ole niin juttutuulella.

Vierailija
10279/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin sain lapsena tukkapöllyä, luunappeja ja remmistä kintuille.

Eipä niistä jäänyt katkeruutta kun kuitenkin yleensä oli turvallinen olo.

Vanhoilla päivillään äiti on pyytänyt anteeksi ja minä leikilläni vähän tukistellut häntä.

Ajat oli silloin toiset. Siskoni muistaa kansakoulun miesopettajan joka nosteli poikia kauluksesta seinälle kiivastuksissaan. 💐

Vierailija
10280/22267 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa lähimarketissa ja ostosten lomassa juttelin hyllyjen välissä kahdelle entuudestaan tuntemattomalle ihmiselle. Eivät näyttäneet tykkäävän huonoa rupatteluhetkestä. Välillä näin, fiiliksen mukaan itsekin, aina en ole niin juttutuulella.

Ihana kuulla, isäni oli samanlainen ja minä huomaan ikääntyessäni olevani samaa maata myös... jos joku ei vastaa jutteluun ok, useimmat ilahtuu. Piristää päivää kummasti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme