Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22784)

Vierailija
5261/22784 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruoka on vaarallista. Jokainen joka syö jotain ruokaa, kuolee. 

Vierailija
5262/22784 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Siipola: Oon pskana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/22784 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää työpäivää tehty. Töistä kauppaan ja kaupasta kotiin. En ole kauaa kerennyt kotona olee, että väsyä todella pukkaa.

Aamu seitsemästä ilta kahdeksaan olin töissä. Toiveena olisi saada loppuviikko vapaaksi.

Vierailija
5264/22784 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ruoka on vaarallista. Jokainen joka syö jotain ruokaa, kuolee. 

Ja jos ei syö mitään ruokaa, kuolee myös. Henkiin ei ole vielä jäänyt kukaan.

Vierailija
5265/22784 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää, kiitos. Kävin maalla, mökillä. Pesin auton ja vaihtelin uudet renkaat alle, laiskotti aikaisemmin. Muutaman aurauskepin laittelin omaan ja naapurin liittymään etten aja ojaan kun kolailen pihoja myöhemmin. Illalla saunaa ja siinä se.

Vierailija
5266/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta vaivannut silmän kyynelkanavan tulehdus on parantunut, kun juurihoidettu alahammas poistettiin! Eipä kukaan osannut neuvoa tätä, silmäpolillakin yritettiin kaikkea monesti. Nyt sattumalta auttoi siihenkin. Että menkää ihmeessä hammaslääkäriin ja vaatikaa röntgenkuvat, vaikka ei olisi mitään kipuja, jos on kummallisia vaivoja muualla.  Hampaat vaikuttaa ihan kaikkeen ihmisessä. Oon ikikiitollinen, kun silmä taas toimii eikä valuta mähmää koko ajan.

Vierailija
5267/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta vaivannut silmän kyynelkanavan tulehdus on parantunut, kun juurihoidettu alahammas poistettiin! Eipä kukaan osannut neuvoa tätä, silmäpolillakin yritettiin kaikkea monesti. Nyt sattumalta auttoi siihenkin. Että menkää ihmeessä hammaslääkäriin ja vaatikaa röntgenkuvat, vaikka ei olisi mitään kipuja, jos on kummallisia vaivoja muualla.  Hampaat vaikuttaa ihan kaikkeen ihmisessä. Oon ikikiitollinen, kun silmä taas toimii eikä valuta mähmää koko ajan.

Mullaki oli tosi outo kyynelkanavatukos nuorempana. Lääkäri sanoi, et oudoin tapaus oli löytää joku jyvänpalanen, mikä oli nielun kautta tukkinut... vauvojen ja vanhusten vaiva! Olin 30v! Joku arpikudos löytyi, leikkaus auttoi. Mull oli piilarit silloin, ne vaan lillui toisessa silmässä kyynelnesteen päällä.

No, turhamaisuus loppui leikkauksen myötä, piilarit jäi!

Vierailija
5268/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hector: Tavallinen mies

Vierailija
5269/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylätaikina nousee, jälkilämpöön teen jauhenlihamakaronilaatikon. Eilen löytyi kaupasta yllättäen silakkafileitä, puoli kiloa paistoin, suolaa ja sitruunapippuria. Olihan hyviä. Liesituuletin kyllä lauloi paistamisen ajan, eipä käryä jäänyt huusholliin.

Biisi päivälle Mikko Alatalo: Ajolähtö

Leffa vuodelta1982 tuli eilen, nukahdin kesken...

N63

Myrskyisää Keskiviikkoa Kaikille, kerrohan mitä Sinulle tänään kuuluu??

Vierailija
5270/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myräkkäpäivä, joten tein inventaarion pakastimeen. Heitin pois kaikki mikä oli jo vanhentunutta. Tein myös asetelman. Kissa halusi ulos, vein hetkeksi aikaa valjaissa kävelylle. Valokuvakirjoja pistin tilaukseen. 

Vierailija
5271/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myräkkäpäivä, joten tein inventaarion pakastimeen. Heitin pois kaikki mikä oli jo vanhentunutta. Tein myös asetelman. Kissa halusi ulos, vein hetkeksi aikaa valjaissa kävelylle. Valokuvakirjoja pistin tilaukseen. 

😂😬🤮

Vierailija
5272/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😬🤮

Excuse me?

Vierailija
5273/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakeitto tulilla.

Vierailija
5274/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraja,irvistäjä,oksentajalle tiedoksi, että ei se pakastinkaan ole ruokien ikuinen säilytyspaikka. Välillä on pakko heittää pois, jotka ovat epähuomiossa jääneet syömättä. 

Vierailija
5275/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkimies teki oharit.

Vierailija
5276/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mutta huonoa kuuluu, olen flunssassa yskin ja pärskin, ei huvita mikään, ja silmätkin vuotaa.

Juttelin äitini kanssa ja tajusin että olen yskän takia nukkunut noin 6h.

Vierailija
5277/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin labrassa, koska yksi arvoni hipoo pilviä ja sitä tutkitaan. Onni ettei syöpäsairaalaan tarvi mennä vaan tulee soitto.

Vierailija
5278/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa. Olen raskaana ja oksentelen jokapäivä ja paljon, kestänyt jo 2kk. Ihan hirveä olo :(

Minä oksensin joka päivä 4kk, laihduin 7kg ja häpesin neuvolassa. 

Vierailija
5279/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en jaksa edes pukea, tein niin että vedin housut jalkaani ja takki yöpuvun päälle.

Olen vaikean masennuksen kourissa ja en tosiaan jaksa mitään, en tehdä ruokaakaan.

Vierailija
5280/22784 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en jaksa edes pukea, tein niin että vedin housut jalkaani ja takki yöpuvun päälle.

Olen vaikean masennuksen kourissa ja en tosiaan jaksa mitään, en tehdä ruokaakaan.

Voimia sinulle. Ajan kanssa helpottaa. Olen myös sairastanut masennusta reilut 10 vuotta sitten. Siitä selviää, mutta aikaa vie. Ei ole hetkessä tullut. Ja kuvailit juuri minun viikonlopun asun. Eli ulkovaatteet yöpuvun päälle ja pihalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän