Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22743)

Vierailija
6641/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että tänne uskalletaan vielä kirjoittaa, vaikka ilkeilyä havaittavissa.

Ei ole alavilla mailla hallan vaara, vaan reilut 10 miinusta... luntakin tullut auto valkoiseksi. Onneksi se karsein liukkaus loppui.

Tämä on ollut oikeasti moniääninen ketju ja parantunut entisestään. Kaikenlaisia asioita kirjoitellaan vapaasti ja etupäässä asialinjalla. Eri mieltäkin ollaan välillä, mikä kuuluu aitoon keskusteluun. 

Ikävää, jos joku kokee, ettei tänne uskalla ilkeilyn pelossa kirjoittaa. Ehkä pitää vaan rohkaista mielensä ja kirjoittaa silti. 

Osaatko sanoa tarkemmin, minkälaista ilkeilyä olet kohdannut? Jokin esimerkki selventäisi asiaa meille muille. Peukutuskeskustelua käytiin yhdessä vaiheessa pitkään.

Vierailija
6642/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita luonto-ohjelmia on televisiossa, rauhallista selostusta miellyttävällä äänellä...

Lauantain huippuohjelmaa.

Hei, tänään tulee Pepe leffa, jos joku fani ei ole huomannut. Itse aion katsoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin pienellä kävelylenkillä, pakkasta  -10 astetta, sopiva reippailusää minulle.  Ilveksetkin olivat olleet liikkeellä, oli oikein ura muodostunut, kun useampi ollut liikkeellä - ilmeisesti koko perhe. Itse en jälkiä tunnista, mieheni kyllä. Kaksi tikkaa tokitti sähköpylväiden päässä, muuten oli hiljaista.

Sain taas valmiiksi neulesetin; myssyn, lapaset ja sukat. Menevät pienen mutkan kautta hyväntekeväisyyteen. Mitähän seuraavaksi neuloisin... laitan mietintämyssyn päähän.

Mukavaa viikonloppua jokaiselle!

Ootko koskaan kutonut pikkuruisia sukkia, semmoset neljä silmukkaa/puikko vaikka seitsemän veljestä langasta? Tulee somat

Hei, en ole itse noin pieniä neulonut, mutta sain ystävältä tosi pienet sukat. Niistä oli tehty avaimenperä. Pitäisikin kokeilla jos

Hei, se "joskus" olikin tänään! Nyt minulla on söpöt pienet siniset villasukat, vahvistetulla kantapäällä tietenkin, että kestää! Kiitos Sinulle vinkistä!

Vierailija
6644/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole alavilla mailla hallan vaara, vaan reilut 10 miinusta... luntakin tullut auto valkoiseksi. Onneksi se karsein liukkaus loppui.

Tämä on ollut oikeasti moniääninen ketju ja parantunut entisestään. Kaikenlaisia asioita kirjoitellaan vapaasti ja etupäässä asialinjalla. Eri mieltäkin ollaan välillä, mikä kuuluu aitoon keskusteluun. 

Ikävää, jos joku kokee, ettei tänne uskalla ilkeilyn pelossa kirjoittaa. Ehkä pitää vaan rohkaista mielensä ja kirjoittaa silti. 

Osaatko sanoa tarkemmin, minkälaista ilkeilyä olet kohdannut? Jokin esimerkki selventäisi asiaa meille muille. Peukutuskeskustelua käytiin yhdessä vaiheessa pitkään.

Joo, hyvä ketju. Minä en huomaa ilkeilyä. Usein tai oikeastaan aina ihminen lukee tekstit siten kuin oma mielentila ne tulkitsee. Jos joku sanoo mielipiteensä napakammin, pitäisi ehkä etsiä se asia sanojen takaa sen sijaan, että pinna palaa heti. Eri mieltä saa olla.

Vierailija
6645/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin pienellä kävelylenkillä, pakkasta  -10 astetta, sopiva reippailusää minulle.  Ilveksetkin olivat olleet liikkeellä, oli oikein ura muodostunut, kun useampi ollut liikkeellä - ilmeisesti koko perhe. Itse en jälkiä tunnista, mieheni kyllä. Kaksi tikkaa tokitti sähköpylväiden päässä, muuten oli hiljaista.

Sain taas valmiiksi neulesetin; myssyn, lapaset ja sukat. Menevät pienen mutkan kautta hyväntekeväisyyteen. Mitähän seuraavaksi neuloisin... laitan mietintämyssyn päähän.

Mukavaa viikonloppua jokaiselle!

Ootko koskaan kutonut pikkuruisia sukkia, semmoset neljä silmukkaa/puikko vaikka seitsemän veljestä langasta? Tulee somat

Hei, en ole itse noin pieniä neulonut, mutta sain ystävältä tosi pienet sukat. Niis

Eikö ookin kivat, ja tietysti vahvistettu kantapää :) Tein yhdet niin, että sukan nilkkaosassa oikeat viirut... ne vasta söpöt

Vierailija
6646/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on rattoisa ketju, saa kirjoittaa ihan mitä tahansa. Toivon että kukaan ei tuntisi minkäänlaista kritiikkiä, jatka sinäkin ystävä siellä ja kerro suhteestasi äitiisi. Täällä luetaan tai jätetään lukematta. so what !  En ole itse minkäänlaista ilkeilyä kokenut. Alkuun kun kirjoitin niin  alapeukuttelu  minua häiritsi. Olisi hyvä myös tietää mikä kirjoituksessani niin pani karvat pystyyn. Joku ihana tyyppi minua lohduttikin ja pyynnöstä en sitten perääntynyt. Olen ymmärtänyt että joku nuija, jopa hylkiö täällä trollailee. Mutta hänellä on ilmeisesti seurankaipuu ja yksinäisyys.

Minulla ja miehelläni on nyt se aika elämästä kun me katsotaan takapeiliin. Jostain syystä me ollaan alettu kaivamaan vanhoja nuoruuden rakkausjuttuja. Kerromme niistä. Tiedämme että pitää kuitenkn varoa koska alue on hyvin miinoitettu. Toisaalta ollaan oltu yli neljä vuosikymmentä naimisissa, uskollisia toinen toisillemme ja mieheni kutsuu minua vieläkin sanalla älskling ja minä nimitän häntä Töpöksi, joka oikeastaan on kissan nimi. Tiedämme että lupaamamme i nöd och lust, tills döden oss skiljer stemmaa suhteessamme.

Vierailija
6647/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkasta paljon elokuvia. Ajattelin vähentää ja lukea enemmän. Dekkarit kiinnostaa, nyt on menossa Pentti Kirstilän Hanhivaara ja sateisen saaren tappaja.

Vierailija
6648/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämppärit uunissa ja kohta pääsee jännittämään nuorten suomi-ruotsi jääkiekkoa. Huomenna nukun pitkäääään ja käyn tekee viikon ruoka-ostokset ja ehkä leivon jotain. 

Vierailija
6649/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliiton Perhebarometri julkaistiin muutama päivä sitten. Se kattoi 5000 henkilön haastattelun ikäryhmässä 18-79 v.

Sen mukaan joka 5. mies ja joka 10. nainen on pettänyt vakituista kumppaniaan. Suurin osa on salannut asian.

Yhtenä syynä on miesten ja naisten halujen ero. Esim.60-vuotias mies haluaa enemmän seksiä kuin minkään ikäinen nainen.

Yleisimmäksi syyksi pettämiselle miehet ilmoittivat houkuttelevan tilaisuuden. Naiset painottivat enemmän parisuhteen ongelmia ja rakastumista toiseen.

Vierailija
6650/22743 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heräsin kuudelta, en nukkunut päikkärit ja ollut tosi laiskana koko päivän. Kohta menen nukkumaan. Öitä.

Vierailija
6651/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun lomaa & vapaata 1.1. alkaen on 6 päivää mutta ei oikeastaan mitään tekemistä. Jotain näennäistä laatikoiden järjestämistä, yksin ulkoilua ja yksin kaupoissa kiertelyä vaikken ees osta mitään kun en tarvii. Hitto kun ois pitäny vaan hypätä koneeseen ja lähtee etelään mut ku täältä keskisuomen pikkukentiltä ei saatana pääse ku jonnekin Grandin canarialle jossa oon käyny jo 3x joka evvk enää.

Vihjailin eräälle vanhalle tutulle et käytäs vaik syömässä tai ulkoilemassa koska hänkin on yksineläjä mut ei, ei hänestäkään ole kuulunut mitään, siis nimenomaan sanoin et hän ottaa yhteyttä jos kaipaa seuraa. Ois kiva vaikka istua jonkun kans hetki jossain kahvilassa ja rupatella, mut lojun yksin kotona sadatellen yksinäisyyttäni ja ikävääni.

Tuota kannattaa käyttää, kun ei rohkene kysyä jotain, niin pitää miettiä, mikä on pahinta mitä voi tapahtua: ja putoaako taivas päähän, jos hän sonoo ei, eli kun kyllänkin todennäköisyys on olemassa, niin kannattaa kysyä.

Vierailija
6652/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvee muuten mutta juuri inhottava ääninen suomimieslaulaja kähisee ja huutaa radiossa.

Vierailija
6653/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ennusti, että ketju loppuu kohta, koska kukaan ei enää kirjoita. Ei oo loppunut, parantunut on. Nimittely kyllä voisi loppua. Se on typerää.

Vierailija
6654/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittelijä nolaa vaan itsensä. 

Vierailija
6655/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu-sarjan pääosan esittäjä vaihtuu. Sarjaa on tehty vuodesta 1976. Suosittu sarja. Nykyinen esittäjä on ollut remmissä vuodesta 2012. Hän on mukana vielä kai parissa jaksossa. Jännä nähdä, muuttuuko sarja muuten. Tunnusmusiikki ainakin vaihtuu. Pakko katsoa.

Vierailija
6656/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ennusti, että ketju loppuu kohta, koska kukaan ei enää kirjoita. Ei oo loppunut, parantunut on. Nimittely kyllä voisi loppua. Se on typerää.

En oo nähnyt ennustusta, mutta niinhän sitä sanotaan, että vastaukset elää aikansa, kysymykset tulee aina uudestaan...

Miten voisi koskaan olla aiheeton otsikon kysymys?

Ulkona -16, aurinkoa, huurteiset puut, on niin kaunista. Radiossa soi mukava musiikki, leppoisa olo

Toivon Kaikille sellaista päivää, mitä itse kukakin tarvitsee :)

Loppiaisaaton terveisin

N64

Vierailija
6657/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kettu-sarjan pääosan esittäjä vaihtuu. Sarjaa on tehty vuodesta 1976. Suosittu sarja. Nykyinen esittäjä on ollut remmissä vuodesta 2012. Hän on mukana vielä kai parissa jaksossa. Jännä nähdä, muuttuuko sarja muuten. Tunnusmusiikki ainakin vaihtuu. Pakko katsoa.

Voi. Kunpa ei menis pilalle koko sarja, Kettu on niin hyvä. Monetkin saksalaiset ja enkkudekkarit on.

Kattokos kuka Pepeä? Soi viel musiikkiansa leffan jälkeen... tuli nuoruus mieleen...-70 lukua

Vierailija
6658/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämppärit uunissa ja kohta pääsee jännittämään nuorten suomi-ruotsi jääkiekkoa. Huomenna nukun pitkäääään ja käyn tekee viikon ruoka-ostokset ja ehkä leivon jotain. 

Toivottavasti oli voikkaleivät, eikä lämmittelybändit... vitsin murjaisin  :)

Vierailija
6659/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitto !!!

Vierailija
6660/22743 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeää yksinelämistä jo viidettä päivää. Vielä huominen vapaata ja sit töihin. Olen aina inhonnut näitä pitkiä vapaita jos ei ole mitään "oikeaa" tekemistä. Tämään on lähes -20 pakkasta joten ei voi edes ulos lähteä vaikka on mitä kaunein aurinkoinen sää. 

Harmittaa myös kun eräs melko arrogantti ja itseään millon kenelläkin passauttava tuttu on niin hemmetin röyhkeä, että puistattaa. Autan kyllä jos avun tarve on sellainen että sitä oikeasti tarvitaan ja avun pyytäjä ei itse pysty asiaa tekemään, mut en ole kenenkään palvelija eteenkään silloin kun avun pyytäjä voi itse tehdä asian omatoimisesti ja omilla välineellään. Herranen aika, kyllä jollakin ihmisillä on pokkaa.... tai sitten on vain niin tottunut tiettyyn toiminta tapaan ja passauttamaan itseään että ei edes tajunnut pyytäessään että hän voi tehdä tämän pyytämänsä jutun ihan itse omalla välineellään. Ehkäpä hän vastaukseni saatuaan tajusi pointin, jokainen hoitaa itse ne asiat joihin kykenee vallan mainiosti.