Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22743)
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee fiilis, että on vanhainkodissa.
Mutta kohta on räväkkää 💃🕺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tule tästä mieleen vanhainkoti vaan joku lahko. Yksi ja kannattajat ympärillä suojelemassa. Sallivat toisten nimittelynkin johtajalleen. Jotkut uskonlahkot on sokeita.
Saatat ottaa tän nyt liian tosissasi 👵🥳
Huumoria, huumoria Mutta kaikilla ei ole huumorintajua toki
Kaikilla ei ole samanlaista huumorintajua...
Vaikka siis lahkoltahan tämä minustakin vaikuttaa 😂
Perustin äsken Räväkät kuulumiset ketjun vaihtelua kaipaaville.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä nyt mennäänkö me Irman kanssa sinne vai jäädäänkö tänne!? Ehkä seurailemme tilannetta sivusta vähän aikaa ja teemme päätöksen myöhemmin
Joo sovitaan näin. Ap: n ei tarvi kontrolloida ja vahtia, riittää kun käy kerran vuodessa moikkaamassa. Vaikka toivottaen Hyvät Joulut ja uudet vuodet.
Vahvistakaa mikä ryhmän nimeksi tulee niin minä tulen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä vapaasti alapeukuttaa?
Ei nuo ketjut vaan ota tuulta alleen millään ja sen vuoksi minusta jokainen jonka ketju on suosittu saa jo "palkinnon" siitä kaikesta, että on saanut ketjunsa kestämään. Ehkä aiemmin oli helpompaa ja nykyisin ei kovin helposti tule uusia tälläisiä ketjuja.
Onko tämä vain perinteistä muutosvastarintaa? Joku pieni porukka kirjoittanut ketjuun 2 vuotta, eikä halua, että tulee uusia, erilaisia näkemyksiä ja kuulumisiä?
Tytär kävi perheensä kanssa.Tein hirvipullia ym.Kiva päivä.Paljon rakkautta.
"Terve, mitä sulle kuuluu?"
"Mitä sulle kuuluu?"
Ketjut on jo molemmat avattu, kävin tarkastamassa
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo ketjut vaan ota tuulta alleen millään ja sen vuoksi minusta jokainen jonka ketju on suosittu saa jo "palkinnon" siitä kaikesta, että on saanut ketjunsa kestämään. Ehkä aiemmin oli helpompaa ja nykyisin ei kovin helposti tule uusia tälläisiä ketjuja.
Palkinnon? Monessa kruunu-keskustelussa on kyllä paljon kommentteja, mutta laatu voi olla mitä vaan. Ei se kruunu hyvästä ketjusta kerro, se mittaa vain viestien lukumäärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kommentit on rasittavia oli niiden sisältö mikä tahansa.
Tämä on taas sitten minulle ilkeilyä, kun kirjoitan pitkästi. Voit sitten kertoa sopivan pituuden tähän jos et jaksa hypätä viestini yli.
Ole huoleti, hän varmaan tarkoittaa yleisellä tasolla.
Tämä.Kun joku kirjoittaa jostain ja toinen tulkitsee virheellisesti kaiken itseään koskevaksi, se on ilkeilyä. Ei yhdestä ihmisestä aina puhuta.
Tää on ehkä pahin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vain perinteistä muutosvastarintaa? Joku pieni porukka kirjoittanut ketjuun 2 vuotta, eikä halua, että tulee uusia, erilaisia näkemyksiä ja kuulumisiä?
Mä olen seurannut tätä ketjua ehkä noin puoli vuotta. Jotkut kirjoittajat tunnistaa asiayhteyksistä ja jotkut siitä, että laittavat jonkun "nimimerkin". Mutta suurimman osan kohdalla en pysty mitenkään päättelemään, ovatko uusia ketjuun tulijoita uusine kuulumisineen vai sellaisia, jotka ovat ketjussa kirjoitelleet pidempään. Kuuluminen kuin kuuluminen. Joihinkin kuulumisiin olen kommentoinut, jos niissä on ollut mun mielestä jotain kommentoitavaa. Lähinnä tarkoitan siis sitä, että tekstistä jollain tavalla välittyy, että kirjoittaja toivoisi jonkun kommentoivan. Uskoisin, että joillekin tämä ketju voi olla kiva ihan vain sen vuoksi, ettei kokisi olevansa niin yksinäinen. Vaikka ruudun toisella puolella yksinäinen olisikin. Tai no en minä tiedä, ovin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa. Ylä- ja alapeukku molemmat tulkitaan osallistumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee 🥳 kävin peukuttamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee 🥳 kävin peukuttamassa
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kommentit on rasittavia oli niiden sisältö mikä tahansa.
Tämä on taas sitten minulle ilkeilyä, kun kirjoitan pitkästi. Voit sitten kertoa sopivan pituuden tähän jos et jaksa hypätä viestini yli.
Ole huoleti, hän varmaan tarkoittaa yleisellä tasolla.
Tämä.Kun joku kirjoittaa jostain ja toinen tulkitsee virheellisesti kaiken itseään koskevaksi, se on ilkeilyä. Ei yhdestä ihmisestä aina puhuta.
Tää on ehkä pahin.
Mielensäpahoittajat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vastaus ei ollut minulta ja joku näköjään vastasi puolestani. Terveisin Rävököiden kuulumisten ketjun ap.
Hyvä hetki viinilasilliselle ja Areenan ääreen.
On perustettu nämä jo, siitä vään räväkästi mukaan....