Trump on täys mulkku, ei voi muuta sanoa!
Kommentit (54)
Kannatin Trumppia ja hyvä et lopetti woken mutta en minä tällaista kauppasotaa osannut arvata. Tullit tiesin mutta kyllä Trump on nyt foolannut äänestäjiään. Moni nyt katuu jenkeissä nyt ääntään Trumpille kun omaan nilkkaan osuu
Poistoon tällaiset alut. Ehdottomasti poistettava, kielipuoli olet.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tääkin Bidenin syy?
Vain jos Biden synnytti Trumpin peräsuolensa kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kannatin Trumppia ja hyvä et lopetti woken mutta en minä tällaista kauppasotaa osannut arvata. Tullit tiesin mutta kyllä Trump on nyt foolannut äänestäjiään. Moni nyt katuu jenkeissä nyt ääntään Trumpille kun omaan nilkkaan osuu
Kerropa nyt omin sanoin että mikä se woke on ja miten trumppi sen on muka lopettanut?
Vierailija kirjoitti:
Mutku Biden, mutku Harris! Näin magatit jo aiemmin tänään puolustivat oranssin apinan kauppasotaa USA:n liittolaisia vastaan.
Aivan kuin sinä fasisti välittäisit afrikkalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt omin sanoin että mikä se woke on ja miten trumppi sen on muka lopettanut?
Se on modernia fasismia. On lopettanut häpäisemällä fasistit.
Vierailija kirjoitti:
Poistoon tällaiset alut. Ehdottomasti poistettava, kielipuoli olet.
Mitkä helvetin "alut"? Kielipuoli olet.
Mitä enemmän joku lupailee, sen varmemmin hän puhuu palturia. Kutainen aikakausi on melko perseestä myös amerikkalaisille.
Vierailija kirjoitti:
MutkuJoe.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sullakin mulkulla on ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa vastaan?
Sotkee minkä ehtii jotta miljardöörikaverit ehtii hankkia lisää omaisuutta
oligarkia.
Vierailija kirjoitti:
Maga!!!
Moscow Agent Governing America
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se esimerkiksi sitä kun naiseksi tekeytyneet miehet menee dominoimaan naisten urheilusarjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sullakin mulkulla on ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa vastaan?
Uskon biologiaan eli 2 sukupuoleen.
Jussi Halla-aho: "Trump on parasta mitä länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan."
Ainut järkevä poliitikko maailmannayttämöllä viime vuosina on ollut Anthony Blinken.
Just näin.