Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette loppiaisena? Minä en ikinä ole osannut viettää tätä päivää mitenkään erityisesti. Joulukuusi ja koristeet on laitettu pois jo uuden vuoden jälkeen. No, ylimääräinen vapaapäivä kyllä kelpaa. :)
Makaan sairaalassa pahan kaatumisen seurauksena jo viidettä päivää.
Että Buon Befana vaan kaikille!
Oivoi, toipumista Sinulle. Toivottavasti saat tarpeeksi särkylääkettä, mahtaa olla kivuliasta
N64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli näköjään joku trollien temmellyskenttä. Ainakin itseltäni lopahti kiinnostus tähän ketjuun tuon järjettömän viestinnän takia. Puppakin täällä, kun "Ou jee"
Höh, vähän hupsuttelua, itselleni kelpasi...
Loppiaiseen päättyy meidänkin joulu, huomenna riisutaan, ainakin suurin osa koristeista. Verhovalo päätti eilen itse, kun paristot loppui. Taas upea pakkaspäivä, niin kaunis.
Loppiaisperinteitä ei ole minkäänlaisia. Rauhallinen kotoilupäivä.
Mukavaa Loppiasta
N64
Oho! TÄLLAINEN "hupsuttelu" kelpaa :D
En tiedä, mihin viittaat ja miksi huudat. Toivottavasti itsellesi tuli parempi olo :)
N64
Luin uutisen asuntosijoittajien tilanteesta. Asuntorahastot ja kiinteistösijoittajat ovat helisemässä, kun ihmiset eivät osta eivätkä vuokraa ylihintaisia asuntoja. Niin se asumistukien muutos sitten vaikuttaa kautta linjan.
Kamalaa ajatella, mihin koulutuksen ja opiskelijoiden tukien leikkaukset johtaa. Ei ole kohta opiskelijoita eikä opiskelupaikkojakaan.
Suomen pärjääminen kansainvälisessä kilpailussa on aina perustunut korkeaan koulutustasoon ja osaamiseen. Tämä kivijalka on murenemassa.
Pelottaa, mihin kaikki menee. Minkälainen on lasten tulevaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Luin uutisen asuntosijoittajien tilanteesta. Asuntorahastot ja kiinteistösijoittajat ovat helisemässä, kun ihmiset eivät osta eivätkä vuokraa ylihintaisia asuntoja. Niin se asumistukien muutos sitten vaikuttaa kautta linjan.
Kamalaa ajatella, mihin koulutuksen ja opiskelijoiden tukien leikkaukset johtaa. Ei ole kohta opiskelijoita eikä opiskelupaikkojakaan.
Suomen pärjääminen kansainvälisessä kilpailussa on aina perustunut korkeaan koulutustasoon ja osaamiseen. Tämä kivijalka on murenemassa.
Pelottaa, mihin kaikki menee. Minkälainen on lasten tulevaisuus?
Samaa mieltä. Olen monesta asiasta huolissani nuorten puolesta. Kummityttöni on 22v, hänen kauttaan seuraan heidän elämäänsä. Jotenkin lohduttaa, miten toiveikkaana suhtautuu tulevaan. No, itsekin varmaan tuossa iässä olin "viisaampi ja rohkeampi" kuin koskaan sen jälkeen. Niinhän se kuuluu ollakin...
Sukuun syntyy vauvoja, nuoret on rohkeita pätkätöistä, lamasta huolimatta. Kumpa kaikki liiat leikkaukset lakkais, vanhuksia, köyhiä, sairaita ei kurjistettaisi entisestään.
Ekaa kertaa tänä vuonna kirjoitin päiväystä, sai kieli keskellä suuta raapustaa, että tuli vuosi oikein.
Huomasin, ettei meillä ole yhtään seinäkalenteria, monesti on kaksikin. On kyllä muita allakoita tms
On ne linnut täälläkin päin hämmästyttäviä:
https://youtube.com/shorts/yL1qVTbqX5w?si=OgBO1eDmjA7CcQst
Kuvitella evoluutiota, jos linnut alkaisi luonnossakin matkimaan ihmisiä. Ei apinoiden planeetta vaan lintujen planeetta. Ajatella, jos joskus pystytään kommunikoida puheellisesti lintujen kanssa. Kiehtovaa olisi tietää miten lintujen aivot toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli näköjään joku trollien temmellyskenttä. Ainakin itseltäni lopahti kiinnostus tähän ketjuun tuon järjettömän viestinnän takia. Puppakin täällä, kun "Ou jee"
Loppiaiseen päättyy meidänkin joulu, huomenna riisutaan, ainakin suurin osa koristeista. Verhovalo päätti eilen itse, kun paristot loppui. Taas upea pakkaspäivä, niin kaunis.
Mukavaa Loppiasta
N64
En tiedä, mihin viittaat ja miksi huudat. Toivottavasti itsellesi tuli parempi olo :)
N64
Toivon, että et pahoita mieltäsi tästä ap:n tyylistä 🙏
Itämaan tietäjien muistopäivä = Loppiainen
Käykö teillä Nuuttipukit?
Kiva, kun hupsuttelu on jees, mutta mun eilinen vitsi piti ilmiantaa.
Tämä on joku parin tyypin keskustelupalsta. Ei tuo laulujen sanojen keskustelu huvita toisia kirjoittelijoita, pikemminkin ärsyttää.
Turha ihmetellä, jos kirjoittelijat kaikkiavat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joku parin tyypin keskustelupalsta. Ei tuo laulujen sanojen keskustelu huvita toisia kirjoittelijoita, pikemminkin ärsyttää.
En oo 'kaikkiamista' huomannut, tosin en tiedä mitä se tarkoittaa... :)
Vietiin petivaatteet ulos pakkaseen, ihanasti tuulettuvat. Huomenna alkaa härkäviikot, pyhät päättyy. Ihana, tavallinen arki alkaa. Se on parhautta...
Ruokana pihvit, potaatit ja kurkkusinappisalaatti, jälkkärinä luumurahka.
Nuuttipukin nähnyt viimeksi 1981
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa Loppiasta
N64
N64
&
???
Nyt kuuluu yksi 80 luvun musahitti The Lion sleeps tonight. Muistan että täm oli lankomiehen suosikki silloin. Esittäjänä Tight Fit. Alunperin jostain kuuskytluvulta Token yhtyeen hitti.
Löysin netistä myös Peyton Parrishin ko videoversion.
Peyton Parrish ilta myös mm. Let it go, Can you feel the love tonight
Oon alusta asti seurannut ketjua, koska otsikko on kuvaava, helppo. Olen kertonut kuulumisiani, kommentoinut toisten viestejä. Mielestäni mukava ketju, kaikille on tilaa. Nyttemmin ketjun luonne on mennyt ikävämpään suuntaan, en oikein rohkene kommentoida, en peukuttaa ylös en alas.
Ketju on elänyt reilut kaksi vuotta. Kumpa jatkuisi vielä pitkään...
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut saman. Valitettavasti. Myös mun kommentteja ilmiannetaan... Joku muokkaa tästä itselleen sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitella evoluutiota, jos linnut alkaisi luonnossakin matkimaan ihmisiä. Ei apinoiden planeetta vaan lintujen planeetta. Ajatella, jos joskus pystytään kommunikoida puheellisesti lintujen kanssa. Kiehtovaa olisi tietää miten lintujen aivot toimii.
Linnut näkevät hajut väreinä. Näin ne pystyvät korkealta ilmasta paikantamaan saaliin tuoksun perusteella.
Mitähän Linnut meille kertoisivat, jos kommunikointi onnistuisi? Ehkä valittaisivat avohakkuista, vesistöjen saastumisesta, metsästyksestä, tehokasvatuksesta ym. Kiittäisivät talviruokinnasta ja pesäpöntöistä.
Tässä ketjussa on huono henki : /
Remontti jatkuu naapurissa, meteliä kuuluu. Loppiaisena. Sama joskus ramppaaminen rapussa häiritsee, äänet kaikuu. Kerrostalon ihanuus ja kurjuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnut näkevät hajut väreinä. Näin ne pystyvät korkealta ilmasta paikantamaan saaliin tuoksun perusteella.
Mitähän Linnut meille kertoisivat, jos kommunikointi onnistuisi? Ehkä valittaisivat avohakkuista, vesistöjen saastumisesta, metsästyksestä, tehokasvatuksesta ym. Kiittäisivät talviruokinnasta ja pesäpöntöistä.
Aika synkkä näkemys linnuista
Vierailija kirjoitti:
Remontti jatkuu naapurissa, meteliä kuuluu. Loppiaisena. Sama joskus ramppaaminen rapussa häiritsee, äänet kaikuu. Kerrostalon ihanuus ja kurjuus...
Hyvä päivä remontoida! Arkivapaa.
Makaan sairaalassa pahan kaatumisen seurauksena jo viidettä päivää.
Että Buon Befana vaan kaikille!