Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Mustaherukat keitin ja kävin torilla kahvilla.Kiersin myös kirppareita, tällä kertaa takaisin tyhjin käsin.Nyt lämpiää rantasauna.Tänään oli kiva päivä.Illanjatkoja.
Vapaapäivä. Pyykkäystä ja pientä imurointia, kävelylenkki. Luin hyvä kirjan loppuun, hoidin pihakukkia. Kaunis, aurinkoinen päivä. Ihan kiva päivä.
Tämä kysymys on niin ihana. Tulen aina hyvälle tuulelle, kun edes täällä kysytään mitä kuuluu.
Haluaisin vastata tähän myös vaikeina päivinä, mutta en millään raaski, ettei toisille tule paha mieli.
Ärsyttää. Taidan mennä nukkumaan.
Levolle lasken luojani
Armias ole suojani
Jos sijaltani en nousisi
Taivaaseen ota tykösi.
Hyvä päivä kaiken kaikkiaan, Vapaata, kiva ilmakin. Ei kovin voi rasittaa kehoa, malttaa toipua rauhassa.
Piristi kun ystävän kanssa juteltiin ja syötiin.Nyt kisojen pariin.
Kauniita unia, oman kullan kuvia🌹
Kuuluu oikein hyvää. Kaikki huushollissa on putsikunossa , siis ei mitään rästihommia ja ilma ollut kuin morsian.
Kiitos kysymästä. Ihan hyvää kuuluu, rento vapaapäivä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päivä kaiken kaikkiaan, Vapaata, kiva ilmakin. Ei kovin voi rasittaa kehoa, malttaa toipua rauhassa.
Piristi kun ystävän kanssa juteltiin ja syötiin.Nyt kisojen pariin.
Mistä olet toipumassa?
Viileä sää on hyvä. Jaksaa lenkkeillä. Menen tänään luontopolulle järven rantaan. Pihlajissa on jo punaiset marjat. Pian on vaihdettava terassin ruukkuihin kesäkukkien tilalle krysanteemit ja kanervat. Taidan laittaa myös pienet kausivalot, illat on hämäriä jo.
Eilen oli ihana päivä. Kävin varmaan viimeiset mustikat poimimassa pakkaseen, syöntimarjoja ehkä vielä haen. Viikon mittaan olen seuraillut puolukoiden punertumista, varmaan viikon päästä pääsee niitä poimimaan, ovat niin mun herkkua. Ja niitä on paljon. Ja isoja.
Sit luin Stephen Kingin Laitos-kirjaa ulkosalla pihasaunaa lämmitellen. Puoliso savusti lohta, teki vastan ja minä pilkoin herkkusalaatin.
Sopivasti puuhaa ja lököilyä. Tosi rattoisaa. Aurinko helli ja kuivatti hiukset hetkessä.
Tämmöinen on ihana kesäpäivä. Näillä jaksaa pimeän talven...
Kertokaahan, mitä Teille kuuluu
N63
Vierailija kirjoitti:
Laitanpa minäkin lusikkani tähän raha-asiaan... uusi hallitus leikkaa, leikkaa, leikkaa pienituloisilta, työttömiltä, vanhuksilta, sairailta, lapsilta ja silti ulkomaan velkaa enemmän kuin edeltävällä hallituksella. M i s s ä ne rahat on???
Säästökohteita: tunnin juna-hanke kuoppaan, kuka sitä oikeasti tarvitsee?
Tarvitaanko 200 kansanedustajaa? Riittäisikö 100?
Kansanedustajien sopeutusrahat, sopeutumiseläkkeet? Kahden kauden jälkeen saa jo eläkkeen, vaikka nuorikin... ja ehtii tienata kelpo työeläkkeenkin. Eduskunta-avustajat, paljonko heitä on ja millaiset palkat???
Ennakkoäänestys, mitä maksaa yhteiskunnalle tässä laajuudessa? Nostaako edes äänestysprosenttia?
En jatka enää, alkaa hermostuttaa...😠
Korjatkaa kohdat, joissa olen väärässä
En toiste kirjoita näin äkäiseen, yritän pitää ketjun enimmäkseen hyväntuulisena, omalta osaltani. Joskus t
Paljonkohan säästöjä kertyisi, jos o i k e a s t i rikkailta poistettaisi lapsilisät? He ei tarvitse niitä. Vaikka joku tuloraja 50.000 - 100 000 €/ vuosi tienaavat...
Tänään nään taas tyttärentytärtäni.Hän täyttää kohta kolme.Hän saa minut aina hyvälle tuulelle.🤗
Vierailija kirjoitti:
Tänään nään taas tyttärentytärtäni.Hän täyttää kohta kolme.Hän saa minut aina hyvälle tuulelle.🤗
Miten noi pienet onkin niin hellyttäviä... olin tosi aamu-uninen nuorempana, sisko joskus laittoi pienen poikansa mua herättämään... pikkusiskonsa nakerteli mun palapeliä... ei kai noille voinu vihanenkaan olla... pikkusiskonsa täytti just 40v, niin ne vuodet vierii...
Nejäs päivä dieetillä, pitäisi laihtua 10 kiloa, mitähän tästä tulee, nyt lomalla, farkkuja kasa kaapissa, mitkä puristaa, toivottavasti jo syyskuussa menee päälle, laihdutuslääke apuna.
Vierailija kirjoitti:
Nejäs päivä dieetillä, pitäisi laihtua 10 kiloa, mitähän tästä tulee, nyt lomalla, farkkuja kasa kaapissa, mitkä puristaa, toivottavasti jo syyskuussa menee päälle, laihdutuslääke apuna.
Oivoi... minä säilön kaapissa laadukkaita vaatteita... -20kg... 3kg oon saanu pois ruokamuutoksilla, toivottomalta tuntuu...
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli ihana päivä. Kävin varmaan viimeiset mustikat poimimassa pakkaseen, syöntimarjoja ehkä vielä haen. Viikon mittaan olen seuraillut puolukoiden punertumista, varmaan viikon päästä pääsee niitä poimimaan, ovat niin mun herkkua. Ja niitä on paljon. Ja isoja.
Sit luin Stephen Kingin Laitos-kirjaa ulkosalla pihasaunaa lämmitellen. Puoliso savusti lohta, teki vastan ja minä pilkoin herkkusalaatin.
Sopivasti puuhaa ja lököilyä. Tosi rattoisaa. Aurinko helli ja kuivatti hiukset hetkessä.
Tämmöinen on ihana kesäpäivä. Näillä jaksaa pimeän talven...
Kertokaahan, mitä Teille kuuluu
N63
Kohtalaisen hyvää tänään. Uimassa kävin aamupäivällä. Sinileväpompuloiden kanssa uin. Oli varmaan jostain joku isompi levälautta hajonut ja nyt vyöryi rantaan päin. Hyi olkoon. Eikun suihkuun.
No, pelastin leppäkertun rantaan. Viime vuonna pelastin mehiläisen. Nostin mehiläisen kämmenselällä kuiville ylös vedestä ja toivoin ettei se pistä. Ei onneksi pistänyt.
Nyt pidän keskenäni muotinäytöstä 😄 Sovittelen vaatteita. Minulla on kaappi täynnä kaikenlaisia kauniita kesävaatteita, mutta mietin miksen niitä käytä. Mietin varmaan sitä, mitä muut ajattelee, jos laitan sellaisen päälle. Ihan hassua.
Sellaista tänään.
Kävin aamulla pyörälenkillä, oli vielä vilpoisaa.
Lenkin jälkeen neuloin yhden sukan valmiiksi ja höyrytin kaikki 12 paria. Niistä tuli ihan nättejä. Kuukauden aikana ne neuloin. Tässä asiassa olin tosi ahkera, jossakin muussa sitten en niinkään. Ehkä pidän nyt pienen tauon neulomisessa, jos maltan!
Olin vähän aikaa ulkona terassilla; täytin sanaristikkoa ja välillä ihailin samettikukkiani. Pörriäiset tykkäävät niistä, ja perhosetkin.
Minäkin tykkään. Olen ottanut niistä siemeniä ja aion ensi keväänä laittaa ilon kiertämään, lähetän ystävilleni niiden siemeniä. Itse sain siemeniä sisareltani.
Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
Viime viikot menivät äkkiä äitini kanssa, kun oli lomallaan täällä. Olympialaiset ovat jääneet melkein katsomatta. Olemme olleet ulkona niin paljon. Harmittaa vähän, mutta ulkoilu on meille tärkeää. Parjon marjoja on poimittu ja yritän vielä tänään jaksaa mennä mustikkaan. Sitten pakastimet täynnä ja uusi piti ostaa, mutta ei ollut varaa joten tällä mennään.
Kirppiksen tyhjään huomenna. Tuli nyt edes hieman tuottoa. Huomenna tulee myös isäni tänne. En todellisuudessa jaksaisi, mutta kai se pakko on. Hän elää niin eri rytmissä ja koheltaa niin paljon. Ikävä sanoa, mutta toivon etten olisi pitkään vaan lähtisi jo alkuviikosta. Olemme muutenkin äitini kanssa tehneet niin paljon kaikkea, että lepo on jäänyt vähälle. Näin olisi ollut kiva vähän levätä ensin ennen isän tuloa.
Muuten olen nähnyt paljon eläimiä. Yhdellä kävelyllä neljä eri kissaa joista kolmea silitin. Todella ihania ja yksi kuin lapsuuteni kissa. Sen lisäksi hevosia olen rapsuttanut, kun ovat vielä kesälaitumella. Minne lie sitten siirtyvätkään.