Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22743)

Vierailija
5941/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut alapeukuttaa, kun ovat eri mieltä kommentista

Täällä alapeukutetaan kommenttiin: Asutko Etelä-Karjalassa?

Miten tässä voi olla eri mieltä? Salli mun ihmetellä

Sallin : )

-eri

Vierailija
5942/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä voi olla eri mieltä? Salli mun ihmetelläö

Höpsö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5943/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän toki ihmetellen alapeukut. Eli kyseinen henkilö ei asu enää Etelä-Karjalassa tai ei halua kertoa nykyistä paikkaansa. Olenkohan oikeassa. Suodaan se hänelle tai heille? 

Vierailija
5944/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän toki ihmetellen alapeukut. Eli kyseinen henkilö ei asu enää Etelä-Karjalassa tai ei halua kertoa nykyistä paikkaansa. Olenkohan oikeassa. Suodaan se hänelle tai heille? 

Minä en edes ihmettele, vaikka suon toki ihmettelyn sinulle ja muille ihmettelijöille. Mitä enemmän kohtaa erilaisia.ihmisiä, sitä enemmän oppii antamaan muiden olla juuri sellaisia kuin ovat : )

Vierailija
5945/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle protestoidaan alanuolilla, kun mulla alkoi loma. Ahdasmieliset saapuneet ketjuun. Ostin äsken Aino -jäätelöitä 3kpl kympillä. En jaksa välittää nuolista.

Monta eri tarkoitusta nuolilla on riippuen henkilöstä joka nuolen antaa. Miksi edes toisten kokemuksia lytätään? On heidän päässä oltava lantaa.

Vierailija
5946/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Antaa nuolien olla. Ylä- ja alapeukkujen merkitykset on monenlaisia.

Vierailija
5947/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kotona, kaveri kävi kahvilla. Äsken tein pyttipannun ja söin, kahvit join päälle. 

Milläs herkuttelitte, vai oliko sen seitsemää sorttia?

Olen itse Etelä-Karjalasta ja täällä on tapana, että vieras ei lähde nälkäisenä kotiin.

Minäkin olen , aina tarjoan jotain suolaista ja makeaa.

Asutko edelleen Etelä-Karjalassa?

Kyllä asun, Lappeenrannassa.

Vierailija
5948/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein vanhalle äidilleni ostoksensa, onneksi ei ollut isompia kotitöitä, hän oli pirteämpi kuin minä, nukahdin hetkeksi sohvalle.

Vierailija
5949/22743 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden ansiotyöt on nyt tehty! Jippii! 

Ihana päästä rauhoittumaan joulun viettoon ja nauttia kiireettömistä päivistä läheisten kanssa. Ja ennen kaikkea ihanaa, kun saa nukkua niin pitkään kuin haluaa! 

Kaunista loppuviikkoa teille! 

50+ Mummeli 

Vierailija
5950/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kotona, kaveri kävi kahvilla. Äsken tein pyttipannun ja söin, kahvit join päälle. 

Milläs herkuttelitte, vai oliko sen seitsemää sorttia?

Olen itse Etelä-Karjalasta ja täällä on tapana, että vieras ei lähde nälkäisenä kotiin.

Minäkin olen , aina tarjoan jotain suolaista ja makeaa.

Asutko edelleen Etelä-Karjalassa?

Kyllä asun, Lappeenrannassa.

Osaatko karjalan murretta? Puhutaanko sitä paljon, nuoremmatkin?

Vierailija
5951/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle läheisin mummo kuoli tänään, 90-vuotiaana,  mutta itkettää silti. Häneltä opin paljon. Hän oli vaatimaton ja aina ystävällinen toisille. Onneksi hänkin sai paljon rakkautta.

Kuoleman ajatteleminen on niin suurta ja pelottavaa. Toivon mummon olevan hyvässä paikassa ja kivuton. Minä kestän kivun.

Vierailija
5952/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle läheisin mummo kuoli tänään, 90-vuotiaana,  mutta itkettää silti. Häneltä opin paljon. Hän oli vaatimaton ja aina ystävällinen toisille. Onneksi hänkin sai paljon rakkautta.

Kuoleman ajatteleminen on niin suurta ja pelottavaa. Toivon mummon olevan hyvässä paikassa ja kivuton. Minä kestän kivun.

Voi Sua, kuolema on niin lopullinen. Sulle tulee erilainen joulu. Sama täällä, kuolemia läheltä on useita tänä vuonna. Lämpöisiä muistoja pidän yllä.

Muu häviää, vain rakkaus meihin jää...

Kuuntelen Jarkko Aholaa, erityisesti Taivas korkealla lohduttaa

N64

Vierailija
5953/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaupassa käyty.Muutama lahja ostettu lapsille.Kinkku uunissa,tulee aikaisia vieraita huomenna.Joulu saa nyt tulla.

Vierailija
5954/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Sua, kuolema on niin lopullinen. Sulle tulee erilainen joulu. Sama täällä, kuolemia läheltä on useita tänä vuonna. Lämpöisiä muistoja pidän yllä.

Muu häviää, vain rakkaus meihin jää...

Kuuntelen Jarkko Aholaa, erityisesti Taivas korkealla lohduttaa

N64

Kiitos. Kuuntelin Jarkko Aholaa, muitakin lauluja häneltä, ja itkin syvää puhdistavaa itkua. Kiitos sinulle.Onneksi osaan itkeä. Minulta on tänä vuonna kuollut äiti ja nyt mummo. Tämä on raskas vuosi.

Vierailija
5955/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yön taisi tuiskuttaa, aamulla odotti painavat lumityöt pienessä vesisateessa.

Mies käsitteli lumentyöntimen kuupan silikonilla niin eipä tarttunut märkä lumi siihen ikävästi.

Onneksi eilen kävimme kaupassa niin ei tarvi lähteä tuonne paarustamaan.

Minä niin soisin että 97- vuotias muistisairas äitini pääsisi jo pois. Mutta kun fyysisesti on terve niin eipä kuolema armahda. On kyllä ihan hyvässä hoitopaikassa jossa käymme vuorotellen. Joka kerta kyselee mikä paikka tämä on ja miksi hän on täällä.

Huomenna aikomus lähteä autolla kauppaan isommmille ostoksille.

Vierailija
5956/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko yön taisi tuiskuttaa, aamulla odotti painavat lumityöt pienessä vesisateessa.

Mies käsitteli lumentyöntimen kuupan silikonilla niin eipä tarttunut märkä lumi siihen ikävästi.

Minä niin soisin että 97- vuotias muistisairas äitini pääsisi jo pois. Mutta kun fyysisesti on terve niin eipä kuolema armahda. On kyllä ihan hyvässä hoitopaikassa jossa käymme vuorotellen. Joka kerta kyselee mikä paikka tämä on ja miksi hän on täällä.

Tunnistaako lapsensa kuitenkin? Eteneekö muistin huononeminen? Mukava, että on hyvä hoitopaikka, on kullanarvoinen näinä aikoina.

Vierailija
5957/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille rauhallista Joulua.Unohdetaan nyt kiire ja hoppu.Joulu tulee vähemmälläkin.

Vierailija
5958/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako lapsensa kuitenkin? Eteneekö muistin huononeminen? Mukava, että on hyvä hoitopaikka, on kullanarvoinen näinä aikoina.

Joskus tunnistaa- muistaa kyllä useimmiten luetella meidät kaikki ikäjärjestyksessä. Koko ajan muisti huononee. Alkanut kysellä kuka hän on😢

Toivottavasti itse kuolen ennen tuota vaihetta!

Vierailija
5959/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo ei enää tunnista läheisiään. Ei edes omaa poikaansa. Pappani oli sanonut, että mummolla taitaa olla viimeinen joulu edessä.

Yhdet hautajaiset ovat vuoden vaihteen jälkeen, että surua on läsnä. 

Vierailija
5960/22743 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pelkäsi aina, että joutuisi dementoituneena muitten armoille vuosiksi. Kohtalo oli suopea, ei hän joutunut. Toivon itselleni samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän