Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22293)
Zelenskit lähti. Hienot oli järjestelyt, en voi kuvitella miten stressaava työ heillä on pelkästään jo vaarallisuudenkin takia.
Kevätpäiväntasaus tänään ja kesää kohti. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä kuoli yllättäen. Surullinen olen.
Osanottoni, voimia Sinulle
N64
Ihmettelen miksi yle soittaa niin ankeeta ja rumaa musaa viikosta toiseen, poikkeuksena lauantait kun soi enempi retroa.
UMK-biisitkin oli hienoja mutta niitä ei ihme kyllä tule.
Voitteko kuvitella.Sain keittiöalan töitä.Sijaisuutta,mutta kuitenkin.N.61
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Kiitos.Olen tosi iloinen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, hieno homma :)
N64
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi yle soittaa niin ankeeta ja rumaa musaa viikosta toiseen, poikkeuksena lauantait kun soi enempi retroa.
UMK-biisitkin oli hienoja mutta niitä ei ihme kyllä tule.
Oon toista mieltä, Radio Suomi on päällä aamusta iltaan, umk biisit oon kuullu moneen kertaan. Kotimaista musiikkia, uutta, vanhaa, sopiva sekoitus, tykkään kyllä :)
Hitto miten tylsä päivä taas töissä, ei juuri mitään järkevää tekemistä ja mua ärsyttää noi typerät ihmiset. Hitto mitä moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten tylsä päivä taas töissä, ei juuri mitään järkevää tekemistä ja mua ärsyttää noi typerät ihmiset. Hitto mitä moukkia.
I feel you! Mä tosin teen etätöitä ja työkaverit ihan ok, mutta työt on kyllä niin pakkopullaa. Perehdyn taas lakipykäliin ja EU-direktiiveihin. Ei vaan jaksais. Paljon mieluummin tekisin jotain ihan muuta. Laskuri näyttää 3-päiväisellä työviikolla eläkepäiviin enää 203 työpäivää, mutta jos lopetan jo tän vuoden elokuun vika päivä, niin enää 63 työpäivää. Arvaa kumpi enemmän houkuttelee?
Heräsin 7 maissa, aamukahvi voileivän kera, 10 maissa tein mikropuuron ja äsken söin makaronilaatikkoa ja join kahvin. Maton vein ulos, aion pestä lattiat.
Kylläpä ootte ahkeria! Minä olen laiska enkä tee mitään ylimääräistä.
Tänään sentään vaihdettiin lakanat, tuuletettiin vuodevaatteet ja imuroitiin sängyt.
Pakastimesta löytyi Atrian butter chickenin ainekset, joskus punalaputettuna ostettu. Oli kyllä hyvää vaikka ohjeen tomaattipyree vaihtui ketsupiksi- aikapäiviä sitten vanhentunut- ja riisitkin oli muutama vuosi sitten päiväys mennyt.
Siitä syömme huomennakin.
Hyvää loppuviikkoa ja onnea päivänsankareille💐
Minullakin on ollut melkoisen "laiska päivä".
No, kävin minä edes pienellä kävelylenkillä ja puhuin sisareni kanssa puhelimessa.
Tein myös hirvipaistin paistumaan leivinuuniin, punajuuriakin kypsymään uuniin vesikattilaan ja perunoita folionyyttiin. Siinähän se tämän päivän ruoka valmistuu vähällä vaivalla.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ketjuun, ja hyvää kevätpäiväntasausta kaikille! Aiotteko juhlistaa päivää jotenkin (muutkin kuin sinä syntymäpäiväsankari, onneksi olkoon sinulle!)? Itse en ole aiemmin niin tehnyt, mutta sitten tuli mieleen, että tällaiset vuodenkierron juhlat on tietyssä mielessä paljon konkreettisempia kuin vaikka joulu tai pääsiäinen. Ajattelin tehdä ruuaksi pinaattikeittoa ja sitruunaista kanaa, ja ostin eilen ekat narsissit. Ehkä jotain voisi vielä vaikka leipoa, ja polttaa tuoksukynttilää :)
Pitkästi kirjoittajalle halusin sanoa vielä, että toivottavasti et ota turhaan stressiä opinnoista. Itselläkin yliopistotaustaa, ja usein tuntui, että jos tehtävä tuntui itsestä vaikealta, niin niin se tuntui kaikista muistakin, eikä arvostelu näin ollen ollut kovin ankaraa. Jos johonkin aiheeseen ei oikein löydy tietoa, niin todennäköisesti riittää, että löydät vähän tietoa jostakin ja kirjoitat siitä. Aina ei myöskään tarvitse tavoitell
Kiitos synttärionnitteluista! Tällä kertaa satsasin kakun leipomiseen, kuin juhlistaakseni myös kesään siirtymistä, en tiedä kehtaanko edes tunnustaa, mutta oli ensimmäinen täysin alusta loppuun tekemäni täytekakku. Lopputulokseen olen yllättynyt ja tyytyväinen. Tosin odottaa maistajiaan..
Nyt voisi myös tehdä jalkahoidon itselle, jalat kuntoon uimakelejä odotellessa, juhlistaa siten kevään alkua. Merisuolaa ja pari päiväyksen ohittanutta teepussia lämpimään veteen.. Tai voisi vaihtaa verhot, joko pimentävät, jos auringonvalo ahdistaa tai kevyet valoverhot.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytin kakun hetki sitten. Huomenna kuorrutus ja mansikoista koristeet. Tulee kinuskikakku. Huomenna syntymäpäiväni ja kevätpäiväntasaus.
Täyttäessä kakkua ihailin vaaleanpunaista taivasta ja huomasin myös pätkän sateenkaarta. Aiemmin päivällä kävin katsomassa tontin rajalla pajunkissoja, ovat sittenkin lempikukkiani. Niihin liittyy muistoja.
Hyvää syntymäpäivää!!!
Kiitos, kiitos onnitteluista Lammas! Tuossa taannoin kirjoitin, että pitäisi ostaa kuutio puutarhamultaa.. En usko, että riittäkään. Taitaa olla lähempänä peräkärryllinen.
Juu, kannattaa kysyä apuvoimia puutarhatöihin. Uskon, että joku nuori voi työtarjouksesta ilahtua. Näin muistelin sinun suunnittelevan. Itsellä on vielä suunnitelmat ajatustasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytin kakun hetki sitten. Huomenna kuorrutus ja mansikoista koristeet. Tulee kinuskikakku. Huomenna syntymäpäiväni ja kevätpäiväntasaus.
Täyttäessä kakkua ihailin vaaleanpunaista taivasta ja huomasin myös pätkän sateenkaarta. Aiemmin päivällä kävin katsomassa tontin rajalla pajunkissoja, ovat sittenkin lempikukkiani. Niihin liittyy muistoja.
Oooonnneeeaaa isosti :)
N64
Kiiiiiiitos isosti :)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ootte ahkeria! Minä olen laiska enkä tee mitään ylimääräistä.
Tänään sentään vaihdettiin lakanat, tuuletettiin vuodevaatteet ja imuroitiin sängyt.
Pakastimesta löytyi Atrian butter chickenin ainekset, joskus punalaputettuna ostettu. Oli kyllä hyvää vaikka ohjeen tomaattipyree vaihtui ketsupiksi- aikapäiviä sitten vanhentunut- ja riisitkin oli muutama vuosi sitten päiväys mennyt.
Siitä syömme huomennakin.
Hyvää loppuviikkoa ja onnea päivänsankareille💐
Kiitos onnitteluista :) Tänään lupasin itselleni ahkeruuden ja laiskuuden tasapainon.
Hyvää loppuviikkoa myös sinulle
N61 mahtavaa että sait töitä! Onnea! Ja onnea synttärisankarille, kakku on varmasti hyvä!
N52 (harvoin kommentoin, mutta tykkään lukea teidän kuulumisia ja elämän kulkua! Olen muuten keittiömestari ja leipuri/kondiittori joten kysykää jos askaruttaa keittiössä)
Kuuluu päivän biisiä: Täydellinen elämä