Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22479)

Vierailija
9181/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa provotutka kalibroida, sama 'yksinäinen' N61 surkuttelee täällä elämäänsä harva se päivä toivoen huomiota, teetä ja sympatiaa.

Höh. Kai sama yksinäisyys voi kestää kauan, saa silti kirjoittaa. Minäkin olen kohta 40v ollut puutarhuri, olen edelleen kuolemaani asti, ja kirjoitan toistuvasti harva se päivä. Minä = provo, ehei. Vai mitä oikein tarkoitat???

Ei ainakaan järjen jättiläiseksi voi tituleerata, luetun ymmärtäminen?

Vierailija
9182/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa provotutka kalibroida, sama 'yksinäinen' N61 surkuttelee täällä elämäänsä harva se päivä toivoen huomiota, teetä ja sympatiaa.

Höh. Kai sama yksinäisyys voi kestää kauan, saa silti kirjoittaa. Minäkin olen kohta 40v ollut puutarhuri, olen edelleen kuolemaani asti, ja kirjoitan toistuvasti harva se päivä. Minä = provo, ehei. Vai mitä oikein tarkoitat???

Ei ainakaan järjen jättiläiseksi voi tituleerata, luetun ymmärtäminen?

Kuten sinä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9183/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne ei viitsi enää kirjoittaa mitään, koska heti alkaa raivokas vastaanväittäminen, oikaisu ja vittuilu. Pitäkää te muut palstanne, minä en tätä ymmärrä.

Tääll on joku känkkäränkkä, älä välitä. Suurin osa kommenteista on asiallisia, eikö vaan ?

Vierailija
9184/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne ei viitsi enää kirjoittaa mitään, koska heti alkaa raivokas vastaanväittäminen, oikaisu ja vittuilu. Pitäkää te muut palstanne, minä en tätä ymmärrä.

Tääll on joku känkkäränkkä, älä välitä. Suurin osa kommenteista on asiallisia, eikö vaan ?

Harvoin tulee palstalla käytyä, mutta mukavia ihmisiä täällä on yleensä. Tämäkin ketju on kiva, joku kysyy, mitä kuuluu tänään ja se on mieltä lämmittävää.

Vierailija
9185/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tulee palstalla käytyä, mutta mukavia ihmisiä täällä on yleensä. Tämäkin ketju on kiva, joku kysyy, mitä kuuluu tänään ja se on mieltä lämmittävää.

Kiitos :)

Vierailija
9186/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :)

Chättiemäntä ilman nicciä? Kukaan muu ei jaksaisi vaivautua.

Vierailija
9187/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli mukava päivä, kävin kummipojan 16v synttäreillä, maukkaat tarjottavat heillä. Just palasin kotiin ja kohta katon Emmerdalen.

Vierailija
9188/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli mukava päivä, kävin kummipojan 16v synttäreillä, maukkaat tarjottavat heillä. Just palasin kotiin ja kohta katon Emmerdalen.

Emme on ihana, seuraatko myös Miksi Emmerdalessa-ketjua täällä? Siis vauvalla

Vierailija
9189/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni kaikki hyvin ja arvot palanneet normaaleiksi. Näyttää hyvältä sen kaiken suhteen ja helpotus tämä. 

Itsekästä ehkä valittaa nyt, mutta itsellä taas muuten vaikea päivä ja surullinen olo. Tietysti äitini tilanne oli tärkeä minulle, että hän voi hyvin. Silti itse olen uuvuksissa jotenkin. Voimat vähissä ja hyvin kyllästynyt olen moniin elämäni asioihin. 

Vierailija
9190/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni kaikki hyvin ja arvot palanneet normaaleiksi. Näyttää hyvältä sen kaiken suhteen ja helpotus tämä. 

Itsekästä ehkä valittaa nyt, mutta itsellä taas muuten vaikea päivä ja surullinen olo. Tietysti äitini tilanne oli tärkeä minulle, että hän voi hyvin. Silti itse olen uuvuksissa jotenkin. Voimat vähissä ja hyvin kyllästynyt olen moniin elämäni asioihin. 

Mulla ihan sama. Olen tympääntynyt kaikkeen. Tuntuu ettei mikään kulje. Mä en jaksais tota äiti-touhua omalla kohdallani. En tullut toimeen äitini kanssa enkä ole ollut yhteyksissä nyt 7:ään vuoteen.

Hän oli jatkuvasti vaikea. Kateellinen mulle. Päätös lopettaa yhteys syntyi lopulta, kun soittaessani lomamatkalta alkoi karjua mulle että älä siellä kersku. Olin säästänyt matkaa varten. Ei hän sitä rahoittanut. Itkin illan etelän lämmössä ja tajusin ettei hän muutu.

Pelästyin jo sitä että joutuisin huolehtimaan hänestä. Kaksi sisarusta on kyllä mutta halusin että hän tietää että mun sietokyky loppui nyt. Loppui yhteydenpito. Tätä ennen olin jo tietoinen etten sisälly hänen testamenttiinsakaan. Mua ei mainittu, vaikka muut mainittiin. Mua pidettiin tyhmänä aina, tietämättömänä, surkeana.

Loppumetreillä kävi fyysisesti käsiksi. Halusi kiusata. Päästään sekaisin oli aina ja valikoiduin kohteeksi isän kuoltua.

Hän elää edelleen mutta mun on nyt parempi hengittää, kun ei hän ole enää epäkunnioittamassa mua.

Vierailija
9191/22479 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erikoisempaa. Olispa joskus hauskempaa.

Vierailija
9192/22479 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme on ihana, seuraatko myös Miksi Emmerdalessa-ketjua täällä? Siis vauvalla

Joskus katson, joskus en halua tietää etukäteen jotain niin pidän tauon. 

Vierailija
9193/22479 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsau kaikille, helmikuu vilahti äkkiä, maaliskuulle mennään. Maaliskuu maata näyttää, sanoi vanha kansa, mutta eipä tuo tänä vuonna sikälis paikkaansa piä, että etelässä on kai koko alkutalvikin ollut hyvinkin lumeton. 

Valon määrä on kuitenkin lisääntynyt huimasti. Eilen lenkillä tuoksui sulava lumi ja otin jo muutaman oksan maljakkoon vihertymään.

Tänään imurointia yms, kutomista. Tiskit odottaa laiskuria ja ruoaksi kalaa, pottua, kaali-punaherukkasalaattia

Mukavaa viikonloppua

N64

Vierailija
9194/22479 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoja uutisia äidistäsi, kumpa vielä ne työjutut järjestyisi mallilleen. On varmaan kuormittanu sinuakin. Parempaa kohti :)

N64

Vierailija
9195/22479 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisteluja:

Kummipoikani täytti kymmenen vuotta, menin tavarataloon etsimään lahjaa. Kaupan ovessa oli ilmoitus: Aikamiespoika Pekko täällä tänään. Kauhistuin. Oli minusta aika outo hahmo, ei mieluisa. No menin kuitenkin sisälle. Yks kaks Pekko mikrofoneineen lähestyi samalla käytävällä. Pelkäsin, että alkaa sekoittaa minut höpöttelyynsä. Kysyi kuuluvalla äänellä: Milläs asioilla se rouva tiällä kulukee? Minä: No kun pitäis lahjaa löytää... Timo laittoi mikin pois päältä ja kysyi ihan omalla äänellään: Minkä ikäiselle? Kerroin, ja hän sanoi, että siinäpä onkin pulma. Kyseli pojan harrastuksista yms. Meil oli ihan hauska rupattelutuokio, en kyllä muista mitä ostin. Hetken päästä Pekko jatkoi matkaansa, show jatkui...

9196/22479 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää 😃 Kohta on kevät, ja huomenna pääsee pitkästä aikaa huvipuistohommiin 😍🤩

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kamalalta, että ollaan valehdeltu ja jopa koko yhdistys voi olla mukana siinä. Tämä tuohon "kiusaamisjuttuun" johon on rahoja kerätty. Samaan aikaan Suomessa ihan oikeasti kiusataan pahoin monia lapsia ja nuoria. Tuollainen huijaus vaan vähentää ihmisten halua auttaa ja vie huomion oikeasti apua tarvitsevilta.

Samoin on myös oikeasti osittain kiusaamisen vuoksi (toki varmasti muitakin syitä) elämänsä päättäneitä. Tämä kaikki halventavaa heidän muistoaan. Tässäkin lähellä on paikkakunta missä sattui juuri viime vuonna tälläinen tapaus. Samoin itsekin kiusaamista kokeneena suren kyllä paljon tätä kaikkea ja ärsyttää huijaaminen vakavalla asialla. Monilla ihmisillä ei ole enää mitään rajaa käytöksessään. Jokin hyvyys yms on kuin kadonnut. 

Mä seurasin kans tota juttua eilisen illan ja tän aamun. 

Vierailija
9198/22479 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tämä mun unirytmi, kaksi yötä peräkkäin valvon kokonaan ja sitten kolmantena yönä nukun. Viime yönä nukuin lähes 6 tuntia. En tee tästä ongelmaa, enkä koskaan ole ottanut unilääkettä enkä edes melatoniinia. Nautin siitä, että minulla on aikaa öisinkin. Puolisolla on onneksi oma makuuhuoneensa. Mutta niin pienellä unella pärjää, en päivällä mene edes sohvalle lepäämään. Työssä ollessakin oli tämä sama rytmi.

Vierailija
9199/22479 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tämä mun unirytmi, kaksi yötä peräkkäin valvon kokonaan ja sitten kolmantena yönä nukun. Viime yönä nukuin lähes 6 tuntia. En tee tästä ongelmaa, enkä koskaan ole ottanut unilääkettä enkä edes melatoniinia. Nautin siitä, että minulla on aikaa öisinkin. Puolisolla on onneksi oma makuuhuoneensa. Mutta niin pienellä unella pärjää, en päivällä mene edes sohvalle lepäämään. Työssä ollessakin oli tämä sama rytmi.

Onpa metkaa, että noin vähällä unella pärjäät. Minä nukun talvella usein 9-10 tunnin unet, kesällä reilusti vähemmän... kesäillat ja -aamut on niin ihanii, ettei malta nukkuu. Ennen juhannusta käyn viikon Lapissa, siel tuun ihan pöhköks, kun ei aurinko laske.

Vierailija
9200/22479 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chättiemäntä taas aktiivisena, eka viesti lässyynläätä mutta senhän se osaa, lässyttää!

Keerrohan omat fiksut kuulumisesi, äläkä 'lässytä' :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä