Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22719)

Vierailija
7401/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, joka ei kaipaa elämäänsä säpinää.  Sitä oli nuorempana ihan tarpeeksi, niin töissä kuin työn ulkopuolella.

Joka säpinää haluaa, niin järjestää sitä itselleen.

Jokainen eläköön tavallaan.

Juuri näin! Säpinää on välillä saatu tännekin.

Vierailija
7402/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegemekosta tuli ihana!

Nyt haen Eurokankaasta puuvillafleeceä ja ompelen siitä oloasuja. Harmi, kun meidän Eurokankaassa on vaan tylsiä värejä: harmaata, mustaa ja beigeä. Rakastan kirkkaita värejä, ferrarinpunaista, mandariininoranssia, sitruunankeltaista ja Suomelipunsinistä. Jo ommellessa tulee hyvä olo ja vaatetta pitäessä on iloinen koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä tylsiä kuulumisia ja keskusteluja edelleen. Onneksi on välillä kivojakin!

Se mikä on sulle tylsä on toiselle mieluinen. Syy on erilaisuus. Ei meitä kaikkia samat asiat kiinnosta. 

Minäpäs aloitin päiväni palstailemalla ja sitten imuroimalla. Olipa pölyistä ja avasin hetki sitten ikkunan, jotta ilma raikastuisi. 

En sitten tiedä kuinka tylsä nämä mun kuulumiset ovat 😂

Voisi sitä mennä burilaiselle ja stadiin pyörimään.

No on tylsät :D

Vierailija
7404/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä, kirjoitan mitä kirjoitan, ihan huvikseni ja ilokseni!

Jotkut jutut menee tietty joillekin ihon alle, mutta sekään ei haittaa. Keskustelen mielelläni sinunkin kanssasi. Kiinnostavampia nämä keskustelut on kun jotkut maalaisten päivien kulut."

Maalainen minäkin olen, vaikka en päivieni kulkua tänne raportoikaan. 😉 Tosin minusta huomion haku itselleen muita väheksymällä ei ole erityisen kiinnostavaa keskustelua tai kiinnostava keskustelukumppani. Mutta nyt jatkan matkaa. Tulen taas joskus kurkkaamaan. 

Mukavaa päivää ihmiset! 

Vierailija
7405/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viikonloppuisin vauvalla on mukavan paljon kävijöitä ja aktiivisia keskusteluja. Kannattaa kurkata muitakin!

Vierailija
7406/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, kirjoitan mitä kirjoitan, ihan huvikseni ja ilokseni!

Jotkut jutut menee tietty joillekin ihon alle, mutta sekään ei haittaa. Keskustelen mielelläni sinunkin kanssasi. Kiinnostavampia nämä keskustelut on kun jotkut maalaisten päivien kulut."

Maalainen minäkin olen, vaikka en päivieni kulkua tänne raportoikaan. 😉 Tosin minusta huomion haku itselleen muita väheksymällä ei ole erityisen kiinnostavaa keskustelua tai kiinnostava keskustelukumppani. Mutta nyt jatkan matkaa. Tulen taas joskus kurkkaamaan. 

Mukavaa päivää ihmiset! 

Onneksi keskustelukumppanin voi valita. Täälläkin. Voi vastata vain niihin viesteihin, jotka herättävät kiinnostusta - ja niin kai täällä tehdäänkin.

Vierailija
7407/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pahastu neuvoista ja vastauksista viesteihini. Silti niinkuin joskus kirjoitin niin en kaipaa huomiota tai sitä, että ketju keskittyy viesteihini. Samalla kukaan ei voi kuitenkaan sen tarkemmin tietää toisen elämästä. Joku neuvoi minua, että pidän etäisyyttä äitiini. Ymmärrän sen, mutta sitten kun satun olemaan taloudellisesti heikoilla ja pitäisi esim hampaat saada viimein kuntoon niin joudun välillä pyytämään apua äidiltäni. Näin jos välillä hän auttaa minua näin niin minulla on sitten syy myös auttaa häntä. Ei tälläisiä asioita aina viitsi mainita ja monilla voi olla taloudellinen tilanne täysin toinen kuin minulla. Näin asiat eivät ole aina yksinkertaisia.

Samalla mitäpä minullakaan on kirjoitettavaa. Äitini tilanne huononee ja kivut pahenee. Valittaa kaikesta. Toivon lääkärin ottavan vakavisti kaiken, kun äitini sinne viimein pääsee. Minä taas jatkan samanlaista elämääni entistä väsyneenpänä. Ei mitään iloa nyt tässä kaikessa ole. 

Vierailija
7408/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat kirjoittajat, joista voi olla varma, on rekisteröityneet, esimerkiksi lammas. Kaikki muu voi olla mitä vaan.

- sivusta

Ihanko totta ?!!

Vierailija
7409/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt haen Eurokankaasta puuvillafleeceä ja ompelen siitä oloasuja. Harmi, kun meidän Eurokankaassa on vaan tylsiä värejä: harmaata, mustaa ja beigeä. Rakastan kirkkaita värejä, ferrarinpunaista, mandariininoranssia, sitruunankeltaista ja Suomelipunsinistä. Jo ommellessa tulee hyvä olo ja vaatetta pitäessä on iloinen koko päivän.

Hieno juttu, kun osaat ommella vaatteita. Mulla ei jostain syystä ompeluhommat oikein onnistu. Ompelukone on, mutta vuosikymmeniin en ole vaatteita yrittänyt ommella. Joitakin verhoja olen ommellut. Muistan esim. kuinka otettiin tarkat mitat paitapuseron kaulusta varten, oli varmaan jotain millimetrisäätöä saumanvaroissa, niin ompelin sen jotenkin niin, että tiukka siitä tuli. Kova homma ja jäi pitämättä se pusero.

Tosin nyt kun muistelen, niin nuorena ompelin itelleni jopa anorakin. Taisi salaisuus olla se, että tein reilun kokoisen enkä yrittänytkään mittojen mukaan. Eikä ollut niin nuukaa ompeleitten kans. Oli sellanen metsänvihreä anorakkitakki, jota pidin paljon.

Vierailija
7410/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen collegemekon teit, jos saa udella? Oliko oma kaava vai valmiskaava? Olen hiljalleen alkanut haaveilla sellaisesta, ja tuo voisi olla projekti, jota saattaisi uskaltaa kokeilla aloittelevanakin ompelijana.

Vierailija
7411/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ommelkuplan Emppu-kaavalla. Hupulla tein, Ihkan puuvillacollegekankaasta, pinkkiä väriltään. Ei tartte edes huolitella, ei purkaannu saumavaroista. Netistä löytyy tuo kaava.

Vierailija
7412/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ommelkuplan Emppu-kaavalla. Hupulla tein, Ihkan puuvillacollegekankaasta, pinkkiä väriltään. Ei tartte edes huolitella, ei purkaannu saumavaroista. Netistä löytyy tuo kaava.

Kiitos vinkistä! :)

Vierailija
7413/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ettäs, oli mukavia kommentteja. Kyläkuppilassa näin ystäviä, niin kiva oli rupatella. Yhet viel pyysi remonttiaan katsomaan. Pizza uuniin ja suihkuun. Sit kohta mäkihyppyä

Siinä ilta etenee...

Vierailija
7414/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se avoin yliopistoon hakeminen, nyt pois omalta mukavuusalueelta niin saat uutta mietittävää alkuvuoteen ja mahdollisesti uusia tuttavuuksia . Mitään  ei saa jos ei tee omalle tilanteelle jotain. Äitisi on aikuinen ihminen kyllä hän osaa asiansa hoitaa.  Yritä päästä kouluun tai johonkin työhön, aina se toimeentulotuella elämisen voittaa. Reippaasti vain eteenpäin sano mummukin lumessa. En kirjoita tätä pahalla vaan toivon, että saat elämääsi uusia kuvioita. Kukaan ei tule kotoa hakemaan. Nimim. Kokemusta on 

Vierailija
7415/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ilon ja surun päivät vaihtelevat.

Sytytin kynttilän tänään vuosia sitten ikiuneen nukkuneen äitini muistoksi ja tänään poisnukkuneen iäkkään sukulaiseni muistoksi.  Hänen pitkäaikainen toiveensa toteutui;  pääsi aiemmin kuolleen miehensä luokse.

Vierailija
7416/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuuluu mitä puhutaan.

Vierailija
7417/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkasta on kuulumiset, hyvä niin

Kaikilke piisaa tilaa, tosin räväköitä kuulumisia haluaville on oma ketjunsa. Jostain kummasta syystä tahtovat täällä silti päivystää ???

Vierailija
7418/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Niin eli ikänsä kaiken, ei iloiten eikä surren, pannen päivät päälletyksin, niin tulevat kuin menevät, niin paremmat kuin pahemmat; päällimmäiseksi paremmat.

Eino Leinon runosta Tumma

Hyvää lauantai-iltaa kaikille 🌸

Vierailija
7419/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuuluu mitä puhutaan.

Mitä nyt olet kuullut puhuttavan?

Vierailija
7420/22719 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ettäs, muistelin tänään just tuon puoleisiin siirtyneit läheisii. Usko on vahva, et siell tavattaa viel. Tuon puolisess... usko on luja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä