Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22743)

Vierailija
6621/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuuluu Dermot Kennedy: Kiss me. Useamman kuuntelukerran jälkeen ihan mukava kappale. Irlantilainen artisti. Video  vähän hassu.

Sitten kuuluu myös Alex Warrenin: Before you leave me

Vierailija
6622/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun nukun niin myöhään klo 13, mutta oma syy koska katson sängyssä yötä myöten YouTube videoita monta monta tuntia. Olen koukussa niihin 😕

Samat sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6623/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mitä mukavin ilma kävellä. Alkumatkasta hiutaloi rauhallisesti isoja lumihiutaleita, puut kauniissa kuurassa.

Ei ollut tarkoitus käydä kaupassa mutta hoksattiin että nyt on hyvä tilaisuus ostaa eilen sulatettuun puolityhjään pakkaseen jätskiä kun eivät sula. Niinpä nyt siellä on kaksi pakkausta jäätelöpuikkoja.

Loppupäivä kirjaa lukien sängyssä.

Kohta 68

Vierailija
6624/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin pienellä kävelylenkillä, pakkasta  -10 astetta, sopiva reippailusää minulle.  Ilveksetkin olivat olleet liikkeellä, oli oikein ura muodostunut, kun useampi ollut liikkeellä - ilmeisesti koko perhe. Itse en jälkiä tunnista, mieheni kyllä. Kaksi tikkaa tokitti sähköpylväiden päässä, muuten oli hiljaista.

Sain taas valmiiksi neulesetin; myssyn, lapaset ja sukat. Menevät pienen mutkan kautta hyväntekeväisyyteen. Mitähän seuraavaksi neuloisin... laitan mietintämyssyn päähän.

Mukavaa viikonloppua jokaiselle!

Vierailija
6625/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ja vähän ulkoilua.Aika kiva ilma.Mies lämmittää saunaa ,kai se on sama mihin aikaan käy kun ei ole kiirettä.Katson telkkarista erikoisyksikkö.Tykkään sarjasta ja siinä näyttelee erittäin kaunis nainen.Jayne Meinsfildin tytär.Toki kirjoitin nimen väärin.Toivottavasti joku korjaa.Hyvää illan jatkoa.

Vierailija
6626/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi piruillakseni ja pahalla.

Äiti siis valittaa sinulle ja sinä uppoat syvemmälle suohon sen mukana, koska et osaa/pysty sanomaan, ettet enää jaksa kuulla  jos hän ei hoida asiaa ja tilaa lääkäriä itselleen. 

Valittaako saadakseen huomiota? Jatkuvaa valittamista on raskasta kuunnella ja sinulle se on kohtuutonta ja julmaa.

Sinä et ole äidistäsi vastuussa, jos hän itse ei tee muuta kuin valittaa sinulle. Auttaa voi yrittää, mutta avun pitäisi nyt tulla tutkimuksen ja lääkärin kautta. Sinulla on oma elämäsi.

Jumala auttaa niitä, jotka auttavat itseään.

Vierailija
6627/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin pienellä kävelylenkillä, pakkasta  -10 astetta, sopiva reippailusää minulle.  Ilveksetkin olivat olleet liikkeellä, oli oikein ura muodostunut, kun useampi ollut liikkeellä - ilmeisesti koko perhe. Itse en jälkiä tunnista, mieheni kyllä. Kaksi tikkaa tokitti sähköpylväiden päässä, muuten oli hiljaista.

Sain taas valmiiksi neulesetin; myssyn, lapaset ja sukat. Menevät pienen mutkan kautta hyväntekeväisyyteen. Mitähän seuraavaksi neuloisin... laitan mietintämyssyn päähän.

Ootko koskaan kutonut pikkuruisia sukkia, semmoset neljä silmukkaa/puikko vaikka seitsemän veljestä langasta? Tulee somat

Vierailija
6628/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen musiikkia bändiltä Matka Maailman ympäri

Vierailija
6629/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinä kipeäjalkaisen äidin tytär et halua kommentteja kirjoituksiisi niin en voi olla puuttumatta.

Onko teillä jonkinlainen symbioosi- liian läheiset välit? Lienet ainoa lapsi ja koet velvollisuudeksesi olla aina saatavilla. Jospa tämä vuosi olisi muutoksen vuosi sinulle?

Älä nyt loukkaannu tästä.

- Valtavia räksäparvia pihlajissa, olinkin jo ihmetellyt kun marjat eivät kelpaa. Tilhiä on näkynyt vain muutamia.

Kohta 68

Vierailija
6630/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta kuuluu, kymmenisen astetta. Kauppareissu. Hernekeitto ja lettuja. Kudon puolisolle pipoa.

Vierailija
6631/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että tänne uskalletaan vielä kirjoittaa, vaikka ilkeilyä havaittavissa.

Ei ole alavilla mailla hallan vaara, vaan reilut 10 miinusta... luntakin tullut auto valkoiseksi. Onneksi se karsein liukkaus loppui.

Vierailija
6632/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kirjoituksia Timanttitytöltä, Mummeli 55:ltä ja häneltä, joka kirjoitti lumoavasti luonnosra, olostaan ja lapsistaan...m31 myös, liekö jo m32

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta on aika turhauttavaa yrittää auttaa, kun kaikkeen, mitä ehdottaa, sanotaan ei. Mun mielestä on ihan hyvä, että edes kirjoittamalla palstalle saat purettua ajatuksiasi." 

Hmm... haluaakohan ihminen, jota autat, sellaista apua, mitä hänelle tarjoat? Vai autatko siksi, että sinulla itselläsi olisi parempi olo, jos asiat hänen kohdallaan olisivat sinun toivomallasi tavalla?

- ohis

Tämä oli siis mulle. Ja kyllä, mun isäni olisi halunnut, että minä hoidan äidin. Kokonaan.  Olenhan aiemmalta ammatiltani jopa sairaanhoitaja. Käyttäiin suihkussa, juoksisin siellä yöt ja päivät tekemässä milloin mitäkin ja sovittelemassa milloin mitäkin kinaa, mikä muistisairaan ja itsepäisen jääräpään välille syntyykään. Mutta kun mun piti yrittää käydä vielä töissäkin ja maksaa itse omat laskuni, niin mulle kyllä riitti ihan se, että juoksin päivin ja öin etsimässä äitiä tuolta kaduilta, kun taas kerran oli lähtenyt karkuteille. Ja sovittelemassa aamuyöllä vanhempieni kinoja, kun isä eli reaalimaailmassa ja äiti omassa laalaamaailmassaan.  Onneksi mulla oli etätyö ja joustava työnantaja. Paljon muutakin isä olisi halunnut mun tekevän. mutta jos olisinkin vielä terve, olisin edelleen töissä sairaanhoitajana enkä vaihtanut alaa jo yli 20 vuotta sitten. 

Vierailija
6634/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuuluu Dermot Kennedy: Kiss me. Useamman kuuntelukerran jälkeen ihan mukava kappale. Irlantilainen artisti. Video  vähän hassu.

Sitten kuuluu myös Alex Warrenin: Before you leave me

Minä pidän Dermot Kennedyn yhdestä biisistä paljon ja tuli se mieleeni eli Better Days kyseessä. Tämä todistakoon sitä, että joskus kuuntelen iloisempia biisejä.

Muuten itse olen paljon kuunnellut erilaisia covereita. Kuuntelen esim erästä duoa niin paljon, ettei varmaan monikaan. Heidän tyylinsä jotenkin sopii itselleni. 

Ghost - Square Hammer Backseat acoustic cover

Vierailija
6635/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan kutonut pikkuruisia sukkia, semmoset neljä silmukkaa/puikko vaikka seitsemän veljestä langasta? Tulee somat

Hei, en ole itse noin pieniä neulonut, mutta sain ystävältä tosi pienet sukat. Niistä oli tehty avaimenperä. Pitäisikin kokeilla joskus! 

Vierailija
6636/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän myös viesteistä. Oikeassa olette siinä, että pitäisi miettiä nyt itseäni. Olen tavallaan vuosia jättänyt itseni taka-alalle kaikin tavoin ja en tarkoita äitiäni tässä vaan elämää yleisesti. Ehkä tavallaan yritän vasta nyt tajuta sen, että moni on kohdellut ikävästi minua. Alan ymmärtää se vääryyden paremmin. Se tarina on osa minua, mutta se ei saisi vaikuttaa siihen miten näen itseni ja mitä teen ja mitä en. Samalla en minä toisaalta pelkää, mutta suojelen itseäni ja vältän kuormittamasta itseäni mikä taas pidemmän päällä vie mahdollisuuksia edetä. Juuri tätä mitä minä täälläkin eräälle ihmiselle selitin. Samalla en minäkään halua kenenkään tunnelmaa pilata ja toivon, että jokainen lukee jos jaksaa. Ymmärrän, että raskastahan se on näitä lukea. Ehkä se on osa minua. Tietty melankolisuus. Pahoittelut 😅

Ehkä pidän nyt taukoa täältä ennen jokainen kyllästyy lopullisesti. Kiitän silti viesteistä ja yksinäiselle ihmiselle tärkeitä. Pistävät miettimään. 

Vielä loppuun eräs tärkeä biisi:

I Prevail - Scars

Vierailija
6637/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen veisannut virsiä you tube -videoiden avulla. Tätini hautajaiset on tulossa ja muistuttelin mieleen virsiä. Jotenkin rauhoittava ja kuulas olo. Surua, haikeutta.

Muistan Schopenhauerin 1800-luvulla kirjoittaneen: "Ei ole olemassa pölyhiukkasta, ei atomia, joka voidaan tuhota,  silti ihminen uskoo, että kuolema merkitsee tuhoa."

Tämä lohduttaa.

Vierailija
6638/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Marjaleena?

Vierailija
6639/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun nukun niin myöhään klo 13, mutta oma syy koska katson sängyssä yötä myöten YouTube videoita monta monta tuntia. Olen koukussa niihin 😕

Täälläkin samanlainen yökyöpeli 🤔

Vierailija
6640/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyhjänpäiväinen päivä. Mitään muuta en ole tehnyt kuin syönyt, makoillut ja istuskellut. Tajuton väsy on ja nukuin yö/aamu-unet  puolille päiville. 

Ihan turta olo, enkä jaksa yhtään mitään. Sentään pitäisi viedä pullot kauppaan.