Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22575)
Tuleepas mukavia, hienosti kuvattuja luonto-ohjelmia tänään(kin)
Oli myös koskettava You and me 2/3 minisarja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää uusia kuulumisten kertojia!
Uusia kaivataan! Saadaan vaihtelua kuulumisiin.
Tervetuloa uudet!
Jokos sinä uudet kuulumisesi kerroit?
Kuuntelen tässä Paula Vesalan albumia Etsimässä rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa uudet!
Olen vakkari.
Nopeaa tulkintaa taas :D
Kauluri valmistuu juuri, samaa sävyä on jo lapaset... aika menee kyllä nopsaan kutoessa.
Kuuntelen Matka maailman ympäri-bändiä
Puttousta kahon. Goldie onneksi essiintyi.
Levyraati katselussa
Hyvää yötä :)
Father Brownista näyttää tulleen uusi kausi Areenaan. Taidanpa aloittaa sen katsomisen.
Snookeria meidän telkkarissa.
"Anywhere, whenever
Apart but still together
I know I'm not alone"
Ketjulaisille hyvää yötä minunkin puolestani ja kiitän, että on paikka kirjoittaa. Jokin paikka keskustella ja sekin on kiva juttu. Energiaa, kun on enemmän niin yksinäisyys korostuu, kun kaipaisi seuraa.
(Alan Walker - Alone)
Muisteluja tälle päivälle: olin 16v, ekaa kertaa totaalisen ihastunut. Urheilutalolla kuunneltiin Hurriganesia, Seitsemää Seinähullua Veljestä ja Vickyä toisiimme nojaillen. Pussailtiin. Annoin sulle mun sormuksen, sen punakivisen. Tapailtiin siis kerran viikossa tansseissa. Tuli ero, ihan järkyttävä ikävä. Vuosien ajan vielä satunnaisesti tapailtiin. Ehti tulla tutuksi kaikki rakkauslaulut ja erobiisit. Nyt hymyilyttää... haikeasti
Itsemurhan ihanuus yllättää joka kerta
Vierailija kirjoitti:
Lotto tullee, uotko valmis.
Kynä ja paperi valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa uudet!
Olen vakkari.
Nopeaa tulkintaa taas :D
???
Nopsasti on mennyt päivä. Kävin ystäväni luona kylässä, siellä oli hänen pienet ja vilkkaat, valtavalla vimmalla riehuvat ja toistensa kanssa riitelevät lapsenlapsensa hoidossa ja meteli sen mukaista. Kotiin tultua kiitin siitä, että kotona on rauhallista. Taidan olla vähän ääniyliherkkä.
Nyt ulkona ihana tähtitaivas.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia kuulumista kuin joillakin muillakin näyttää olevan eli kävelin itsekin tänään lenkin. Aamulla kävin jo laittamassa linnuille ruokaa ja vähän pihassa kuljin. Huomasin itsekin, että hieman viileähkö sää ja tuulinen. Onneksi puin kunnolla päälleni, kun melkein koko lenkin jalat paleli kaikesta vaatemäärästä huolimatta. Onneksi valitsin edes tuulensuojaissa enimmäkseen kulkeneen reitin.
Muuten jännitän nyt saanko edes sellpyn palautuksesta rahoja takaisin. Olivat ihmeellisesti käsitelleet vain osan paketeista. Pakkaan kyllä kaiken kunnolla ja siinä mielessä ei pitäisi olla valittamista. Ehkä stressaan turhaan ja tuokin asia selkenee. Jatkossa pitää olla tarkkana tilaanko enää tuolta.
Ihan mukava fiilis ollut tänään. Teen vielä toisen kävelyn illalla. Joku kirjoitti matkoista ja itse kävelen yleensä noin yli 10 km päivässä. En vaan halua korostaa tätä asiaa ja itselle se on vaan tapa ja ajankulutust
Kerroin vaan saavutukseni, kun kerroin matkani. Motivoi enemmän liikkumaan kun pitää kirjaa liikkumisista. Kiva rasitus jaloissani nyt ja vatsalihaksissakin tuntuu. Mulle ei kävelymatkat ole kovin yleisiä. Jos mä joka päivä kävelisin paikasta paikkaan niin mun jalat olisivat rakkuloilla ja muitakin vammoja olisi.
Klo. 11.00 lähdin kotoa ja klo. 15 olin lähimmäisteni luona. Puolen tunnin ruokatauko oli noiden kellon aikojen välillä. Luulisi, että nyt tulisi hyvin nukuttua.
Täälläkin tuli katsottua Levyraati, joten jouduin osittain juosta toisesta osoitteesta puolessa tunnissa sitä katsomaan.
Tervetuloa uudet!