Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22741)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vain perinteistä muutosvastarintaa? Joku pieni porukka kirjoittanut ketjuun 2 vuotta, eikä halua, että tulee uusia, erilaisia näkemyksiä ja kuulumisiä?
Se on tullut esiin jo monta kertaa. Ja sanottukin perustajan toimesta: Perustakaa oma ketju omilla säännöillä, täällä on hänen säännöt. Hyvää jatkoa ja pitkää ikää toivon silti tällekin ketjulle. Monia kivojakin juttuja olen lukenut.
Täällä ei edelleenkään ole ap:n säännöt :D Taidat olla Porvoosta...
Mietipä uudelleen. Täällä nimitellään, syytetään trolliksi yms. Olet ollut niin vähän aikaa mukana, ettei ehkä vielä ole hahmottunut kokonaisuus. En tiedä, mitä tuo Porvoo-juttu tarkoittaa.
Tarkoitatko, että täällä kirjoiteltiin aloittajaa mielistellen kaksi ensimmäistä vuotta, mutta ei enää?
Olet ehkä itse palstaillut niin vähän aikaa tai niin suppeasti, että et tiedä mitä Porvoo-juttu tarkoittaa?
Iltapalaa, huomenna kai tarttis luopua joulukoristeista... härkäviikot alkaa, sanos vanha kansa
Ootteko tehny uuden vuoden lupauksia? Itse en.
Lunta luvassa, huomenna lumitöitä, onneksi naapuri auraa laajan pihan. Linnut syö paljon kahdelta eri laudalta, kunpa tulis punatulkkuja.
Naapurit lähti villisikajahtiin, en kuullut vielä, tuliko saalista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin perustaa ketjun, mutta olisin laiska ap. En kirjoittaisi ikinä vastauksia kenellekään ja jos ketju ei kiinnostaisi ketään niin antaisin sen unohtua.
Tarviiko aloittajan sitten olla niin aktiivinen? Tässäkin keskustelussa sätittiin aloittajaa joksikin moderoijaksi ja vappu pimiäksi aiemmin. Mielestäni hän ei sellainen ole, vaan kertoilee kuulumisiaan siinnä kuin muutkin.
Sokea piste?
Et taida osallistua ollenkaan muiden ketjujen keskusteluihin. Onhan tämä ap erikoinen holhoavine kommentteineen.
En ja onneksi ei riitä aika keskusteluun muiden ketjujen keskusteluihin. Tekisi muillekin hyvää tehdä jotain muutakin välillä.
Sen verran, että perustakaa nyt ihmeessä ketju, jossa ei sitä "holhoojaa" ole. Se oli pointtini.
Katsoin Pepe-elokuvan, oli hyvä. Mukavalta tuntui, että Pepe sai vielä vanhoilla päivillä ansaitsemaansa suosiota.
Tulin lukemaan ketjua, niin vielä vaan täällä jotkut jaksaa jankata ja ap:ta härnätä. Voi tokkiinsa mennä siihen toiseen ketjuun. Kävin jo sinne laittamassa oman kommentin.
Tässä ketjussa olen ollut viime talvesta asti. Tykkään. Nyt nimimerkki väliaikaisesti, kun tänä iltana innostuin vähän ilkikurisesti räväköitymään 💃
Terveisin Räväkkä Ikäimmeinen 👵🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin perustaa ketjun, mutta olisin laiska ap. En kirjoittaisi ikinä vastauksia kenellekään ja jos ketju ei kiinnostaisi ketään niin antaisin sen unohtua.
Tarviiko aloittajan sitten olla niin aktiivinen? Tässäkin keskustelussa sätittiin aloittajaa joksikin moderoijaksi ja vappu pimiäksi aiemmin. Mielestäni hän ei sellainen ole, vaan kertoilee kuulumisiaan siinnä kuin muutkin.
Sokea piste?
Et taida osallistua ollenkaan muiden ketjujen keskusteluihin. Onhan tämä ap erikoinen holhoavine kommentteineen.
En ja onneksi ei riitä aika keskusteluun muiden ketjujen keskusteluihin. Tekisi muillekin hyvää tehdä jotain muutakin välillä.
Sen verran, että perustakaa nyt ihmeessä ketju, jossa ei sitä "holhoojaa" ole.
Nooo, holhoojasta ja holhoojan hovista huolimatta täällä on kivojakin kuulumisia : )
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Pepe-elokuvan, oli hyvä. Mukavalta tuntui, että Pepe sai vielä vanhoilla päivillä ansaitsemaansa suosiota.
Tulin lukemaan ketjua, niin vielä vaan täällä jotkut jaksaa jankata ja ap:ta härnätä. Voi tokkiinsa mennä siihen toiseen ketjuun. Kävin jo sinne laittamassa oman kommentin.
Tässä ketjussa olen ollut viime talvesta asti. Tykkään. Nyt nimimerkki väliaikaisesti, kun tänä iltana innostuin vähän ilkikurisesti räväköitymään 💃
Kiva, että kävit uudessa ketjussa räväköimässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokea piste?
Olisiko sinulle hyväksi lakata jankkaaminen ja tehdä jotain muutakin välillä?
Täällä iltapuuro tulilla. Kasviksia syöty vasta 700 g tänään, pitää vielä 100 g syödä. Joulukuusi pitäisi kantaa ulos huomenna, naapurin Erkki tulee apuun mikäli kiireiltään ehtii. Niin on varissut jo kuusi vaikka vasta 3 viikkoa ollut. Kympin uutisten jälkeen nukkumaan. Sitä ennen jalkapohjien raspaus, känsiä niin että hankala kävellä. Mukavaa alkanutta vuotta kaikille ja arkeen paluuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokea piste?
Kukaan ei ole noin sokea kuin se joka ei halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Pepen uudemmistakin biiseistä, tunnistettava ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokea piste?
Ei täältä raaski lähteä, kun on niin kiva höpötellä.
Reissuun lähtö, onneksi ei tarvi paljoa pakata
Hyvää yötä Kaikille, tasapuolisesti
N64
Ei täällä ole kukaan kahta vuotta kirjoitellut ketjun perustajaa mielistelläkseen. Kaikki on kirjoittanut oman mielensä mukaan.
Tänne on vaan valikoitunut jäämään ihmisiä, joiden ajatusmaailma käy yksiin perustajan kanssa. Muut ovat suosiolla lähteneet pois. Se on kaventanut tämän ketjun kirjoittelua.
Tämä on mummoutunut, mikä sopii hyvin joillekin, mutta kaikki ei tykkää.
Mummoutuminen ei tässä viittaa kenenkään ikään, vaan ajatusmaailmaan. Mummoutua voi nuorenakin eikä siinä sinällään ole mitään väärää. Mummot on kivoja.
Ehkä avarakatseisuus puuttuu. Ovet on suljettu moneen suuntaan, mutta itselle uskotellaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokea piste?
Tässä tämän ketjun vakkareiden henki tiivistettynä muutamaan lauseeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kukaan kahta vuotta kirjoitellut ketjun perustajaa mielistelläkseen. Kaikki on kirjoittanut oman mielensä mukaan.
Tänne on vaan valikoitunut jäämään ihmisiä, joiden ajatusmaailma käy yksiin perustajan kanssa. Muut ovat suosiolla lähteneet pois. Se on kaventanut tämän ketjun kirjoittelua.
Tämä on mummoutunut, mikä sopii hyvin joillekin, mutta kaikki ei tykkää.
Mummoutuminen ei tässä viittaa kenenkään ikään, vaan ajatusmaailmaan. Mummoutua voi nuorenakin eikä siinä sinällään ole mitään väärää. Mummot on kivoja.
Ehkä avarakatseisuus puuttuu. Ovet on suljettu moneen suuntaan, mutta itselle uskotellaan muuta.
Ja ukkeloitunut
Kiva päivä takana, käytiin kullan kanssa hiihtämässä ja hän vei minut myös tilille metsään😍 Ihana palata myös töihin, olen jo odottanut työkavereiden näkemistä!
Voit vapaasti vaihtaa ketjua, jos tämä ei tunnu omalta! Se on helpompaa kuin jankkaaminen.
Ohis