Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22609)
Vierailija kirjoitti:
Sokkotanssi kakkosella tänään :)
Kiitos vinkistä 😊 selasin just tämän illan television elokuvatarjontaa ja nyt on jokaiselle jotakin. Esim. klo 21.00 nämä elokuvat:
Sokkotanssi, Yö armahtaa, Huuliharppukostaja, Godzilla
Flunssaa täällä, muutoin stressaa ja paljon, ei jaksa mitään eikä huvita mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokkotanssi kakkosella tänään :)
Kiitos vinkistä 😊 selasin just tämän illan television elokuvatarjontaa ja nyt on jokaiselle jotakin. Esim. klo 21.00 nämä elokuvat:
Sokkotanssi, Yö armahtaa, Huuliharppukostaja, Godzilla
Ja viel samaan aikaan ykkösellä UMK, ketä se kiinnostaa...
En kai oo kuullu muita olkoon Hitaammin hautaan mun suosikkini... ja mottoni myös. Juoskoot muut :)
Mies ripustaa uutta suihkuverhoa, ihana koivumetsäkuvio. Siinä hänen kuulumiset. Otin uunista ruoan, minkä aiemmin tein ja sinne laitoin kypsymään. Odotan jäähtymistä, sitten syön. Mietin, olisko pakastimessa mustikkapiirakkaa kahvin kanssa nautittavaksi. Siinäpä minun kuulumiset
Semipaskaa, jos ei tekemistä, mietin ulosotossa olevia velkoja. Ihanaa lauantaita kaikille velkalandiasta.
Kiersin hiukset tiukalle nutturalle, saan huomisiin juhliin laineet. Kiva tavata useampia sisaruksiani, ei varmaankaan kaikki tule siskon miehen synttäreille/eläkejuhliin. Ehkä jotain jälkikasvuaan lapsineen näen, nuorin tulokas sukuun on 8kk
Yksinäisyyttä ja tylsyyttä kuuluu. Ei kukaan välitä olenko edes elossakaan.
Mietin, mitä tarkoitusta tällä.minunkin elämällä on, en ole kenellekkään olemassa.
N61v
Onpa apaattinen päivä ollut. Ei toimerruttu ulos, ilma tuntui niin raaalta.
Syötiin pakkasesta lihapataa.
Sen jälkeen olen pötköttänyt lukemassa ja söin kipollisen nameja.
Miehen kanssa tarkkaan puolitetaan namipussi että molemmat saa saman verran.
Meneepä päivä näinkin. 💐
Ei näköjään heittomerkkejä tule lähetettyyn tekstiin- tuohon raaka- sanaan laitoin kyllä.💐
Nukuin huonosti viime yönä, joten otin päikkärit. Söin eilistä makaronilaatikkoa, join kahvia pienen Magnum-jäätelöpuikon kera. Nyt taidn siirtyä aurinkoiselle terassille kuuntelemaan äänikirjaa ja neulomaan sukkaa.
Ihan jees. Viikonloppu ja nukuin melkein yhteentoista. Heräsin kyllä yhden kerran aikaisemmin ja annoin kissoille aamuruuan ja jatkoin unia. Nyt lämpiää sauna ja laitan sen jälkeen jotain ruokaa. Myöhemmin katselen varmaan Melodifestivalenia ja kasailen palapeliä. Tissuttelen halpaa roseeta. Joku juttukaveri olisi ihan kiva, mutta sitä nyt ei ole kuitenkaan. Huomenna varmaan teen vähän enemmän kotitöitä. Tai sitten en, yhden hengen taloudessa voi itse päättää.
Me käytiin mieheni kanssa vesijuoksussa. Nyt peruna- kasvispata uunissa hautumassa ja illalla leffaa ja vähän jäätelöä.
Olispas jäätelöä :) vaikka nougat
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees. Viikonloppu ja nukuin melkein yhteentoista. Heräsin kyllä yhden kerran aikaisemmin ja annoin kissoille aamuruuan ja jatkoin unia. Nyt lämpiää sauna ja laitan sen jälkeen jotain ruokaa. Myöhemmin katselen varmaan Melodifestivalenia ja kasailen palapeliä. Tissuttelen halpaa roseeta. Joku juttukaveri olisi ihan kiva, mutta sitä nyt ei ole kuitenkaan. Huomenna varmaan teen vähän enemmän kotitöitä. Tai sitten en, yhden hengen taloudessa voi itse päättää.
Onko rosee kaupan 8%?
Muutamaa valkkaria olen maistanut, ihan kelpo makuja. Se 'apina' viini on hyvää ja hupaisa pakkaus :) oon ostanu lahjaksikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rosee kaupan 8%?
Muutamaa valkkaria olen maistanut, ihan kelpo makuja. Se 'apina' viini on hyvää ja hupaisa pakkaus :) oon ostanu lahjaksikin
Kävin eilen ihan "virallisessa" liikkeessä ja koska ei saa kai mainostaa, niin on tuollainen vaaleanpunainen pahvitötsä. Ei ihan alimmalla hyllyllä, mutta seuraavalla. Riittää kyllä minulle.
Siivouspäivä. Ja samalla sitä paljon parjattua kuolinsiivousta. Taas osui eteen läjä parittomia sukkia. Joskus olen kuullut, että kun pesukone hukkaa sukista toisen, kadonnut sukka muuttuu muovirasian kanneksi. Sen vuoksi on sukkia, joille ei löydy paria, ja muovirasioiden kansia, joille ei löydy rasiaa. Nuorempi sukupolvi on kyllä sanonut, ettei sillä niin väliä, vaikka sukat olisikin eriparia. Ovat kyllä ihan oikeassakin. Kai se on taas yksi vanhuuden merkki, kun on jämähtänyt ajatukseen, että sukkien pitää olla samaa paria?
Eilen mulle tuli Cittarin toimitus ja pistin illalla palan naudan ulkofilettä kuivamarinadiin ja suolaukseen. Ennen nukkumaanmenoa pitää nostaa lihapala muovipussista kulhoon ja kaataa päälle punaviiniä. Siinä saa sitten lillua vuorokauden punaviinikylvyssä ja sen jälkeen lihapala ylös kylvystä ja pakastimeen. Riimihärkää siis tulossa. Punaviini-mausteliemi säilyy jonkin aikaa jääkaapissa, joten ensi viikolla on varmaan tiedossa jotain Välimeren ruokia tai muuta, mihin käy punaviini. Cittarissa oli pitkästä aikaa myös tiikeriravun pyrstöjä ja niistä pitäisi jotain tehdä vielä tänään päivälliseksi. Huomenna sitten surf&turf eli naudan ulkofilepihvi ja päälle paistettuja tiikerirapuja. Oikeastihan siihen pitäisi olla hummeri, mutta mulle kelpaa tiikeriravutkin.
Illan urakka on silputa yksi patja. On mun vanha patjani, mutta ollut koiralla petinä jo aikansa. Kyllästyin vaan rumaan kuluneeseen patjaan yläkerran käytävällä ja ostin koiralle vielä yhden koiranpedin. Taloyhtiön molokkiroskikseen patja ei mahdu sellaisenaan, joten mattoveitsi kouraan ja sitten sen verran pieniksi palasiksi, että mahtuu jätesäkkeihin. Mutta sen urakan taidan tehdä vasta sitten, kun alkaa UMK. Katselen samalla laulukilpailuja olohuoneen lattialla ja pilkon patjaa.
Ihan hyvä päivä ja hyvä fiilis kaikenkaikkiaan (koputan puuta). Päivystysviikko on takana ja 4 vapaapäivää menossa. Iltalenkki vielä koiran kanssa, kunhan pesukone ja tiskikone pysähtyy. Huomenna taas isälle iltapäiväkahville. Maanantaille ja tiistaille ei ole mitään ohjelmaa ja se on hyvä.
Lammas
Onko sulla suosikkia UMK:ssa?
Mun on Hitaasti hautaan, Nelli Matula
N64
Mulla unettomuus jäi päälle vauvojeni koliikin ja huonounisuuden jälkeen. Siitä lähtien olen öisinkin "päivystänyt", jospa minua kohta taas tarvitaan. Sitten oli todella stressaava työ. Nyt olen lähes 70-vuotias, mutta unettomuus ei ole hellittänyt. Olen yrittänyt kääntää sen vahvuudekseni, enkä syö unilääkkeitä, vaan luen öisin.