Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22694)

Vierailija
7561/22694 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös nyt vaikeaa. Olen hyvin surullinen, kun mietin elämääni. Jotenkin tuntuu ihan järjettömältä kaikki ja turhanpäiväiseltä. Kaikki aivan merkityksetöntä. Tavallaan olen niin kyllästynyt kaikkeen ja pettynyt itseeni ja koko elämääni. Yleensä sinnittelen, mutta nyt tavallaan on jo ne keinot käytetty. Yksinäinen olen itsekin ja harvoille läheiselle ei voi oikeastaan puhua näistä asioista. Hyvä, kun saa taas yhden pitkän päivän iltaan saakka ja huominen tuskin tuo mitään uutta. 

Mitä sinun pitäisi siis tehdä, että elämäsi olisi merkityksellistä? Olet nyt tutussa ja turvallisessa nykyisessä elämässäsi, etkä koe sitä sellaiseksi kuin haluaisit? Annatko menneisyyden kuitenkin hallita?

Vierailija
7562/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin paskahalvaukseen, kun lumiaura kolasi ulkona lunta. Koko talo tärisi ja luulin sodan syttyneen. Onneksi olin väärässä.

Jotkut teistä on puhunut Ei kiskaan yksin elokuvasta. Oletteko jo sen katsoneet, kun se jo pyörii elokuvateattereissa? Ehkä menen tänään katsomaan tuon.

Ulkona on hyvin liukasta ja eilen melkein teloin itseni. Saa olla erittäin varovainen ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talviruokana tänään perunat, nakkikastike ja puolukkahillo.

Alapeukuttajille: Maistui hyvältä! 😋

Alanuolista valittava on taas aktivoitunut. 

Vierailija
7564/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin paskahalvaukseen, kun lumiaura kolasi ulkona lunta. Koko talo tärisi ja luulin sodan syttyneen. Onneksi olin väärässä.

Jotkut teistä on puhunut Ei kiskaan yksin elokuvasta. Oletteko jo sen katsoneet, kun se jo pyörii elokuvateattereissa? Ehkä menen tänään katsomaan tuon.

Ulkona on hyvin liukasta ja eilen melkein teloin itseni. Saa olla erittäin varovainen ulkona.

Toivon tuota leffaa Sodankylän ohjelmistoon luulen, että on todella näkemisen arvoinen. Jotta emme unohtaisi.

Täällä joku haukottelee kuulumisillemme ja alapeukuttaa, räväkämpi ketju ei hälle kelpaa, tuskin tietää itsekään, mitä tahtoo. Annetaan olla huomiotta.

Menella on ahdistavaa, ei tunnu oikein merkitystä elämälle löytyvän. Itseä ainakin huolettaa tämä maailman meno, sodat, maanvyöryt, tulipalot... joka tuutista tulee huonoja uutisia, harvemmin hyviä. Yritän välttää liikaa uutistulvaa ja keskittyä siihen hyvään, mitä irsellä on. Joskus on kiva katsoa jotain hömppää telkasta, kuunnella hyvää musiikkia, lukea kirjoja. Luontokin lohduttaa, liukkaus tosin arveluttaa. Yks tuttu kaatui oman autonsa alle skrapatessaan, häntäluu murtui, pitkä ja kivulias vaiva.

Kivaa keskiviikkoa teille

Savulohta

Lumisadetta

Talviloma on kiva keksintö

Vierailija
7565/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Lammas

Kävin kattomassa uteliasuudesta tuota teidän arvioitua matkaanne (kommenttisi meni oudosti oranssiksi, linkki ei toiminut)

Todella mielenkiintoinen. Ja samalla aukesi lukemattomia nojatuolimatkoja, kävin Emmerdalessa, Grönlannissa, Puerto Ricossa, ja Norjassa...

Matkakuume! Vaikea olis valita, jos nyt tulis lähdettyä jonnekin. Seuraavaksi varmaan kaivan esiin valokuvia jo tehdyistä matkoista.

Tanska, ihana. Olin töissäni paljon tanskalaisten kanssa yhteyksissä. Kaikki olivat tosi mukavia, huumorintajuisia. Toisaalla tutustuin tanskalaisiin matkaoppaisiin, oli kivaa sakkia hekin.

Keskiviikkoterveisiä Kaikille mukaville, yksinäisille, nuorille, hauskoille, alakuloisille, ahkerille, nauraville, liikkuville, harrastaville, sohvaperunoille....

Kerrohan mitä Sinulle tänään kuuluu

N64

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Lammas

Kävin kattomassa uteliasuudesta tuota teidän arvioitua matkaanne (kommenttisi meni oudosti oranssiksi, linkki ei toiminut)

Todella mielenkiintoinen. Ja samalla aukesi lukemattomia nojatuolimatkoja, kävin Emmerdalessa, Grönlannissa, Puerto Ricossa, ja Norjassa...

Matkakuume! Vaikea olis valita, jos nyt tulis lähdettyä jonnekin. Seuraavaksi varmaan kaivan esiin valokuvia jo tehdyistä matkoista.

Tanska, ihana. Olin töissäni paljon tanskalaisten kanssa yhteyksissä. Kaikki olivat tosi mukavia, huumorintajuisia. Toisaalla tutustuin tanskalaisiin matkaoppaisiin, oli kivaa sakkia hekin.

Keskiviikkoterveisiä Kaikille mukaville, yksinäisille, nuorille, hauskoille, alakuloisille, ahkerille, nauraville, liikkuville, harrastaville, sohvaperunoille....

Kerrohan mitä Sinulle tänään kuuluu

N64

Olen törmännyt noihin kummallisiin oranssiksi menneisiin teksteihin ja eilen onnistuin sitten samaan aikaan itsekin sellaisen. Eli jos on kopioinut huolimattomasti tekstin, jonka lopussa on linkki, menee koko se oma tekstikin "linkiksi" ja tietenkään siitä ei aukea mitään, koska ei sellaista urlia olekaan. 

Jep, tuollainen kiertomatka on nyt toistaiseksi se ykkösvaihtoehto, jos ei tässä loppuviikosta löydetä vielä jotain vieläkin sopivampaa. Mä joskus vuosia sitten suunnittelin lähteväni Puerto Ricoon lomalle, mutta sinne osui sitten just silloin hurrikaani ja suunnilleen koko saari oli ihan mäsänä. Eipä huvittanutkaan lähteä silloin ja  laitoin koko suunnitelman naftaliiniin. 

Vierailija
7567/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä vielä menee kotona, meidän katua ei ole aurattu eikä hiekoitettu, lumen alla aivan jäinen. Just söin makkaraperunat ja juon nyt kahvia.

Vierailija
7568/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin viime yönä pätkittäin surkeasti neljä tuntia ja heräsin klo 5.  Meen uudestaan nyt nukkumaan.Nukun niin kauan kuin huvittaa. Ihanaa. Hyvää kuuluu.

Vierailija
7569/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä on niiiiin mukava, kun ei stressaa samalla lailla unettomista öistä. Yritän elää mahdollisimman säännöllistä elämää, mutta päivä ei pilaannu unettomasta yöstä.

Aamulla 1/2 8 kuului kopinaa, kun talkkari kolasi pihaa. Oli pimeää, käänsin kylkeä ja heräsin 1/2 10. Yöunet venyy talvisin kymmeneen tuntiin, kesällä lyhyempiin.

Vierailija
7570/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli kotiin lumikaaoksen keskeltä keskustasta tämä biisi  tuli radiosta:

Lean on 

Esitt DJ Snake, Major Lazor Mo

Tosi hyvä kpl, paljon striimauksia, mutta video vähän kulttuurin omimista.

Tästä tulee mieleen myös biisi

Jai ho!

Esitt Pussycat dollaria, joka biisi myös elokuvassa Slummien miljonääri.

Vierailija
7571/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuli kotiin lumikaaoksen keskeltä keskustasta tämä biisi  tuli radiosta:

Lean on 

Esitt DJ Snake, Major Lazor Mo

Tosi hyvä kpl, paljon striimauksia, mutta video vähän kulttuurin omimista.

Tästä tulee mieleen myös biisi

Jai ho!

Esitt Pussycat dollaria, joka biisi myös elokuvassa Slummien miljonääri.

Pussy Cat Doll, mm. Nicole Scherzinger

Vierailija
7572/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonnousu  tänään  9:07. Auringonlasku  tänään  16:15. Päivän pituus 7 h 8 min.

Vierailija
7573/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppaan tänään ruokailuani. Tähän mennessä kaikki on onnistunut. Myös tiskipöytä on tyhjä. 

Vierailija
7574/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä hyvää, kiitos. 

Vierailija
7575/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkapiirakka paistuu uunissa, kirjastossa kolme kirjaa odottaa hakemista ja kullukka lupasi hieroa hartioitani. Elämä on ihanaa.

Vierailija
7576/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia tähän päivään:

Lapsoset ketterät kotohaasta

Koivuista oksat taittaa

Noistapa nopsilla käsillänsä

Saunahan vihdat laittaa

Lauteilla saunan kotoisen

Taas illalla kylpy maittaa

Vierailija
7577/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustikkapiirakka paistuu uunissa, kirjastossa kolme kirjaa odottaa hakemista ja kullukka lupasi hieroa hartioitani. Elämä on ihanaa.

Ai nam, onko mustikkapiirakka pullataikinaan? Mulla on pellavakolttu noudossa.

Kullukka? Onko kulti?

Mun muru laittaa päiväkahveja

Elämä on kyl tosi kivaa

Vierailija
7578/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppaan tänään ruokailuani. Tähän mennessä kaikki on onnistunut. Myös tiskipöytä on tyhjä. 

Millä tavoin tsemppaat? Lisää kasviksia? Muuta?

Vierailija
7579/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullukka? Onko kulti?

Elämä on kyl tosi kivaa

Mustikkapiirakan pohja on kaurahiutaleista ja kaurajauhoista. Kullukka on mun kultu. Sulla on muru, eikös me olla onnekkaita?

Vierailija
7580/22694 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullukka? Onko kulti?

Elämä on kyl tosi kivaa

Mustikkapiirakan pohja on kaurahiutaleista ja kaurajauhoista. Kullukka on mun kultu. Sulla on muru, eikös me olla onnekkaita?

Totisesti :)

Mulla ollu sama muru 30v, kauanko sulla kullukka?

Jänskä sana, en oo ennen kuullu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä