Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22609)

Vierailija
8321/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä kysymys on: " Mitä sinulle kuuluu? #

Niin monet vastaavat, mitä ruokaa  tekevät ja syövät, eikä mitä kuuluu.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas

Onko sulla suosikkia UMK:ssa?

Mun on Hitaasti hautaan, Nelli Matula

N64

Ei ole suosikkia, koska en ole kuunnellut biiseistä vielä yhtäkään. Sama juttu mulla aina Euroviisuissakin eli en kuuntele ennakkoon (paitsi tietty Suomen biisin tiedän UMK-voiton perusteella). Kuulen siis kaikki biisit tänään ekaa kertaa :)  Jännityksellä odotan. Ei aavistustakaan, onko yksikään biisi mun makuun. Tähän mennessä UMK-kisoissa mun ehdoton suosikkini on ollut vuonna 2021 kilpauilun ovittanutkin ja Euroviisuissa kuudenneksi tullut Blind Channelin Dark Side.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas

Onko sulla suosikkia UMK:ssa?

Mun on Hitaasti hautaan, Nelli Matula

N64

Et kysynyt minulta ja sivusta vastaan. Itse varmasti pidän eniten Goldielocksin biisistä jos pitää joku valita. Muuten en itse seuraa UMK:ta. 

Vierailija
8324/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tähän mennessä UMK-kisoissa mun ehdoton suosikkini on ollut vuonna 2021 kilpauilun ovittanutkin ja Euroviisuissa kuudenneksi tullut Blind Channelin Dark Side." 

Minäkin pidän tästä paljon vieläkin. Oikeastaan en ole ikinä oikeastaan mistään muusta Suomen ehdokkaasta kovin pitänytkään.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi kauheasti. Mulle kuuluu just nyt kissan kehräys, koiran kuorsaus ja kakkosnäytöllä pyörivä joku Maxin ohjelma ;) 

Vierailija
8326/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein arjen kuulumiset on sama asia kuin mitä on tehnyt viime aikoina.  

Vierailija
8327/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuuluu tänään sellaista, että kävimme sisareni ja miehensä kanssa saattamassa iäkkään sukulaisen viimeiselle matkalleen. Pienet hautajaiset hän oli toivonut ja ne hän sai.

Minulla oli itku herkässä. Samoin myös nauru, kun muistelimme poisnukkunutta.

Hyvin oli sisarensa juhlan järjestänyt, kiitollinen siitä, että saimme olla mukana.

Vierailija
8328/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja sinä et kirjoittanut edes sitä... ?

Mä sain mutkan kautta terveisiä ystävältä. Ensi pe, kun on ystävänpäivä kokoonnutaan kyläkuppilaan klo 17.00. Ihana nähdä ystäviä. Kirjoitin kahdelle kauempana asuvalle kortit ja kummilapsia muistan tekstarilla 14.2

Vierailija
8329/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Suomessa on soinu nuo UMK-biisit ahkeraan...

Vierailija
8330/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta UMK yhtään.

Vierailija
8331/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta UMK yhtään.

Sama juttu, ei vois vähempää kiinnostaa. Naiset riekkuu puolialastomana, sillä kai haetaan näkyvyyttä nykyään.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kuuluu tänään sellaista, että kävimme sisareni ja miehensä kanssa saattamassa iäkkään sukulaisen viimeiselle matkalleen. Pienet hautajaiset hän oli toivonut ja ne hän sai.

Hyvin oli sisarensa juhlan järjestänyt, kiitollinen siitä, että saimme olla mukana.

Otan osaa <3 

Vierailija
8333/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minust on kiva täällä lukea toisten ruokajuttuja, joskus saa oivallisia vinkkejä.

Sämpylät pikaisesti leivinjauholla on kolmesti kokeiltu! Ei tule enää, littanoita ovat. Hiivaa laitan seuraavaan taikinaan :)

Vierailija
8334/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötätuntoa

N64

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tähän mennessä UMK-kisoissa mun ehdoton suosikkini on ollut vuonna 2021 kilpauilun ovittanutkin ja Euroviisuissa kuudenneksi tullut Blind Channelin Dark Side." 

Minäkin pidän tästä paljon vieläkin. Oikeastaan en ole ikinä oikeastaan mistään muusta Suomen ehdokkaasta kovin pitänytkään.

Mä tykkäsin aikoinaan Lordista. Siis siitä yhdestä biisistä. Ja tietenkin piti mennä sitten torille :D Mun musiikkimakuni ylipäätään - vaikka olenkin kohta eläkeiässä - on metalli. Mutta sellainen melodinen metalli, ei mikään örinämetalli. Sabaton on ehdoton suosikkini <3 Pitäsiköhän lähteä ensi kesänä taas Tuska-festareille? Moneen vuoteen en ole käynyt, kun elämässä on ollut kaikenlaista skräbäläbää. Olen mä löytänyt uuden kipinän iskelmämusiikkiinkin, mutta sen vain ja ainoastaan Portion Boysin kautta. 

Vierailija
8336/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Kävin tänään kaksi vuotta vuodepotilaana olleen isäni luona palvelutalossa.

Aiemmalla käynnillä pyysin tarkastamaan isän kipulääkitystä, koska isä oli täysin tokkurassa eikä jaksanut edes silmiään pitää auki.

Nyt isä oli jopa pirteä. Ilahtui kun näki minun kasvoni. Jaksoi juoda kahvit, jutteli ja oli hyvinvoiva. Edellisellä kerralla ei edes pystynyt puhumaan.

Ainoa huono puoli oli se, että mukana oli narsistinen niin sanottu äitini. Väänsi taas tekoitkua ja yritti kaikin keinoin saada huomion siihen, miten raskasta tämä kaikki _hänelle_ kun isästä nyt tuli tuollainen.

Ei ole itsekkyydellä rajaa.

Joka tapauksessa. Hyvä mieli, kun isällä oli asiat hyvin. :)

Vierailija
8337/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän hommat tehty, vein taas äidille ostoksensa, ostin samalla omat. Hoidin pyykkinsä. Joimme kahvit Runebergin torttujen kera.Sain hyvät alet k-supermarketista. Äsken tulin kotiin ja join kahvit

Vierailija
8338/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin ankeata. Nukuin melkein kymppiin.

Hidasta ja ärsyttävää ja kroppa kipeä. Kävin eilen hieronnassa kun iskias on vaivannut oikeastaan koko "talven". Pakotin itseni sitten ip lenkille. Aivan hirveän kylmää, asun meren rannalla, tuulista.

Ottaa pattiin. Ensin multa hajosi modeemi. No kävin ostamassa uuden mut en jaksa sitä liittää. Tv toimi mutta ei toimi enää. Eilen lopetti ja  antennijohtoa huutelee. En jaksa keskittyä siihen. Päätin ett ollaanpa ilman töllöä hetki.

Modeemin hajomisen vuoksi olin jo melkein hyvilläni. Se oli vanha ja uusi läppäri odottaa myös liittämistä. Mulla jotenkin niin saamaton olo. No - eilisiltana ei astianpesukone lähtenyt pyörimään. Tiskit sitten käsin. Pitää ottaa yhteys taloyhtiöön koska toi kone kuuluu kalusteisiin.

Mä vain inhoaan noihin aspoihin soittelua tai yhteydenottoa sähköpostilla. Jos et pidä varaasi niin äkkiä sieltä sivalletaan jotain pissapäistä. Ei aspat ole mitään asiakaspalvelijoita vaan ne treenaa kai eduskuntaan väittelyyn. Minä taas en. Toivon vain asiallisuutta, mut sitä hyvin harvoin saan nykyisin. Täällä etelässä ollaan niin vittuuntuneita kaikkiin ja kaikkeen et käytetän jokainen tilaisuus hyväksi jos on mahkua tiuskia tai muuten hutkia aiheesta kuin aiheesta.

Makoilen sängyssä. Täällä on kylmä. Ehkä kuuntelen äänikirjaa kunhan korjaan pyykit kaappiin. 

Pysähtynyt olotila. 

Tein linssikeittoa ja äsken lämmitin pari nakkia

Vierailija
8339/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuulumiset on äkkiä kerrottu. En kuule mitään muuta kuin korvieni pienen suhinan, koska laitoin just korvatulpat korviin. 

Vierailija
8340/22609 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava päivä.

Lapset ja lapsenlapset olivat kylässä. Pienimmäinen touhottaja on kyllä kaikessa ihanuudessaan valloittava! "Mummi, mummi, muuuuuummmmiii!", kuului herkästi, jos en ihan heti reagoinut hänen pyyntöihinsä, esim. jos kuuntelin muiden keskustelua. Pieni kultamuru kun on tottunut minun hoidossani ollessaan saamaan jakamattoman huomion. No, tietysti se mummi sitten lähtee katsomaan ja ihastelemaan, sehän on selvä. 

Elämä on hyvää tällä hetkellä. Ei voi muuta sanoa. Aina se ei sitä ole ollut. Siksi sitä varmaan osaa arvostaakin. Näitä pieniä onnellisuuden hetkiä. 

Hymy huulilla nukkumaan. Hyvää yötä! 

50+ Mummeli 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä