Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22717)

Vierailija
7441/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kun kirjoitit taas Pitkis. Onneksi et pahoita mieltäsi vaikka täällä vähän yritetään neuvoa, taidamme olla paljon vanhempia kuin sinä emmekä osaa olla puuttumatta.

Toivon myös että opiskeluasia on vielä mielessäsi, saat uutta näkemystä ja tulevaisuuden uskoa siitä.

Hyvää jatkoa kaikille💐

"Taidamme olla paljon vanhempia kuin sinä emmekä osaa olla puuttumatta". Tässähän se tuli! :D

Jotkut (vanhukset) täällä kuvittelee antavansa hyviä neuvoja :D Ja vielä kirjoittajalle, joka on erikseen kertonut, että ei niitä halua. 

Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä vai mitä ihmettä? 

Keitä vanhoja neuvojia tuossa alkuperäisessä viestissä mahdetaan tarkoittaa. Olen vanha, mutta en ole neuvonut. Tuntuu ikävältä tuollainen yleistys.

Vierailija
7442/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ettäs, toivon kaikille maukasta leipää mitä just paistan.

Ja hyvää yötä

Kauniita unia ĵa oman kullan kuvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7443/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi oot täällä, jos ärsyttää. Mene pois, anna meidän olla rauhassa. Pliis

Älähän nyt höpsöttele, kaikki mahtuu, kaikki on tervetulleita. Kerrohan sen sijaan omia kuulumisiasi!

Vierailija
7444/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä just pizza uunissa.

Tervetuloa kaikki mukavat

Änkyrät älkööt vaivautuko

Vierailija
7445/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä just pizza uunissa.

Tervetuloa kaikki mukavat

Änkyrät älkööt vaivautuko

Onko örkkipitsaa?

Vierailija
7446/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kun kirjoitit taas Pitkis. Onneksi et pahoita mieltäsi vaikka täällä vähän yritetään neuvoa, taidamme olla paljon vanhempia kuin sinä emmekä osaa olla puuttumatta.

Toivon myös että opiskeluasia on vielä mielessäsi, saat uutta näkemystä ja tulevaisuuden uskoa siitä.

Hyvää jatkoa kaikille💐

"Taidamme olla paljon vanhempia kuin sinä emmekä osaa olla puuttumatta". Tässähän se tuli! :D

Jotkut (vanhukset) täällä kuvittelee antavansa hyviä neuvoja :D Ja vielä kirjoittajalle, joka on erikseen kertonut, että ei niitä halua. 

Jos itse nyt asiaan puutun niin toivon, että tämä aihe jätetään silti tähän ja ei aleta ketään arvostelemaan kuitenkaan. En itsekään pidä siitä ja olen joskus maininnut olevani melko "vanha" sielu itsekin. Tämä siinä mielessä hyvä, että kestän paremmin hiljaista elämääni. Jollekin toiselle voisi olla vaikeampaa. Samalla kuitenkin se ajatus itselläkin, että vaikka kuinka joku tarkoittaa hyvää niin hän ei kuitenkaan tiedä elämästäni, enkä edes vaadi kenenkään pohtivan asioitani sen enempää. Terveisin pitkästi kirjoittaja.

Lisäyksenä tuo pitkis on terminä vähän huvittava, kun pitkis on itselläni käytössä leggingseistä eli kun laitan pidempää "kalsaria" esim toppahousujen alle niin puen pitkikset. Näin olen mielelläni pitkästi kirjoittaja edelleen. 

Vierailija
7447/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen meni nyt hassusti joten vielä viestini tähän:

Jos itse nyt asiaan puutun niin toivon, että tämä aihe jätetään silti tähän ja ei aleta ketään arvostelemaan kuitenkaan. En itsekään pidä siitä ja olen joskus maininnut olevani melko "vanha" sielu itsekin. Tämä siinä mielessä hyvä, että kestän paremmin hiljaista elämääni. Jollekin toiselle voisi olla vaikeampaa. Samalla kuitenkin se ajatus itselläkin, että vaikka kuinka joku tarkoittaa hyvää niin hän ei kuitenkaan tiedä elämästäni, enkä edes vaadi kenenkään pohtivan asioitani sen enempää. Terveisin pitkästi kirjoittaja.

Lisäyksenä tuo pitkis on terminä vähän huvittava, kun pitkis on itselläni käytössä leggingseistä eli kun laitan pidempää "kalsaria" esim toppahousujen alle niin puen pitkikset. Näin olen mielelläni pitkästi kirjoittaja edelleen. 

Vierailija
7448/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa kaikille💐

Kyllä sinäkin vielä vanhenet.

Vierailija
7449/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ikärassismia täällä nyt on näkyvissä 👵👴 eipäs olla ennakkoluuloisia suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
7450/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pitkis

Ymmärrän niin sinua ja kirjoituksiasi. Ja samalla sitä että niitä arvostellaan. Suhde äitiisi on varmaan liian tiivis, ymmärrät varmaan sen. Olet aikuinen, teet aikuisia päätöksiä. Tiedät sen. Voit olla äitisi kanssa läheinen silti. Ota ero.

Ethän loukkannu tästä, hyvää tarkoitan

Vierailija
7451/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa kaikille💐

Kyllä sinäkin vielä vanhenet.

Mutta en ala neuvoa :D

Vierailija
7452/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän varmaan nyt sitä, että muut vaihtaisivat aihetta, kun siinä käy sitten niin, että moni kirjoittaa ns vastauksen minulle ja sitten minun on pakko selventää ja oikaista taas jotain asiaa. Lopputuloksena yksi kirjoittamani viesti ja siihen liittyviä viestejä taas liikaa (nyt varmaan jo kohta kymmenen), joka ei ole tarkoitukseni. Terveisin pitkästi kirjoittava.

Vierailija
7453/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ikärassismia täällä nyt on näkyvissä 👵👴 eipäs olla ennakkoluuloisia suuntaan eikä toiseen.

Niin. Joku vanhus kirjoitti, että täällä vanhukset eivät osaa olla neuvomatta. En tiedä onko kyse ikärasismista, jos itse itsestään ja muista ikäisistään noin kirjoittaa?

Vierailija
7454/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Joku vanhus kirjoitti, että täällä vanhukset eivät osaa olla neuvomatta. En tiedä onko kyse ikärasismista, jos itse itsestään ja muista ikäisistään noin kirjoittaa?

Minkä ikäinen tuo vanhus oli?

Vierailija
7455/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa kaikille💐

Tämä on ikärasism.ksi tulkittu viesti. En sit tiiä.

Vierailija
7456/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljastanut ikäänsä. Viesti tuossa ylempänä.

Vierailija
7457/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten nimittele, jos et tiedä.

-eri

Vierailija
7458/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai elävien kirjoissa 🤭 

Vierailija
7459/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten nimittele, jos et tiedä.

-eri

No nyt kolahti 😂😂😂

Vierailija
7460/22717 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hermostuko, se on vaan se sukupolvien välinen kiulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi