Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22741)

Vierailija
6841/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kommentit on rasittavia oli niiden sisältö mikä tahansa.

Tämä on taas sitten minulle ilkeilyä, kun kirjoitan pitkästi. Voit sitten kertoa sopivan pituuden tähän jos et jaksa hypätä viestini yli.

Vierailija
6842/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää. Pitäiskö sittenkin ruveta kirjoittelemaan jossakin vähän räväkämmässä seurassa? En minäkään enää nuori ole, mutta olen ollut opettajana sekä lukiossa, yläasteella ja keski-ja ala-asteella. Nuoret ihmiset ovat muokanneet minua spontaanisuudellaan, tai voisi myös sanoa että en ole antanut itseni jämähtää paikoilleen.

Nyt on kovasti soraääniä palstalla, onko arjen tulo nyt mikä kummittelee ja juhlamieli on väistynyt.

Olen alunperin kertonut että alapeukuttelut ovat loukanneet. Kirjoitan itse tai kirjoittaa joku muu niin sen sijaan että antais vaan asian mennä ja scrollata eteenpäin niin jotenkin sen huonon ilmapiirin aavistaa. Tuntuu kuin on täällä joku jolla mikään ei kelpaa.

Ehdottakaa muita keskusteluryhmiä niin pääsis uusi vuosi jatkumaan iloisissa merkeissä. 

Kannatetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6843/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin väärä viiteeyhmä tää. Ehkä ikäryhmä ja elämäntilanne niin eri. Ihmiset varmasti ok.

Vierailija
6844/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitähän "muuta" se on, jota tähän ketjuun jotkut kaipaavat? Saapi jokainen kirjoittaa just sellaisia kuulumisia kuin haluaa tälläkin hetkellä.

Sitten voi huomata, että ap on selvästi joutunut joidenkin taholta tivaamisen kohteeksi niin, että tartutaan hänen sanomisiinsa provosoivaankin sävyyn. Viime aikoina tämä lisääntynyt. Tuntuu kohtuuttomalta häntä kohtaan, näin sivusta. 

Että tämmöstä vaan tulin sanomaan.

Itselle tulee hieman kurja olokin tästä. En itse ikinä osallistuisi johonkin ketjun perustajan kiusaamiseen. En oman taustanikaan kautta. Silloin en olisi oppinut mitään. On minusta ihan typerää edes kohdistaa viestejään ap:ta vastaan. 

Se, että juuri ap on nimitellyt muita kirjoittajia, ei anna hänelle erityissuojaa. Hyvät käytöstavat kpskevat kaikkia.

Vierailija
6845/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme veljen uutta asuntoa katsomassa, kokoonnuttiin koko sisarusparvi puolisoinemme.

Olipa rattoisaa jutustella kuulumisia hyvän ruuan äärellä ja koti oli kaunis.

Ihailimme kaunista maisemaa, puut oli hunnutettu kuuralla ja paikkapaikoin niitten latvojen tasalla lepäsi paksu usvapatja. Nyt kotona eikä kyllä tarvitse iltapalaa miettiä, hedelmä riittää.

Ihmettelen tuota ap:n mollaamista, miksi ihmeessä? Tämä on mielestäni mukava ketju erilaisine tarinoineen.

Kohta 68

Vierailija
6846/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun täällä Ap:tä arvostellaan, niin olisko ollut parempi, ellei hän koskaan ketjua olis alottanu? Olisko? 

Ekat kaks vuotta oltiin sovussa, mikä muuttui? Tietysti monilla on samantyyppisiä kuulumisia päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Eihän tänne ollut kai tarkoituskaan kuvailla loistoelämää, huippuarkea, maailmanympärysmatkoja, lottopotteja, vaan tavallisia arjen hetkiä, lomia, viikonloppuja... harmaata, mustaa, kirkkaampia värejä...

Pohdiskelen vaan

Vierailija
6847/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitähän "muuta" se on, jota tähän ketjuun jotkut kaipaavat? Saapi jokainen kirjoittaa just sellaisia kuulumisia kuin haluaa tälläkin hetkellä.

Sitten voi huomata, että ap on selvästi joutunut joidenkin taholta tivaamisen kohteeksi niin, että tartutaan hänen sanomisiinsa provosoivaankin sävyyn. Viime aikoina tämä lisääntynyt. Tuntuu kohtuuttomalta häntä kohtaan, näin sivusta. 

Että tämmöstä vaan tulin sanomaan.

Itselle tulee hieman kurja olokin tästä. En itse ikinä osallistuisi johonkin ketjun perustajan kiusaamiseen. En oman taustanikaan kautta. Silloin en olisi oppinut mitään. On minusta ihan typerää edes kohdistaa viestejään ap:ta vastaan. 

Se, että juuri ap on nimitellyt muita kirjoittajia, ei anna hänelle erityissuojaa. Hyvä

Sivusta: ketä ap on nimitellyt? Paitsi kun kilahti kerran ja pyysi anteeksi...

Eri

Vierailija
6848/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas sitten minulle ilkeilyä, kun kirjoitan pitkästi. Voit sitten kertoa sopivan pituuden tähän jos et jaksa hypätä viestini yli.

Ole huoleti, hän varmaan tarkoittaa yleisellä tasolla.

Vierailija
6849/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita vaan pitkiä viestejä. Se, että joku ei pidä pitkistä viesteistä, tuskin mihinkään muuttuu. Se on enemmän ehkä makuasia, eikä noin yleisenä kohdistu keneenkään erityisesti.

Vierailija
6850/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten tämä ap joka täällä alapeukuttelee? Haluaa pitää kontrollia miten me rivimiehet täällä käyttäydytään ja mistä kirjoitellaan 

Vierailija
6851/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on vanhojen ihmisten palsta! Minen tästä palstasta luavu! Kerron kuulumiseni täällä jatkossakin! Ei tarvi alkaa yhtään mitään ryppyilemaan. Irmankin kanssa puhuttiin juuri että on se hyvä kun voi kuulumiset tänne kirjoittaa. Jos ei joku tykkää niin ei tarvi lukea! Verenpainekin tässä nousee kun moitteita lukee ja kihti alkaa kolottamaan.

Vierailija
6852/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun täällä Ap:tä arvostellaan, niin olisko ollut parempi, ellei hän koskaan ketjua olis alottanu? Olisko? 

Ekat kaks vuotta oltiin sovussa, mikä muuttui? Tietysti monilla on samantyyppisiä kuulumisia päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Eihän tänne ollut kai tarkoituskaan kuvailla loistoelämää, huippuarkea, maailmanympärysmatkoja, lottopotteja, vaan tavallisia arjen hetkiä, lomia, viikonloppuja... harmaata, mustaa, kirkkaampia värejä...

Pohdiskelen vaan

Olis voinut olla. Tai sitten että joku avarakatseisempi ihmimen olisi aloittanut. Ei voi tietää.

Vierailija
6853/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että perustetaan Räväkät kuulumiset tms. On turha tässä ketjussa jankata. Antaa näiden ihmisten jatkaa rauhassa, jotka haluaa. Täällä ei mikään muutu. Lähdetäänhän sitä epäsopivista työpaikoistakin, kun on löydetty sopivampi. Miksei ketjusta?

Vierailija
6854/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin väärä viiteeyhmä tää. Ehkä ikäryhmä ja elämäntilanne niin eri. Ihmiset varmasti ok.

Mietin vaan itse sitä, että miksi jokainen ei voi iästään yms asioista huolimatta kirjoittaa kuulumisiaan. Ei meidän ole tarkoitus esim porukalla päättää sopivaa tapahtumaa yms mihin mentäisiin ja tulisi kaikkien ikä sekä maku asiat yms esteeksi. Silloin ymmärtäisin ne "viiteryhmät" yms. Samoin miten elämäntilanne estää kirjoittamasta tänne. Jokaisellahan saa olla se tilanne mikä on. Se on sitten eri asia kiinnostaako muiden lukea vai ei.  

Vierailija
6855/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää. Pitäiskö sittenkin ruveta kirjoittelemaan jossakin vähän räväkämmässä seurassa? En minäkään enää nuori ole, mutta olen ollut opettajana sekä lukiossa, yläasteella ja keski-ja ala-asteella. Nuoret ihmiset ovat muokanneet minua spontaanisuudellaan, tai voisi myös sanoa että en ole antanut itseni jämähtää paikoilleen.

Nyt on kovasti soraääniä palstalla, onko arjen tulo nyt mikä kummittelee ja juhlamieli on väistynyt.

Olen alunperin kertonut että alapeukuttelut ovat loukanneet. Kirjoitan itse tai kirjoittaa joku muu niin sen sijaan että antais vaan asian mennä ja scrollata eteenpäin niin jotenkin sen huonon ilmapiirin aavistaa. Tuntuu kuin on täällä joku jolla mikään ei kelpaa.

Ehdottakaa muita keskusteluryhmiä niin pääsis uusi vuosi jatkumaan iloisissa merkeissä. 

Tältä palstalta löytyy kyllä räväköitä keskusteluryhmiä räväkkyyttä kaipaileville 💃🕺

Vierailija
6856/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee fiilis, että on vanhainkodissa.

Vierailija
6857/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, mitä sulle kuuluu?

Mitä sulle kuuluu?

Tässäpä teille "räväköille" omat ketjut...

Vitsi vitsi

Vierailija
6858/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdiskelen vaan

Olis voinut olla. Tai sitten että joku avarakatseisempi ihmimen olisi aloittanut. Ei voi tietää.

Avarakatseisuus on hyvä juttu. Hyvä itsetunto ja kritiikinsieto myös.

Vierailija
6859/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve, mitä sulle kuuluu?

Mitä sulle kuuluu?

Tässäpä teille "räväköille" omat ketjut...

Vitsi vitsi

Vitsit kertoo omaa kieltään. Pelätään, että jotkut perustaa 

Vierailija
6860/22741 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tulee fiilis, että on vanhainkodissa.

Totta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi