Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22724)

Vierailija
7381/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä tylsiä kuulumisia ja keskusteluja edelleen. Onneksi on välillä kivojakin!

No kerropa sinä jotain kiinnostavaa äläkä vain arvostele muita. Ja lisää sitten perään, että tämä oli kiinnostavaa, ettei meiltä mene ohi. 😉

Vierailija
7382/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä tylsiä kuulumisia ja keskusteluja edelleen. Onneksi on välillä kivojakin!

No kerropa sinä jotain kiinnostavaa äläkä vain arvostele muita. Ja lisää sitten perään, että tämä oli kiinnostavaa, ettei meiltä mene ohi. 😉

Samaa mietiskelin... jos harmittomat hyvän yön toivituksetkin saa alapeukkuja...

Tavallinen arki on parasta, joskus laimeampaa, joskus touhukkaampaa. Minust oli kiva lukea noista pikkuruisista sukista, kirpparireissuista, työjutuista, ruoka-asioista, leipomisista, 'ropsottimista' yms

Räväkämmille kuulumisille on se oma ketjunsa, 'arvostelija' ole hyvä ja siirrythän sinne lukemaan ja kommentoimaan.

Katsoin Isä-elokuvan eilen, kyllä silmäkulma kostui

Tänään ystävä täyttää vuosia, pyöreitä

Kauppareissulla poikkean ystäviä tapaamaan kyläkuppilaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille. Heräsin justiin. Vielä vähän pöpperöinen olo ensimmäisen kahvikupin jälkeen. Kyl se tästä.

Vierailija
7384/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Kaikille

Kiva oli herätä aurinkoiseen aamuun. Koko päivä mahdollisuuksineen edessä :)

Kerrohan, mitä Sinulle tänään kuuluu?

N64

Vierailija
7385/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luet tätä ketjua, ei ole mennyt ohi

Vierailija
7386/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietiskelin... jos harmittomat hyvän yön toivituksetkin saa alapeukkuja...

Tavallinen arki on parasta, joskus laimeampaa, joskus touhukkaampaa. Minust oli kiva lukea noista pikkuruisista sukista, kirpparireissuista, työjutuista, ruoka-asioista, leipomisista, 'ropsottimista' yms

Räväkämmille kuulumisille on se oma ketjunsa, 'arvostelija' ole hyvä ja siirrythän sinne lukemaan ja kommentoimaan.

Katsoin Isä-elokuvan eilen, kyllä silmäkulma kostui

Tänään ystävä täyttää vuosia, pyöreitä

Kauppareissulla poikkean ystäviä

Äläpä nyt, kaikki kyllä mahtuvat tänne. Ilot, surut, toteamukset ja ärsytykset!

Vierailija
7387/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täältä sitten kuvittelit lukevasi?

Vierailija
7388/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täältä sitten kuvittelit lukevasi?

Niitä kivoja luen.

Vierailija
7389/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja tuuli! Mitä ihanin kävelyilma- taas ropsottelimme keskustaan ostoksille. Muuten ei juuri tule kävelylle lähdettyä, tuosta tulee reilu kolme kilometriä.

Pyöräiltyä tulee pidempiä lenkkejä ihan huvikseen.

Joku täällä mainitsi yksitoikkoisia kuulumisia. Tätäpä eläkeläisen elämä on mutta minä en kaipaa mitään säpinää.

Kohta mies alkaa tehdä perunamuusia ja paistan lohifileet seuraksi. 

Ensi viikolla ehkä lähdemme sinne kakkosasunnolle kuuden tunnin ajomatkan päähän jos ei kurjaa keliä luvata.

Vierailija
7390/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen aamuheräämiseni tummaan pimeyteen on vaihtunut häikäisevään auringon paisteeseen. Tuuli tuivertaa ulkona rajun raastavasti. Aamulla seurasin, kuinka puuska tarttui repivänä parvekkeella oleviin kausivaloihin, riuhtoi niitä kiskoen rivakasti, äkäisenä nopealiikkeisesti joka suuntaan. Näytti siltä, että hetkenä minä hyvänsä johto napsahtaa poikki ja valopallot sinkoutuisivat tuulen mukaan.. Nyt vain puut tuulettavat oksiaan, huojuttavat hervottomina latvojaan. Hanget kimaltavat, kiillottuvat liukkaiksi ja koviksi tuulen ansiosta. Hankikantokeliä odotellessa. Aurinkojuovia silmäkulmissa.

Uusi vuosi alkoi todella rivakasti töiden merkeissä. Ehkä liiankin. Pitkiä päiviä, hektisyyttä, nopeita tilanteita, vielä nopeampia reagoimisia. Vaatimustasoja. Riittämättömyyttä. Kommunikoimisen vaikeutta. Ymmärtämisen haastavuutta.

Itsensä pienenä kokemista.

Työpäivän jälkeen en jaksa muuta tehdä kuin hengittää. Joskus sekin tuntuu liian työläältä. Ennen kaikkea harmilliselta. Kun on oikeasti voimaton. Kun väsyttää niin, että siihen vain hukkuu.

Kivut ovat hiipineet takaisin. Syvällä, jäytävinä. Koko kropan haltuunottavina, ajatukset lamauttavina. Lääkäriin on vaikea päästä. Hoitotaho sekava. Minä olen pingispallona. Pääkohtauksetkin aktivoituivat yllättäen näköhäiriöineen. Seuraillaan.

Mutta päivän valoisuus on pidentynyt! Aivan selvästi, oletko huomannut? Ainakin harppauksellisn kukon askeleen verran. Ja eilen "räystäät tippuivat" auringon voimasta. Uskomatonta, keskellä talvea vahva kevätfiilis.

Auringon valolla on voimakas vaikutus. Luonnon läheisyys niin ikään rauhoittaa, kursii kokoon. Asettaa asiat mittasuhteisiinsa. Ja piirtää kehykset kauneudelle.

Sininen kirkas taivas ei ainoastaan hivele silmiä vaan se myös tarjoaa toivoa.

Vietä ihanaa päivää. 

:) <3

Vierailija
7391/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikainen aamuheräämiseni tummaan pimeyteen on vaihtunut häikäisevään auringon paisteeseen. Tuuli tuivertaa ulkona rajun raastavasti. Aamulla seurasin, kuinka puuska tarttui repivänä parvekkeella oleviin kausivaloihin, riuhtoi niitä kiskoen rivakasti, äkäisenä nopealiikkeisesti joka suuntaan. Näytti siltä, että hetkenä minä hyvänsä johto napsahtaa poikki ja valopallot sinkoutuisivat tuulen mukaan.. Nyt vain puut tuulettavat oksiaan, huojuttavat hervottomina latvojaan. Hanget kimaltavat, kiillottuvat liukkaiksi ja koviksi tuulen ansiosta. Hankikantokeliä odotellessa. Aurinkojuovia silmäkulmissa.

Uusi vuosi alkoi todella rivakasti töiden merkeissä. Ehkä liiankin. Pitkiä päiviä, hektisyyttä, nopeita tilanteita, vielä nopeampia reagoimisia. Vaatimustasoja. Riittämättömyyttä. Kommunikoimisen vaikeutta. Ymmärtämisen haastavuutta.

Itsensä pienenä kokemista.

Työpäivän jälkeen en jaksa muuta tehdä kuin hengittää. Joskus

huon

Vierailija
7392/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, joka ei kaipaa elämäänsä säpinää.  Sitä oli nuorempana ihan tarpeeksi, niin töissä kuin työn ulkopuolella.

Joka säpinää haluaa, niin järjestää sitä itselleen.

Jokainen eläköön tavallaan.

Vierailija
7393/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää niin penteleesti. Siinä tärkeimmät. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, joka ei kaipaa elämäänsä säpinää.  Sitä oli nuorempana ihan tarpeeksi, niin töissä kuin työn ulkopuolella.

Joka säpinää haluaa, niin järjestää sitä itselleen.

Jokainen eläköön tavallaan.

Täällä kolmas. Kun mitään ei tapahdu, kaikki on hyvin. 

Vierailija
7395/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tätä ketjua suht säännöllisesti lueskelen, mutta olen pahoillani, etten nyt tunnista niitä sun muita mielenkiintoisempia kuulumisia. 

Vierailija
7396/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tätä ketjua suht säännöllisesti lueskelen, mutta olen pahoillani, etten nyt tunnista niitä sun muita mielenkiintoisempia kuulumisia. 

Ei haittaa! En kaipaa kehuja.

Vierailija
7397/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat kirjoittajat, joista voi olla varma, on rekisteröityneet, esimerkiksi lammas. Kaikki muu voi olla mitä vaan.

- sivusta

Vierailija
7398/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sittenhän asiat on ihan hyvin. Tuotat itse itsellesi mielenkiintoista sisältöä ketjuun.

Vierailija
7399/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sittenhän asiat on ihan hyvin. Tuotat itse itsellesi mielenkiintoista sisältöä ketjuun.

Kyllä, kirjoitan mitä kirjoitan, ihan huvikseni ja ilokseni!

Jotkut jutut menee tietty joillekin ihon alle, mutta sekään ei haittaa. Keskustelen mielelläni sinunkin kanssasi. Kiinnostavampia nämä keskustelut on kun jotkut maalaisten päivien kulut.

Vierailija
7400/22724 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on sulle tylsä on toiselle mieluinen. Syy on erilaisuus. Ei meitä kaikkia samat asiat kiinnosta. 

Minäpäs aloitin päiväni palstailemalla ja sitten imuroimalla. Olipa pölyistä ja avasin hetki sitten ikkunan, jotta ilma raikastuisi. 

En sitten tiedä kuinka tylsä nämä mun kuulumiset ovat 😂

Voisi sitä mennä burilaiselle ja stadiin pyörimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi