Oletko kaunistunut yli nelikymppisenä?
Minulle kävi niin ja olen siitä kiitollinen. Kehuja satelee vieläkin.
N55
Kommentit (11)
Näytin parhaimmalta n.46 vuotiaana.
Yli 40 vuotias näyttää vielä helposti hyvältä ja nuorelta. Valitettavasti raja tulee sitten vastaan todella nopeasti. Eli 50+ ei voi enää teoriassakaan näyttää nuorelta. Nopea rupsahdus siis on väistämätön.
N.53
Kasvojumpan vaikutusta ei voi vähätellä. Ihonhoito myös tärkeää, botoxit ym. on kokeilematta.
Vierailija kirjoitti:
No en tod.
Joo sama mulla
Törpöttelin 15-30 vuotiaana rankasti. Nenään tuli pari viinapaisetta jotka aktivoitui toisinaan vielä kun olin raitistunut. Mutta nyt lähes 60-vuotiaana huomasin, että ne on viimeinkin hävinneet.
Olen kuusikymppinen ja minua luullaan noin 45-50 vuotiaaksi. Kyllähän se on ihmeellistä, mutta totta. Mistä lie johtuu...
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 vuotias näyttää vielä helposti hyvältä ja nuorelta. Valitettavasti raja tulee sitten vastaan todella nopeasti. Eli 50+ ei voi enää teoriassakaan näyttää nuorelta. Nopea rupsahdus siis on väistämätön.
N.53
Ei pidä paikkaansa. Ks. vaikka Maija Lehmusvirta (56v.) tai Susanne Päivärinta (60v.).
Itse olen 47 v. ja näytän just nyt ihan kivalta etelässä vietetyn urheiullisen loman ja rusketuksen vuoksi. Loma nuorentaa!
No tavallaan. En ehdi selittämään palsta taas menee kiinni, juuri kun pääsin kirjoittamaan.
Onneksi olkoon! Itse olen näyttänyt aina melko samalta. Nuorena vanhemmalta ja vanhana nuoremmalta. Ei valittamista.