Onko katsastus asema sopiva paikka viimeisillään raskaana olevalle naiselle?
Näin katsastus asemalla naisen jolla oli todella iso vatsa. Ihan selvästi näki, että hänellä oli vaikea olla.. =(
Kommentit (16)
Entäs katsastusasema? Sopisiko se paremmin?
Mikä estää raskaana olevaa istumasta siinä odotushuoneessa katsastuksen ajan? Nyt en ymmärtänyt. Vai oliko katsastaja raskaana? Kesällä autoni katsasti nainen.
Meinasitko että katsastusasemat pitäisi kieltää raskaanaolevilta? Kuka sen auton siellä käyttää jos ei ite saa mennä eikä satu olemaan muita joiden vastuulle sitä lykätä?
MInä katsastan itse aina oman autoni, olin raskaana tai en. Jos olen sairas, silloin mieheni hoitaa asian puolestani.
Eiköhän se nainen osaa päättää asian ihan itse.
Sinne vaan nosturille tärisemään ja pakokaasuanturi perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
MInä katsastan itse aina oman autoni, olin raskaana tai en. Jos olen sairas, silloin mieheni hoitaa asian puolestani.
Saako katsastaja muka katsastaa oman autonsa? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan nosturille tärisemään ja pakokaasuanturi perseeseen.
Sun äitisi häpee sua. Sen takia isäsikin lähti.
Kuka sen auton katsastaa ellei nainen saa tehdä sitä? Kuvitteletko, että raskaus aiheuttaa jonkinlaisen invaliditeetin vai alkoiko sulla seisomaan ja siitä tuli joku tunnereaktio, häpeä kenties?
Oletko sinä oikeasti aito taleban vai sellaista silkkaa vähä-älyisyyttäsi matkiva persu?
Ei tietenkään, hyvänen aika sentään! Ainoa sopiva paikka raskaana oleville on synnytys sali. Siellä sopii istuskella ja odotella.
Pääseekö viimeisillään raskaana oleva vielä katsastuksesta läpi?
kuvitteleeko ap että auto katsastetaan neuvolassa??
Eli iso vatsa on heti merkki raskaudesta...Eikös ne isovatsai...Siis iso vatsaiset miehetkin ole sitten tämän perusteella raskaana? Joskus kyllä tullut mieleen, että ovatkin🤭
Vierailija kirjoitti:
kuvitteleeko ap että auto katsastetaan neuvolassa??
Eikö muka???? Kyllä meidän ainakin.
Ei ap
No ei kai se ole sen kummempi paikka kuin vaikka kauppa tai museo.