Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22713)
Ihan kiva, että viestin kirjoittajalle vanhuus tuntui olevan luonnollinen olotila 👍
Menin porukoilleni pitkästä aikaa ja ajattelin vastaanottaa heidän pientä koiraa sillein "Puppy, puppy puppy!" -tyyliin (UMK), mutta jätinkin sen tekemättä, kun sillä on iso haava vatsan alueella.
Siellä syötiin pizzaa ja viettiin aikaa. Koira oli ihan lääketokkurassa ja taitaa edelleenkin olla. Isänikin on sairauslomalla, että vammautuneita riittää. Kipeää mullakin tekee kantapäässä, että saa nähdä tuunko heidän joukkoon jonain päivänä.
Mitäkö kuuluu? Hyvä päivä on ollut. Aamutoimet pitkän kaavan mukaan nautiksellen kahvin ja aamupalan äärellä. Sitten lähdettiinkin kaupunkipåivän viettoon. Käytiin taidenäyttelyssä joka herätti monenlaisia tuntemuksia: inhosta ihastukseen. Teekupposen äärellä puolison kanssa ruodittiin kokemusta. Ihmisen avoitukset voivat olla kyllä niin uskomattoman kauhistuttavan älytöntä ja rujoa, samalla pinnan alla on väkevänä elämän ihmeellisyys, kauneus ja puhtaus, jota mikään on ei voi murtaa. Kaikki riippuu siitä, minkä merkityksen asioille annamme. Asiat ympärillämme heijastavat omaa mielenmaisemaamme. Käytiin myös puolison vanhemmilla kyläilemässä ja syömässä uudessa ravintolassa.
Hyvää Heikin päivää! Lueskelin tuossa sanontoja ja sään merkkejä Heikin päivästä. Heikin päivänä karhu kääntää kylkeään talvipesässä ja kysyy: Joko päivä on?
Täällä on vielä kevättalven tuntua ilmassa. Mukava kuitenkin, jos saadaan vielä lunta ja pakkasia, ne kuuluvat sydäntalveen.
Mitä mukavin kävelyilma! Kerrankin ropsottelimme ilman reppuja kun ei ollut kauppaan asiaa. Melkein viisi kilometriä tuli lenkille pituutta, nyt ruoka lämpiämässä.
Minä olen tuo joka erehdyin Pitkästikirjoittajalle sanomaan että olemme vanhempia- olisi pitänyt laittaa yksikössä. Olen kohta 68.
Onneksi tänne voi kirjoitella minkä ikäiset vaan, mukava on lukea erilaisia kuulumisia. Kommentoidakin voi.
Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille💐
Pyykki pyörii, vois viedä ulos kuivumaan, mutta on järkkyliukas piha. Jauhelihamakaronilaatikkoa, puolukkahilloa. Hedelmiä. Luumurahkaa.
Aurinko paistaa kirkkaasti. Laiskottaa. Huomenna siivous.
Meinaatko katsoa Trumpin valtaan astumisen?
Arto Nybergiä on ikävä, jätän väliin uuden ohjelman sen tilalla.
Leppoisaa lepopäivää
N64
Tuli kohisee pönttöuunissa, aurinko paistaa, laiskottaa.
Tein tänään kaupat kangaspuista. Noutajilla oli vähän ongelmia tien liukkauden takia, mutta onneksi minulla on Avulias-Aatu omasta takaa, niin kaikki järjestyi hienosti.
Hirvipaistia, perunoita, puolukkasurvosta, punajuuria ja omenapaistosta.
En vielä tiedä katsonko Trumpin valtaan astujaisia eikä Arto Nybergiä ole ikävä, kun en juurikaan katsonut hänen ohjelmaansa.
Mukavaa sunnuntain jatkoa!
Puhukaa mieluummin ikäsyrjinnästä kuin ikärasismista. Rasismi tarkoittaa rotusyrjintää,tulee sanasta race, rotu.
Vierailija kirjoitti:
Oi ettäs, toivon kaikille maukasta leipää mitä just paistan.
Ja hyvää yötä
Kauniita unia ĵa oman kullan kuvia
Eilen paistettiin karjalan piirakoita, onnistuivat tosi hyvin, kaikki nyt mitä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi ettäs, toivon kaikille maukasta leipää mitä just paistan.
Ja hyvää yötä
Kauniita unia ĵa oman kullan kuvia
Eilen paistettiin karjalan piirakoita, onnistuivat tosi hyvin, kaikki nyt mitä tekemään.
Viimeksi kun tein, uunin vastukset meni. Korjaaja sanoi, et kannattaa ensin kuumentaa uuni 250C ja sit nuppi kaakkoon.
Pakastepiiraita oon paistanu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ikärassismia täällä nyt on näkyvissä 👵👴 eipäs olla ennakkoluuloisia suuntaan eikä toiseen.
Niin. Joku vanhus kirjoitti, että täällä vanhukset eivät osaa olla neuvomatta. En tiedä onko kyse ikärasismista, jos itse itsestään ja muista ikäisistään noin kirjoittaa?
Kertoi olevansa vanhempi, ei vanhus. Mikä tarve sinulla on jatkuvasti nimitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ikärassismia täällä nyt on näkyvissä 👵👴 eipäs olla ennakkoluuloisia suuntaan eikä toiseen.
Niin. Joku vanhus kirjoitti, että täällä vanhukset eivät osaa olla neuvomatta. En tiedä onko kyse ikärasismista, jos itse itsestään ja muista ikäisistään noin kirjoittaa?
Kertoi olevansa vanhempi, ei vanhus. Mikä tarve sinulla on jatkuvasti nimitellä.
68-vuotias on vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Noi päivän ruuat 😂
Nuoremmat kuvaa someen, vanhempi ikäluokka kertoo vauvalla.
Mitä tänään syötäisiin? 🤔 sitähän tulee monesti aprikoitua ja toisilta voi saada vinkkejä. Että hyvä kuulla, mitä ruokaa toisessa pirtissä on laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
68-vuotias on vanhus.
No ei kyllä oo :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänään syötäisiin? 🤔 sitähän tulee monesti aprikoitua ja toisilta voi saada vinkkejä. Että hyvä kuulla, mitä ruokaa toisessa pirtissä on laitettu.
Sitähän ne nuoretkin somessa 👍
Vanhuus on hyvä elämänvaihe.