Koska rikkaat alkavat ottaa vastuuta köyhistä, joille ei löydy työpaikkaa
Ei mitään vähimmäistä sosiaaliturvaa vaan elämänlaatua.
Kommentit (39)
Varmasti löytyy,mutta kun matka on liian pitkä eikä jaksa muuttaa. Eikä ole sopivia kenkiä työhön. Ja pitäs herätä aikasin.
Jokainen pärjätköön vaan omillaan..ei muiden elätettävinä..ja näitä s-tana ,niitä riittää..
Nytkin olis ollu töitä marjoja keräämään,mutta kun siinä pitää tehdä töitä, ei jaksa.
Historia ei tunne sellaista, ei edes faaraoiden aikakaudella tuhansia vuosia taaksepäin. Ihminen ei ole lähtökohtaisesti hyvä toiselle.
Ottavathan he. Täälläkin palkkaamansa trollit kehottavat mm teloittamaan köyhiä...
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN SAATANA!
Aikuiset ihmiset on vastuullisia huolehtimaan ihan itse itsestään ja elätyksestään.
Näin pohjoisessa ei kukaan pysty siihen yksin.
Lähtöpalkan pitäs olla 5000e, ei aikaisia heräämistä. Liukuva työaika. Lounas etu. Vähän ajattelu työtä. Vähän fyysistä työtä. En kestä ihmisiä. En kestä ääniä. En voi matkustaa junalla. En bussilla. Kuka mut palkkaa?
Ei koskaan. Koska johan he yrittäjän riskillään elättävät ne ihmiset jotka ovat heillä töissä.
milloin köyhät alkavat ottaa vastuuta ITSE OMASTA ELÄMÄSTÄÄN.
Vedä käteen. Saat työttömyyskorvausta
Olet valtion tissillä kuten ennenkin
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN SAATANA!
Aikuiset ihmiset on vastuullisia huolehtimaan ihan itse itsestään ja elätyksestään.
Miksi sinä et mene töihin?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat hyötyvät enemmän valtion tuista kuin köyhät.
Miksi rikkaiden on otettava vastuun köyhän työllistymisestä eikä köyhän itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat hyötyvät enemmän valtion tuista kuin köyhät.
Mutta haluavat koko ajan lisää. Haluavat kaiken. Ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rikkaiden on otettava vastuun köyhän työllistymisestä eikä köyhän itse?
Koska olet köyhä. Korviesi välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN SAATANA!
Miksi sinä et mene töihin?
-eri
Taas aamulla seitsämäksi menenkin. Minä olen ollut päivän OIKEISSA töissä tuottamassa NETTOveroja maksettavaksi.
MENE TÖIHIN SAATANA!