Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22814)
Olin siellä työkokeilupaikassa töissä.Aloitin maanantaina.Ihan kiva on ollut.Mietin vaan jatkoa kun tämä loppuu lokakuun loppuun että tämä minun ilmainen työnteko oli tässä.Jatkoa en tiedä .
Hei vielä sinä 'pitkästi' kirjoittaja. Olen viestejäsi lukenut tarkkaan, siksipä rohkaistuinkin kommentoimaan. Kirjoitat tosi sujuvasti.
Toivon rohkeutta elämääsi, opintoihin, tulevaisuuteen. Kohoa siivillesi, elämä kantaa. Olet selkeästi empaattinen ihminen, siinä ei ole mitään moitittavaa, mutta jäähän sinulle itsellesi tarpeeksi tilaa?
N63
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä työkokeilupaikassa töissä.Aloitin maanantaina.Ihan kiva on ollut.Mietin vaan jatkoa kun tämä loppuu lokakuun loppuun että tämä minun ilmainen työnteko oli tässä.Jatkoa en tiedä .
Hieno homma, että viihdyt. Päivä kerrallaan...
N63
Jalat on huonona. Pakottaa pohkeita ja polvia. Vaikea on päästä liikkeelle. Ei muita oireita. Mistähän johtuu? Ikää ja ylipainoa on.
Tänään vietin mieluusti kotipäivän ja lepäilin.
Olo on kuin James Potkukelkalla. Happi loppuu ja pierettää.
Aattelin eilen sanaa asiaa kun tyttäreni.Nimittäin Ultra Bran konserttia ensi elokuussa.Kappas vaan hän laittoi aamulla viestin Lähdetäänkö äiti sinne.Tottakai lähdetään.Joskus tuo telepatia toimii.
Päivä mennyt apeissa tunnelmissa. Heräsin aamulla uneen, jossa olivat jo edesmenneet vanhempani. Äitini oli työn touhussa, siivoskeli kotonaan ja oli kovin iloinen ja virkeä. Isäni taas oli kovin sairas. Muistan ajatelleeni unen aikana että onneksi minulla on vielä teidät Sitten heräsin ja muistin että eihän niin olekaan😔💔
Vierailija kirjoitti:
Aattelin eilen sanaa asiaa kun tyttäreni.Nimittäin Ultra Bran konserttia ensi elokuussa.Kappas vaan hän laittoi aamulla viestin Lähdetäänkö äiti sinne.Tottakai lähdetään.Joskus tuo telepatia toimii.
Houkuttaa minuakin. Loistavaa musiikkia😉
Vierailija kirjoitti:
Hei vielä sinä 'pitkästi' kirjoittaja. Olen viestejäsi lukenut tarkkaan, siksipä rohkaistuinkin kommentoimaan. Kirjoitat tosi sujuvasti.
Toivon rohkeutta elämääsi, opintoihin, tulevaisuuteen. Kohoa siivillesi, elämä kantaa. Olet selkeästi empaattinen ihminen, siinä ei ole mitään moitittavaa, mutta jäähän sinulle itsellesi tarpeeksi tilaa?
N63
Kiitos viestistäsi ja kiitos kaikille, jotka sitä ovat peukuttaneet. Tulee tunne, että minut ns nähdään. Se kiva kokemus. Monesti yksinäisenä miettii tavallaan, ettei merkitse mitään. Näin on vaan mukavaa jos joku viestejäni lukee.
Vähitellen ehkä tässä vuosien aikana olen oppinut enemmän ottamaan asiat kevyemmin. Oikeastaan pitää todeta, että jos viettää hyvin vaikeaa aikaa niin sen jälkeen sitten pienemmät asiat eivät enää niin hetkauta. Olen ehkä nyt huomannut tämän. Alan olla jotenkin armollisempi itselleni. Ihmisten kanssa on omat juttunsa. Tänään mietin sanaa ystävä. Minulle melko vieras sana ja toivoisin joskus, että minulla olisi ihminen jota sellaiseksi kutsua. Toki toisinkin päin tämä. Tavallaan haen aina jotain hyvää muihin liittyen. Jotenkin olen jäänyt siitä osattomaksi monet kerrat.
Kirjoitit jääkö minulle tilaa. Se on hyvä kysymys. Ehkäpä vanhempani ovat tottuneet siihen, että ns olen aina paikalla. Auttamassa ja hoitamassa joitakin juttuna. Yleensä aina kaikessa mukana. Se on vähän liiankin itsestään selvyys. Toisaalta mielelläni teen kaikkea. Silti hekin voisivat olla itsenäisempiä joissakin jutuissa. Välillä sitten sanonkin, että mitä minä nyt tässäkin asiassa olen mukana. Toisaalta taas he ovat ainoita, jotka auttavat minua.
