Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22562)

Vierailija
8601/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on pahaa

Vierailija
8602/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei raaski kokata ja pyykätä kun sähkö on niin kallista. Onneksi on valmis ruoka, riittää että lämmittää mikrossa. Vois neuloa sukkia koko päivän. Tilaustyönä teen muutaman parin hyväntekeväisyyteen. 

Unirytmi mennyt taas ihan sekaisin ja neuloin kahteen saakka yöllä ennen kuin alkoi nukuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8604/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vasta alussa, mutta hyvin on lähtenyt liikkeelle  : )

Vierailija
8605/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ei raaski kokata ja pyykätä kun sähkö on niin kallista. Onneksi on valmis ruoka, riittää että lämmittää mikrossa. Vois neuloa sukkia koko päivän. Tilaustyönä teen muutaman parin hyväntekeväisyyteen. 

Unirytmi mennyt taas ihan sekaisin ja neuloin kahteen saakka yöllä ennen kuin alkoi nukuttaa.

Sukkia minäkin tänään neulon, yli 20 asteen pakkanen ei oikein houkuttele ulos. Hyväntekeväisyyteen suurin osa neulomistani sukista nykyään menee, kun olen läheiset ja ystävät jo "sukittanut".  

Toivon, että saat unirytmisi kuntoon.

Neulomisiin!

Vierailija
8606/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutominen on kivaa ja kaurapuuro hyvää, terveellistä... puolukkahillolla

Rauli laulaa nuoresta rakkaudesta 

Vierailija
8607/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on jäänyt menneisyyteen se, että lapsi (tai kuka tahansa) pakotetaan syömään sitä mitä eteen laitetaan. Pakkosyöttäminem on väkivaltaa.

Vierailija
8608/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukkia minäkin tänään neulon, yli 20 asteen pakkanen ei oikein houkuttele ulos. Hyväntekeväisyyteen suurin osa neulomistani sukista nykyään menee, kun olen läheiset ja ystävät jo "sukittanut".  

Toivon, että saat unirytmisi kuntoon.

Neulomisiin!

20 meilläkin - on niiiiin kaunista. Pizzapäivä, laittelin ainekset kasaan. Aamukahvi, paahtoleipää, juustoa, kinkkua, kurkkua

Radiossa soi Apres toi. Sisko laittoi just tekstaria... leppoisa lepopäivä, suloinen sapatti

Toivon kaikkea hyvää:) teidän kaikkien päiväänne

N64

Musiikki on parhautta. Säilyy muistoissa pitkään, vaikka muisti heikkenisi pahastikin

Vierailija
8609/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on jäänyt menneisyyteen se, että lapsi (tai kuka tahansa) pakotetaan syömään sitä mitä eteen laitetaan. Pakkosyöttäminem on väkivaltaa.

Perunalaatikko ja kaalikeitto :(

Ja maksalaatikko :(

Jauhelihamakaronilaatikko, makaronivelli :)  :)

Vierailija
8610/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Hei uppaaja, kerro samalla vaivalla kuulumisua, jookos?

Vierailija
8611/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on pitkästä aikaa mahdollisuus tehdä veistosta, jota olen pyörittänyt ajatuksissani kuukausia. Aurinkokin paistaa mukavasti, joten näkee, mitä tekee. Illalla sitten opiskelutehtäviä, keski-ikäisenäkin näköjään vielä oppii yhtä ja toista.

Vierailija
8612/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perunalaatikko ja kaalikeitto :(

Ja maksalaatikko :(

Jauhelihamakaronilaatikko, makaronivelli :)  :)

Kaurapuuro :( Jokaikinen päivä, hyi helvetti, nyt en edes vilkaise puuroihin, jos eteen tuotaisiin, sylkäisisin.

Vierailija
8613/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa huttua kuin muulloinkin. Onneksi telkusta tulee rallia ja ampumahiihtoa. Vielä kun Suvi vaikka voiitaisi, niin jee mikä päivä.

Vierailija
8614/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattookos kuka Rakkaat tyttäret-sarjaa?

Vierailija
8615/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä missähän asutte, kun teilläpäin yli 20 astetta pakkasta. Täällä missä itse asun on vaan alle 10 niin kuin monella muuallakin paikkakunnalla. 

Vierailija
8616/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hiihdin 10 km, latu vaan oli huono uuden lumen vuoksi luistelutyylillä kun meen, pitää suksen kantin pitää. 420 km hiihdetty, toivottavasti kausi jatkuu vielä pitkään. Viime vuonna hiihdin vielä kiirastorstaina ja yli 700 km koko kauden aikana. Näin pappana on aikaa. Ja ei tartte voidella kun hiihdän vapaalla.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaalle ja miksei muillekin:

Mä tein saman laihdutusprojektin, mutta vasta kun olin jäänyt eläkkeelle. Silloin oli aikaa ja intoa, puolessa vuodessa laihdutin 17 kiloa normaalipainoan alarajalle. Kilot ovat pysyneet poissa jo vuosia, mutta jatkan edelleen pätkäpaastoa ja syön vain aamuyhdeksän ja iltapäiväviiden välillä. Helposti opin olemaan ilman iltapalaa. Nivelet ja refluksi paranivat.

Se on totta, että aikaa ja intoa löytyy paremmin silloin, kun ei ole työelämä kaikkine metkuineen enää häiritsemässä. Mä sain motivaation viime syksynä vaan siitä innokkaasta nuoresta lääkäristä. Hän ei edes maininnut mitään siitä, että mun pitäisi tiputtaa painoani, mutta tavallaan hänen innostuksensa pitää mut terveenä oli mulle potku persuksille myös painonpudotuksessa. Jos mulla huomenna alkaa ne sytostaatit, niin sitten alkaa myös "6:1 dieetti" :D Eli kuutena päivänä viikossa syön ja yhtenä päivänä oksennan eikä sen vuoksi tee mieli syödä piikkipäivää seuraavana päivänä yhtään mitään. Kuvailemasi kaltainen pätkäpaasto kuulostaa hyvältä, mutta tosiaan edellyttää, ettei siinä ole sitten mitään peräkkäisiä työpalavereja, joiden vuoksi ehtii heittää korkeintaan kourallisen pähkinöitä naamaansa.  

Vierailija
8618/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin miettiä missähän asutte, kun teilläpäin yli 20 astetta pakkasta. Täällä missä itse asun on vaan alle 10 niin kuin monella muuallakin paikkakunnalla. 

Päijät-Häme -21C aamu ysiltä

Vierailija
8619/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaurapuuron vihaaja! Keitä puuro maitoon, laita luomukauraa isoja hiutaleita (vähemmän kuin ohjeessa sanotaan , löysähkö puuro on maukkaampaa)  ja vähän suolaa. Hauduta hyvin. Syö mustikoiden, omenalohkojen ja banaanisiivujen kanssa. Nam. Varmasti muuttuu mielipiteesi.

Mäkin inhosin lapsuuden puuroa, mutta tätä syön aamuisin ja joskus vielä illallakin keitän itselleni. Myös mikrossa voi tehdä nopeasti.

Vierailija
8620/22562 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaurapuuron vihaaja! Keitä puuro maitoon, laita luomukauraa isoja hiutaleita (vähemmän kuin ohjeessa sanotaan , löysähkö puuro on maukkaampaa)  ja vähän suolaa. Hauduta hyvin. Syö mustikoiden, omenalohkojen ja banaanisiivujen kanssa. Nam. Varmasti muuttuu mielipiteesi.

Mäkin inhosin lapsuuden puuroa, mutta tätä syön aamuisin ja joskus vielä illallakin keitän itselleni. Myös mikrossa voi tehdä nopeasti.

Siis todellakin, pakastemustikat tai puolukkahillo... töihinkin tätä eväänä. Maha tykkää... ja minä, variaatioita on paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme