Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22694)
Heräsin paskahalvaukseen, kun lumiaura kolasi ulkona lunta. Koko talo tärisi ja luulin sodan syttyneen. Onneksi olin väärässä.
Jotkut teistä on puhunut Ei kiskaan yksin elokuvasta. Oletteko jo sen katsoneet, kun se jo pyörii elokuvateattereissa? Ehkä menen tänään katsomaan tuon.
Ulkona on hyvin liukasta ja eilen melkein teloin itseni. Saa olla erittäin varovainen ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talviruokana tänään perunat, nakkikastike ja puolukkahillo.
Alapeukuttajille: Maistui hyvältä! 😋
Alanuolista valittava on taas aktivoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin paskahalvaukseen, kun lumiaura kolasi ulkona lunta. Koko talo tärisi ja luulin sodan syttyneen. Onneksi olin väärässä.
Jotkut teistä on puhunut Ei kiskaan yksin elokuvasta. Oletteko jo sen katsoneet, kun se jo pyörii elokuvateattereissa? Ehkä menen tänään katsomaan tuon.
Ulkona on hyvin liukasta ja eilen melkein teloin itseni. Saa olla erittäin varovainen ulkona.
Toivon tuota leffaa Sodankylän ohjelmistoon luulen, että on todella näkemisen arvoinen. Jotta emme unohtaisi.
Täällä joku haukottelee kuulumisillemme ja alapeukuttaa, räväkämpi ketju ei hälle kelpaa, tuskin tietää itsekään, mitä tahtoo. Annetaan olla huomiotta.
Menella on ahdistavaa, ei tunnu oikein merkitystä elämälle löytyvän. Itseä ainakin huolettaa tämä maailman meno, sodat, maanvyöryt, tulipalot... joka tuutista tulee huonoja uutisia, harvemmin hyviä. Yritän välttää liikaa uutistulvaa ja keskittyä siihen hyvään, mitä irsellä on. Joskus on kiva katsoa jotain hömppää telkasta, kuunnella hyvää musiikkia, lukea kirjoja. Luontokin lohduttaa, liukkaus tosin arveluttaa. Yks tuttu kaatui oman autonsa alle skrapatessaan, häntäluu murtui, pitkä ja kivulias vaiva.
Kivaa keskiviikkoa teille
Savulohta
Lumisadetta
Talviloma on kiva keksintö
Hei Lammas
Kävin kattomassa uteliasuudesta tuota teidän arvioitua matkaanne (kommenttisi meni oudosti oranssiksi, linkki ei toiminut)
Todella mielenkiintoinen. Ja samalla aukesi lukemattomia nojatuolimatkoja, kävin Emmerdalessa, Grönlannissa, Puerto Ricossa, ja Norjassa...
Matkakuume! Vaikea olis valita, jos nyt tulis lähdettyä jonnekin. Seuraavaksi varmaan kaivan esiin valokuvia jo tehdyistä matkoista.
Tanska, ihana. Olin töissäni paljon tanskalaisten kanssa yhteyksissä. Kaikki olivat tosi mukavia, huumorintajuisia. Toisaalla tutustuin tanskalaisiin matkaoppaisiin, oli kivaa sakkia hekin.
Keskiviikkoterveisiä Kaikille mukaville, yksinäisille, nuorille, hauskoille, alakuloisille, ahkerille, nauraville, liikkuville, harrastaville, sohvaperunoille....
Kerrohan mitä Sinulle tänään kuuluu
N64
Vierailija kirjoitti:
Hei Lammas
Kävin kattomassa uteliasuudesta tuota teidän arvioitua matkaanne (kommenttisi meni oudosti oranssiksi, linkki ei toiminut)
Todella mielenkiintoinen. Ja samalla aukesi lukemattomia nojatuolimatkoja, kävin Emmerdalessa, Grönlannissa, Puerto Ricossa, ja Norjassa...
Matkakuume! Vaikea olis valita, jos nyt tulis lähdettyä jonnekin. Seuraavaksi varmaan kaivan esiin valokuvia jo tehdyistä matkoista.
Tanska, ihana. Olin töissäni paljon tanskalaisten kanssa yhteyksissä. Kaikki olivat tosi mukavia, huumorintajuisia. Toisaalla tutustuin tanskalaisiin matkaoppaisiin, oli kivaa sakkia hekin.
Keskiviikkoterveisiä Kaikille mukaville, yksinäisille, nuorille, hauskoille, alakuloisille, ahkerille, nauraville, liikkuville, harrastaville, sohvaperunoille....
Kerrohan mitä Sinulle tänään kuuluu
N64
Olen törmännyt noihin kummallisiin oranssiksi menneisiin teksteihin ja eilen onnistuin sitten samaan aikaan itsekin sellaisen. Eli jos on kopioinut huolimattomasti tekstin, jonka lopussa on linkki, menee koko se oma tekstikin "linkiksi" ja tietenkään siitä ei aukea mitään, koska ei sellaista urlia olekaan.
Jep, tuollainen kiertomatka on nyt toistaiseksi se ykkösvaihtoehto, jos ei tässä loppuviikosta löydetä vielä jotain vieläkin sopivampaa. Mä joskus vuosia sitten suunnittelin lähteväni Puerto Ricoon lomalle, mutta sinne osui sitten just silloin hurrikaani ja suunnilleen koko saari oli ihan mäsänä. Eipä huvittanutkaan lähteä silloin ja laitoin koko suunnitelman naftaliiniin.
Tämä päivä vielä menee kotona, meidän katua ei ole aurattu eikä hiekoitettu, lumen alla aivan jäinen. Just söin makkaraperunat ja juon nyt kahvia.
Nukuin viime yönä pätkittäin surkeasti neljä tuntia ja heräsin klo 5. Meen uudestaan nyt nukkumaan.Nukun niin kauan kuin huvittaa. Ihanaa. Hyvää kuuluu.
Eläkkeellä on niiiiin mukava, kun ei stressaa samalla lailla unettomista öistä. Yritän elää mahdollisimman säännöllistä elämää, mutta päivä ei pilaannu unettomasta yöstä.
Aamulla 1/2 8 kuului kopinaa, kun talkkari kolasi pihaa. Oli pimeää, käänsin kylkeä ja heräsin 1/2 10. Yöunet venyy talvisin kymmeneen tuntiin, kesällä lyhyempiin.
Kun tuli kotiin lumikaaoksen keskeltä keskustasta tämä biisi tuli radiosta:
Lean on
Esitt DJ Snake, Major Lazor Mo
Tosi hyvä kpl, paljon striimauksia, mutta video vähän kulttuurin omimista.
Tästä tulee mieleen myös biisi
Jai ho!
Esitt Pussycat dollaria, joka biisi myös elokuvassa Slummien miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli kotiin lumikaaoksen keskeltä keskustasta tämä biisi tuli radiosta:
Lean on
Esitt DJ Snake, Major Lazor Mo
Tosi hyvä kpl, paljon striimauksia, mutta video vähän kulttuurin omimista.
Tästä tulee mieleen myös biisi
Jai ho!
Esitt Pussycat dollaria, joka biisi myös elokuvassa Slummien miljonääri.
Pussy Cat Doll, mm. Nicole Scherzinger
Auringonnousu tänään 9:07. Auringonlasku tänään 16:15. Päivän pituus 7 h 8 min.
Tsemppaan tänään ruokailuani. Tähän mennessä kaikki on onnistunut. Myös tiskipöytä on tyhjä.
Tähän mennessä hyvää, kiitos.
Mustikkapiirakka paistuu uunissa, kirjastossa kolme kirjaa odottaa hakemista ja kullukka lupasi hieroa hartioitani. Elämä on ihanaa.
Musiikkia tähän päivään:
Lapsoset ketterät kotohaasta
Koivuista oksat taittaa
Noistapa nopsilla käsillänsä
Saunahan vihdat laittaa
Lauteilla saunan kotoisen
Taas illalla kylpy maittaa
Vierailija kirjoitti:
Mustikkapiirakka paistuu uunissa, kirjastossa kolme kirjaa odottaa hakemista ja kullukka lupasi hieroa hartioitani. Elämä on ihanaa.
Ai nam, onko mustikkapiirakka pullataikinaan? Mulla on pellavakolttu noudossa.
Kullukka? Onko kulti?
Mun muru laittaa päiväkahveja
Elämä on kyl tosi kivaa
Vierailija kirjoitti:
Tsemppaan tänään ruokailuani. Tähän mennessä kaikki on onnistunut. Myös tiskipöytä on tyhjä.
Millä tavoin tsemppaat? Lisää kasviksia? Muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullukka? Onko kulti?
Elämä on kyl tosi kivaa
Mustikkapiirakan pohja on kaurahiutaleista ja kaurajauhoista. Kullukka on mun kultu. Sulla on muru, eikös me olla onnekkaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullukka? Onko kulti?
Elämä on kyl tosi kivaa
Mustikkapiirakan pohja on kaurahiutaleista ja kaurajauhoista. Kullukka on mun kultu. Sulla on muru, eikös me olla onnekkaita?
Totisesti :)
Mulla ollu sama muru 30v, kauanko sulla kullukka?
Jänskä sana, en oo ennen kuullu
Mitä sinun pitäisi siis tehdä, että elämäsi olisi merkityksellistä? Olet nyt tutussa ja turvallisessa nykyisessä elämässäsi, etkä koe sitä sellaiseksi kuin haluaisit? Annatko menneisyyden kuitenkin hallita?