Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22741)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on vanhojen ihmisten palsta! Minen tästä palstasta luavu! Kerron kuulumiseni täällä jatkossakin! Ei tarvi alkaa yhtään mitään ryppyilemaan. Irmankin kanssa puhuttiin juuri että on se hyvä kun voi kuulumiset tänne kirjoittaa. Jos ei joku tykkää niin ei tarvi lukea! Verenpainekin tässä nousee kun moitteita lukee ja kihti alkaa kolottamaan.
Ei hätää. Vanhainkoti tämä on ja saa olla : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kommentit on rasittavia oli niiden sisältö mikä tahansa.
Tämä on taas sitten minulle ilkeilyä, kun kirjoitan pitkästi. Voit sitten kertoa sopivan pituuden tähän jos et jaksa hypätä viestini yli.
Ole huoleti, hän varmaan tarkoittaa yleisellä tasolla.
Tämä.Kun joku kirjoittaa jostain ja toinen tulkitsee virheellisesti kaiken itseään koskevaksi, se on ilkeilyä. Ei yhdestä ihmisestä aina puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että perustetaan Räväkät kuulumiset tms. On turha tässä ketjussa jankata. Antaa näiden ihmisten jatkaa rauhassa, jotka haluaa. Täällä ei mikään muutu. Lähdetäänhän sitä epäsopivista työpaikoistakin, kun on löydetty sopivampi. Miksei ketjusta?
Tavataan siellä! Terveisin Räväkkä Ikäimmeinen👵🥳
Tulee vähän mieleen tästä ketjusta se, kun yritin käydä yhdessä nimeltä mainitsemattomassa (parempi niin) chatissa joskus vuosia sitten. Samalla en tuntenut niitä ihmisiä sen tarkemmin ja mietin usein mitä on ok kirjoittaa. Aluksi, kun kysyttiin ne kuulumiset, että mitä kuuluu ja vastauksena yleensä "everything is good" tai "I am fine". Tämä molemmin puolin. Sitten sen jälkeen olikin vaikeampaa miettiä kysymyksiä. Joku tykkäsi, että häneltä kysyttiin asioita. Toinen taas ei. Itse olisin tykännyt taas, että eräskin olisi kysynyt minulta jotain, mutta hän ei kysynyt mitään. Ei, vaikka kirjoitin, että hän saa kysyä mitä vaan. Samalla jokaisen oma elämä oli mitä oli. Ei ollut mitään erikoista kirjoitettavaa ja asiaa ei helpottanut toisten asuminen eri maassa. Moni tahtoi peitellä jotain asiaa. Oli köyhyyttä yms. Olisi vielä pitänyt olla hauskakin. Tämän kaiken myötä jäin pois sieltä. Tämä, vaikka ihan mukavia hetkiä ja moni ihminen siellä mukava.
Eli jotenkin ihmiset ehkä hakevat eri asioita ja miettivät mikä on ok. Mikä kiinnostaa ketäkin ja millaiset ovat jokaisen rajat. Samalla joku miettii mitä on ok kirjoittaa, ettei loukkaa ketään ja joku taas vähät välittää siitä. Itse taas kirjoitan jo liikaa ja se huolettaa minua, kun joku ei taas pidä siitäkään. Ehkä lopputulos olisi vaan se, että jokainen kirjoittaa välittämättä muista. Toisaalta tuoko se sitten lisää kaikkea ikävää vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt sitten tämä ap joka täällä alapeukuttelee? Haluaa pitää kontrollia miten me rivimiehet täällä käyttäydytään ja mistä kirjoitellaan
Eikö tuosta peukuttamisesta jo pari päivää sitten tultu siihen lopputulokseen, että jokainen saa ylä- ja alapeukuttaa just niinkuin itse haluaa ?
Hei siellä, toisaalta mua nyt rupes naurattamaan. Ihan räkätin täällä sohvan pohjalla. Täällä on nyt kunnon meno päällä. Vaikka torainen.
Mutta ihan tosissaan, ehdotan että avataan enemmän avarakatseisempi ryhmä. Ikäviiveellä 0-100. Kaikki saavat kirjoittaa kaikesta, pitkät kirjoitukset ovat tosi suosiossa ja lyhyet erittäin tervetulleita.
Itse en ole aktiivinen ap:ksi.
Kuka ehdottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kommentit on rasittavia oli niiden sisältö mikä tahansa.
Tämä on taas sitten minulle ilkeilyä, kun kirjoitan pitkästi. Voit sitten kertoa sopivan pituuden tähän jos et jaksa hypätä viestini yli.
Ole huoleti, hän varmaan tarkoittaa yleisellä tasolla.
Tämä.Kun joku kirjoittaa jostain ja toinen tulkitsee virheellisesti kaiken itseään koskevaksi, se on ilkeilyä. Ei yhdestä ihmisestä aina puhuta.
Samalla kenen on oikeus päättää kuka saa kirjoittaa mitäkin. Tämä on yleinen palsta, eikä kukaan määrää täällä toisia.
Mulle ei tule tästä mieleen vanhainkoti vaan joku lahko. Yksi ja kannattajat ympärillä suojelemassa. Sallivat toisten nimittelynkin johtajalleen. Jotkut uskonlahkot on sokeita.
Vierailija kirjoitti:
Hei siellä, toisaalta mua nyt rupes naurattamaan. Ihan räkätin täällä sohvan pohjalla. Täällä on nyt kunnon meno päällä. Vaikka torainen.
Mutta ihan tosissaan, ehdotan että avataan enemmän avarakatseisempi ryhmä. Ikäviiveellä 0-100. Kaikki saavat kirjoittaa kaikesta, pitkät kirjoitukset ovat tosi suosiossa ja lyhyet erittäin tervetulleita.
Itse en ole aktiivinen ap:ksi.Kuka ehdottaa?
No mikset ala? Nyt räväkkyyttä kehiin! 👵🥳
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tule tästä mieleen vanhainkoti vaan joku lahko. Yksi ja kannattajat ympärillä suojelemassa. Sallivat toisten nimittelynkin johtajalleen. Jotkut uskonlahkot on sokeita.
No tämä. Paremminkin kyllä näin.
Hetkeksi heräsi tääkin ketju kunnolla henkiin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että perustetaan Räväkät kuulumiset tms. On turha tässä ketjussa jankata. Antaa näiden ihmisten jatkaa rauhassa, jotka haluaa. Täällä ei mikään muutu. Lähdetäänhän sitä epäsopivista työpaikoistakin, kun on löydetty sopivampi. Miksei ketjusta?
Tavataan siellä! Terveisin Räväkkä Ikäimmeinen👵🥳
Kiva, kannattaa tosiaan vierailla erilaisissa ketjuissa, se avartaa omaa maailmaa.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt sitten tämä ap joka täällä alapeukuttelee? Haluaa pitää kontrollia miten me rivimiehet täällä käyttäydytään ja mistä kirjoitellaan
Eikö tuosta peukuttamisesta jo pari päivää sitten tultu siihen lopputulokseen, että jokainen saa ylä- ja alapeukuttaa just niinkuin itse haluaa ?
Päästiin. Ei kauaa kestänyt 😂
Minä voisin perustaa ketjun, mutta olisin laiska ap. En kirjoittaisi ikinä vastauksia kenellekään ja jos ketju ei kiinnostaisi ketään niin antaisin sen unohtua.
Vierailija kirjoitti:
Saatat ottaa tän nyt liian tosissasi 👵🥳
Vierailija kirjoitti:
Hetkeksi heräsi tääkin ketju kunnolla henkiin 😅
Pyhät on ohi ja huomenna paluu arkeen. Ihmiset on taas kotona ja aikaa kirjoitella palstalla. Mä kyllä tässä just harkitsen, että kunhan tiskikone pysähtyy, lähtisin sittenkin käymään vielä lähikaupassa. Ja samalla reissulla kurvaan paikalliseen (kaupan viereinen liikehuoneisto) juomaan lasillisen viiniä. Mulla kun on vielä huominen ja ylihuominenkin vapaata.
"Ehdotan, että perustetaan Räväkät kuulumiset tms. On turha tässä ketjussa jankata. Antaa näiden ihmisten jatkaa rauhassa, jotka haluaa. Täällä ei mikään muutu. Lähdetäänhän sitä epäsopivista työpaikoistakin, kun on löydetty sopivampi. Miksei ketjusta?"
Ja minä kirjoittaisin sitten molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat ottaa tän nyt liian tosissasi 👵🥳
Huumoria, huumoria Mutta kaikilla ei ole huumorintajua toki
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin perustaa ketjun, mutta olisin laiska ap. En kirjoittaisi ikinä vastauksia kenellekään ja jos ketju ei kiinnostaisi ketään niin antaisin sen unohtua.
Eikun aloitat vaan, ei siellä tarvitse ap:n vastailla 👵🥳
Hyvinkin mahdollista. Onhan se aika todennäköistä, että 20-30-vuotiaan elämään kuuluu varsin erilaisia asioita kuin 60-70-vuotiaan. Toisaalta sekin on mahdollista, ettei sen nuoremman elämässä tapahdu juuri mitään ihmeitä. Ja sitten taas vanhuuseläkkeellä olevan elämä voi olla hyvinkin aktiivista ja kiireistä. Mulla on muutama itseäni 10-20 vuotta nuorempi kaveri, jotka ovat olleet jo vuosikausia eläkkeellä ja mä vasta haaveilen eläkepäivistä. Ikä on eri ja elämäntilannekin on eri, mutta silti ollaan kavereita ja jutellaan milloin mistäkin. Myös niistä kuulumisista.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/