Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22627)
Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale
Näillä sanoilla alkaa Franciscus Assisilaisen rukous. Sen myötä jokaiselle hyvää ja levollista yötä.
Hyvää huomenta, en ole saanut koko yönä unta , olen pirteänä, katson huomenta Suomi.
Elämä tuntuu minusta liian lyhyeltä käytettäväksi erimielisyyksien hoivaamiseen ja vääryyksien kirjaamiseen.
Charlotte Bronte
Huomenta lankaan! Aamukahvilla tässä. Nukuin vähän huonosti, ostettiin viime viikolla uusi sänky ja nyt on parina aamuna ollut selkä kipeänä. En ollut aiemmin ostanut uutta sänkyä, ja oletin, että myyjä kattoisi vähän selän asentoa ja antaisi neuvoja. Niin ei käynytkään, mutta yritin kuitenkin valita sängyistä parhaimman tuntuisen. Katsotaan, miten tilanne kehittyy.
Päivän ohjelmassa olis töitä, neuletreffit ystävän luona ja illasta ehkä keikka klubilla. Huomenna lähden reissuun siskon luo. Aika paljon tuntuisesti ohjelmaa, mutta jospa mukana kuljetettava neule auttaisi levähtämään välillä.
Voisi olla huonomminkin kuin on. Koska niin ei ole, on hyvin. :)
N64:
Onpas täällä ollut vilkasta viimeaikoina, no, kukin taaplaa tyylillään...
Sain illalla limen värisen kaulurin valmiiksi, ohjetta sovelsin oman maun mukaan. Sopiva tuli. Siihen vielä teen samanväriser lapaset samoin kuvioin, pitää laskeskella että peukun kohta sattuu oikein. Kyllä oli lankakaupalla valikoima runsasvärinen.
Lunta tullut pari senttiä, kahvin jälkeen rappuja harjaamaan. Ja tiski. Ruoanlaitto. Peruskuviot.
Pirteää perjantaita, voimia murheisiin, toipumista tauteihin... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat lukea kommentteja, jotka loukkaavat sinua = minua? En todellakaan halua, mutta jotkut ihmiset ovat aloittaneet loukkaamiseni, N64 muiden mukana, vaikkei ensimmäisenä, mutta ei myöskään hillinnut ketjun ap:na, chat-emäntänä, viestien "sensuroijana" = mistä saa kirjoittaa, mistä ei, kuka saa kirjoittaa ja jos kirjoitus ei N64 miellytä, hän kehoitttaa poistumaan. Pilatius pesee kätensä ja muut fanit liittyvät joukkoon nostaen N64:n ihmeitätekevän jeesuksen joukkoon!
Ja sinulla on nyt tunku kalifiksi kalifin paikalle? Keskustelurauha on ainakin takiasi mennyt.
Hahaaaa, joku myöntää että N64 on ketjun "kalifi", päsmäröijä!
Teepä kuten Lammas kehoittaa, jätä lukematta keskustelurauhaasi häiritsevät viestit. Helpoa kuin heinänteko, eikö totta?
Päivän musiikkia jotain Ismo Alangolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat lukea kommentteja, jotka loukkaavat sinua = minua? En todellakaan halua, mutta jotkut ihmiset ovat aloittaneet loukkaamiseni, N64 muiden mukana, vaikkei ensimmäisenä, mutta ei myöskään hillinnut ketjun ap:na, chat-emäntänä, viestien "sensuroijana" = mistä saa kirjoittaa, mistä ei, kuka saa kirjoittaa ja jos kirjoitus ei N64 miellytä, hän kehoitttaa poistumaan. Pilatius pesee kätensä ja muut fanit liittyvät joukkoon nostaen N64:n ihmeitätekevän jeesuksen joukkoon!
Ja sinulla on nyt tunku kalifiksi kalifin paikalle? Keskustelurauha on ainakin takiasi mennyt.
Teepä kuten Lammas kehoittaa, jätä lukematta keskustelurauhaasi häiritsevät viestit. Helpoa kuin heinänteko, ei
Huumori on vaikea laji :)
Soitto tuli just, kesätyöpaikka varmentui. Jesss.
Tässä Teille Kuulumisia isolla K:lla :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepä kuten Lammas kehoittaa, jätä lukematta keskustelurauhaasi häiritsevät viestit. Helpoa kuin heinänteko, ei
Sinun viimeaikaiset ulostulosi saa myöntämään sen, että N64 on mennyt sinulla pahasti hermoon. Lähiaikoina sinä olet ollut se, joka täällä päsmäröi ja saanut kyseenalaista huomiota, ei N64.
Ja jos et ole huomannut, lammas ei elä niin kuin saarnaa, sinusta puhumattakaan, mutta sinähän et muuta haluakaan kuin väitellä aloituksen aiheen ohi. Kummaltakin viestejä sivutolkulla ohi aiheen. Saitpahan taas riidellä jonkun kanssa. Olen muutaman kerran kehoittanut jättämään trollit omaan arvoonsa, mutta ei.
Puhelinlangat laulaa illalla, ootteko kuulleet Katri-Helenan viimeisimmän levyn?
Nyt kuuluu Pepe Wilbergin Aamu, ettäs tän miehen ääni vaan paranee vanhetessaan
Joo, trollaukseen ei kannata reagoida. Rasittavia nuo pitkät viestit ja jankkaamiset molemmin puolin. Muiden kirjoitukset hukkuu sinne vänkäämisen alle. Mutta onneks voi hypätä viestien yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa vettä ei tule, asunto viilenee. Maalämpö ei aina ihan toimi, meii on eka talvi näin.
On viel 18 C, korjausmiehet kellarissa romisee
Minulla on aina tuo lämpötila talvisin sisällä. Olen tottunut viileämpään. Säästän sähkössä myös. Toki ikävää tuollaiset häiriöt teillä.
Mulla on makuuhuoneessa 16 astetta, nukun tosi sikeästi silloin, kesällä kärsin. Muualla kotona on 19 astetta. Jos on lämpimämpää, tulee laiska ja vetämätön olo. Viileässä on mukavampi olla. Tämän vuoksi inhoan kesääkin.
Täällä toinen, joka ei ole nukkunut yhtään viime yönä. Mulla on kyllä usein niin, melkein joka toinen yö menee nukkumatta ja seuraavanakin nukun vähän. Jos on yhtään mitään mielen päällä, en pääse unen alkuun. Olen aina ollut tällainen, en saa ajatuksia loppumaan illallakaan.
Mutta mikä ihaninta: luen kaiket yöt. Nyt on menossa Pascal Engmanin Muuttuja X. Se kertoo huippujalkapallomaailman sopupeleistä ja kiristyksestä. Tosi hyvä, kuten kaikki Engmanit. Vähän raakaakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Soitto tuli just, kesätyöpaikka varmentui. Jesss.
Tässä Teille Kuulumisia isolla K:lla :) :) :)
Loistava uutinen! Paljon onnea sinulle! Löytyisipä työtä kesäksi monelle muullekin!
Tämä on muuten erittäin hyvä neuvo.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/