Muuten olen taas kävellyt paljon. Keräsin jäljelle jääneitä omenia tuolta yhden ns hylätyn talon pihasta. Ovat todella hyviä ja olisi kiva tietää puun lajike, että voisi jopa omaan pihaan istuttaa. Näin taas myös hevosia. Annoin niillekin omenaa, kun omistajat antavat itsekin joten luvallista. Jotkut eivät tykänneet. Toiset taas olisivat syöneet kaiken. On mennyt aikaa, kun olen kämmeneltä hevosille jotain antanut. Vähän jännitti sekin. Ne ottivat niin hienosti sen omenan. Ei ollut mitään pelättävää. Eräs vielä ravasi perässäni aidan viereen, kun lähdin. Hienot, viisaat eläimet. Pitäisi jotain hevosiin liittyvää nyt taas elämääni saada. En vaan jaksaisi enää mitään aikatauluja ja totista menoa.
Kaunista säätä ollut. Itsekin olen ulkona niin paljon, että eilenkin väsyin lopulta ja menin hieman aikaisemmin nukkumaan. Pihan kanssa mietin todella ostanko sen trimmerin vai en. Rahalle olisi parempaa käyttöä, mutta sitten on ensi keväänä ikävän näköinen piha. Muuten tavallista elämää ja ihan ok fiilis ollut. Olkoon tämä nyt ainoa viesti tänään. Näin yhdistettynä kaikki.
Lizzy Pistol - Would you love a creature
Itselläni on melko samanlainen tilanne paitsi päinvastoin. Elämäni on sidottu kahteen täysi-ikäiseen poikaani. Joudun kantamaan heidän murheitaan ja oikeastaan koko elämäänsä. Tuohon sisältyy paljon asioita ja pelkäämistäkin, mutta myös ilon aiheita varsinkin nuorempaan poikaani liittyen.
N65v
Tänään olin keväällä kuolleen tätini asunnolla valitsee mitä kukin haluaa ennen kun loput viedään kierrätykseen koska asunto on myynnissä. Oli mukava taas tavata serkut.
Ympärillä aikuisia ja lapsia joiden kanssa on hyvä olla.
Sinä, joka kirjoitat niin kauniisti. Olen kaivannut tekstejäsi. Kirjoitat luonnosta ja kaikesta muusta. Mitä sinulle kuuluu?
Taas näin unen yo-kirjoituksista, oli vuorossa aine. Kynästä loppui muste toistuvasti, piti kirjoittaa kaunoa, aloin aina tekstata... paperit loppui, konsut... mitä ne oli oikeasti nimeltään ne taitetut ruutupaperit?
Ensin en keksinyt mitään, paljon oli porukkaa ympärillä???
Omat yo-kirjoitukset oli 1980, ihme et vieläki unia🤔
Vierailija kirjoitti:
Taas näin unen yo-kirjoituksista, oli vuorossa aine. Kynästä loppui muste toistuvasti, piti kirjoittaa kaunoa, aloin aina tekstata... paperit loppui, konsut... mitä ne oli oikeasti nimeltään ne taitetut ruutupaperit?
Ensin en keksinyt mitään, paljon oli porukkaa ympärillä???
Omat yo-kirjoitukset oli 1980, ihme et vieläki unia🤔
Konseptipapereita oikealta nimeltään.
Oon ollut mökki oloissa ja kotiin tultu sieltä. On vähän siivottu kotona, kävin kaupoilla, hiukan soitin kitaralla ja isäntä tekee pizzaa.
Aikamoiset ihanan lämpimät olot on tänään ja maisemanvaihdosta. Virkistää päivää kokea monia asioita päivän aikana. On aika laittaa talviturkkia päälle (ei kirjaimellisesti), kun tänään taisi olla viimeinen päivä uintia tältä vuodelta.
Vähän jännittää jo huominen hammaslääkäri. Se on onneksi jo melko aamusta ja loppupäivän voin hyvillä mielin tehdä mieleisiä asioita.
Ellei koiranpennun touhuja seuratessa tule hyvälle tuulelle, niin ei sitten mitenkään.
On se vaan ihana epeli! Olin jo melkein unohtanut miten hauskoja ne ovat.
Pyöräilin ystäväni luona, juotiin kahvit ja herkuteltiin kinkku- ja omenapiirakalla ja vaihdettiin kuulumiset. Olipa mukava yhdessäolohetki, synttäreiden kunniaksi.
Ja lämmin kesä jatkuu, tosin vähän on syksyn tuntua jo ilmassa, kun keltaiset koivunlehdet leijailevat maahan.
Onpa hellettä! Pyöräillessäkin tuli liian kuuma. Onneksi kotona on tuuletin.
Käsi kiusaa, kuukauden jo kipuilua ja kihelmöintiä. Kävin Terveystalon lääkärin lähetteellä kaularangan röntgenissä koska lähipiirissä ollut siellä ahtaumia jotka leikattu.
Maksoi melkein 500:-! Onneksi en ole pelkän eläkkeen varassa vaan säästöjäkin on.