Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Tyhjenikö sulta kaljakori?
Kaipuun kaljakori kilisee
Elämä janottaa 🐦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Kilisee kilisee kulkuset 🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Kulkuset, kulkuset riemuin helkkäilee 🎶
Kävelyllä olin illalla ja ihmettelin ryskettä metsässä. Siellä oli iso hirvi, joka lähti sitten syvemmälle metsään päin. Onneksi niin, kun olisi muuten tullut ihan siihen kohdalleni. Vähän jännitti, kun se piti sellaista "puhinaa" kuin joku hevonen olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Oujee 🥳🥳
Jos kehtaan kysyä niin minulla olisi yksi nolokin kysymys. Eli jos joku viitsisi katsoa youtubesta Sasha - If you believe musiikkivideon. Ja sitten noin kohdasta 2.00 eteenpäin on kaksi tyyppiä puhelinkopissa. Tummahiuksinen on mies, mutta entäs se vaaleahiuksinen. Olen tämä pohtinut jo aiemmin ja tänään taas uudelleen, kun en ole varma. Eipä ole ketään keltä kysyä tätäkään ja voi olla jollekin ihan selvä asia, mutta minulle ei näköjään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Tuuli hiljaa he n k ä i l e e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Elämä janottaa 🐦
Mul on aina nälkä ja koko ajan jano
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Elämä janottaa 🐦
Elämän nälkä ryömii jalkopäähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Elämä janottaa 🐦
Elämälle kiitos
Vierailija kirjoitti:
Jos kehtaan kysyä niin minulla olisi yksi nolokin kysymys. Eli jos joku viitsisi katsoa youtubesta Sasha - If you believe musiikkivideon. Ja sitten noin kohdasta 2.00 eteenpäin on kaksi tyyppiä puhelinkopissa. Tummahiuksinen on mies, mutta entäs se vaaleahiuksinen. Olen tämä pohtinut jo aiemmin ja tänään taas uudelleen, kun en ole varma. Eipä ole ketään keltä kysyä tätäkään ja voi olla jollekin ihan selvä asia, mutta minulle ei näköjään 😅
Vaaleahiuksinen on nainen. Hänellä (nainen) on kivasti leikattu tukka.
.
Laitoin kuuseen valot kun on niin pimeää ja loppiainen. Heräsin puoli 7 aamupalalle. Kotipäivän vietän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marjaleena?
Ootko sori?
Elämä janottaa 🐦
Aa, ihana Pave Maijasen biisi!
Mitä teette loppiaisena? Minä en ikinä ole osannut viettää tätä päivää mitenkään erityisesti. Joulukuusi ja koristeet on laitettu pois jo uuden vuoden jälkeen. No, ylimääräinen vapaapäivä kyllä kelpaa. :)
Joulukamat saa kyytiä. Vähän siivotaan. Kevättä kohti. Päivät pitenee.
Tästä ketjusta tuli näköjään joku trollien temmellyskenttä. Ainakin itseltäni lopahti kiinnostus tähän ketjuun tuon järjettömän viestinnän takia. Puppakin täällä, kun "Ou jee"
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette loppiaisena? Minä en ikinä ole osannut viettää tätä päivää mitenkään erityisesti. Joulukuusi ja koristeet on laitettu pois jo uuden vuoden jälkeen. No, ylimääräinen vapaapäivä kyllä kelpaa. :)
Just mietin, lähteekö joulukuusi tänään vai vasta Nuutin päivänä. Voi olla, että jo tänään. Koiran kanssa ulkoilua ja laiskottelua vaan. Niin ja imurointi, jos vien kuusen pois jo tänään. Mun on tehnyt jo pari päivää mieli jotain kirkasliemistä kiinalaista keittoa, mutta ei ole kuin säilykeherkkusieniä. Tuoreet imisivät paremmin liemestä maut, mutta en tiedä, viitsinkö pelkkien herkkusienten takia lähteä kauppaan. Eikä tuossa pikkukaupassa välttämättä edes ole nyt herkkusieniä. Mulla on vielä huominen ja ylihuominenkin vapaata, joten ei ole mikään kiire mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli näköjään joku trollien temmellyskenttä. Ainakin itseltäni lopahti kiinnostus tähän ketjuun tuon järjettömän viestinnän takia. Puppakin täällä, kun "Ou jee"
Höh, vähän hupsuttelua, itselleni kelpasi...
Loppiaiseen päättyy meidänkin joulu, huomenna riisutaan, ainakin suurin osa koristeista. Verhovalo päätti eilen itse, kun paristot loppui. Taas upea pakkaspäivä, niin kaunis.
Loppiaisperinteitä ei ole minkäänlaisia. Rauhallinen kotoilupäivä.
Mukavaa Loppiasta
N64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, vähän hupsuttelua, itselleni kelpasi...
Loppiaiseen päättyy meidänkin joulu, huomenna riisutaan, ainakin suurin osa koristeista. Verhovalo päätti eilen itse, kun paristot loppui. Taas upea pakkaspäivä, niin kaunis.
Loppiaisperinteitä ei ole minkäänlaisia. Rauhallinen kotoilupäivä.
Mukavaa Loppiasta
N64
Oho! TÄLLAINEN "hupsuttelu" kelpaa :D
Kilisee kilusee kulkuset