Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kerrohan
Kommentit (24139)
Ihan ok. Tänään sain verhoiltua viimeisen tuolin neljästä. En ole ennen mitään verhoillut. Lopputulokseen olen ihan tyytyväinen. Yksi tuoli oli sellainen, jossa käsinojat, siis hiukan haastavampi, kuin kolme muuta. Ovat jo todella vanhat tuolit, mutta käyttöön tulee. En tiedä mitä tyyliä ovat, niissä on sellaiset "koivet" etujalkoina ja selkänojassa kukanmallinen lehdykkä. Tummaksi petsattua koivua.
Nyt harmittaa, miksen aikaisemmin verhoillut tuoleja. Ehkä olen sitten ollut masentunut ja jollain tapaa lamaantunut. Tehdessä kuitenkin huomaa, että tällainen kaikki on hyvää terapiaa.
Sen jälkeen kun itselleni rakas talo myytiin ,on kaikki tuntunut turhalta. Se paikka ja talo, oli minulle tavallaan terapiaa. Lumityöt, pihatyöt, haravointi, polttopuiden pilkkominen jne. Tänäänkin olen taloa ajatellut ja kaiken pahaksi, kännykässäni on muistona kuvia tuosta paikasta, aivan joka nurkasta. En tiedä haluanko niitä ikinä katsella.
No, nyt äsken sain pullotettua kirsikkamehut ja päänsärky on pysynyt pois. Ihan hyvää kuuluu siis.
Minua jännittää. Joudun tilanteeseen, jossa en ole koskaan ollut ja joka on selkeästi pois mukavuusalueeltani. Koen myös epävarmuutta siitä miten toimin. Tiedän, että selviän, mutta toinen puoli minusta jännittää huomista silti ihan hirveästi. Toivottavasti saan nukuttua.
Huokaus ja pitkä henkonen...
Viikonloppua on vietetty Prades- nimisessä kylässä ( Ranska) Ystävillämme on siellä vanha talo, jota ovat remontoineet parisen vuotta; nyt alkaa olla kellaria lukuunottamatta valmis. Kiva viikonloppu kaikenkaikkiaan. (ulkomailta)
"Sinä yksi melankolinen kirjoittelija, joka kommentoit minulle niin kai sä osaat nollata ajatuksesi ikäviltä ajatuksilta? Tekstisi saa myötätuntoni ja ajattelin vain jos saisit iloa elämääsi. Itsekin oon kokenut rankkoja asioita menneisyydessäni, mutta tunnen olevani onnellinen, kun en ajattele menneiden ikäviä asioita. "
Kiitos viestistäsi. On kiva, että täällä pystyy kirjoittamaan ikävistäkin jutuista. Jos mietin pystynkö nollaamaan niin välillä tämä onnistuu. Monesti ei. Riippuu monista jutuista. Iloa yritän löytää itsekin silti ja välillä kaikki ihan ok. Onnellinen en silti isommassa määrin ole. Välillä on tuo ajatusten pysäyttäminen vaikeaa. Tavallaan törmään niihin ikäviin juttuihin jatkuvasti esim ihmisten kanssa toimiessa ja jännitän kaikkea. Lisäksi vieläkin puhutaan pahaa. Kiitos siltä viestistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kumppani haastanut riitaa tyhjästä koko päivän. Kaiken kääntää uuden riidan aiheeksi. Perus sunnuntai. Juuri ennen työviikon alkua stressinpurkutapa.
Eroa, hyvä ihminen, eroa!
Voi harmi, kun moni on kipeänä. Ja vielä lomalla.
Juotavaa paljon ja herkkuja. Joku, joka kokeilee otsaa kuumetta mitaten on kipeänä lottovoitto.
Toipumista teille🙂
M31, potkupallosta viis, mutta tuo tennisuutinen lämmitti minua. Ja sama se suunnistushopea🙂
Reissun jälkeen otan tänään rauhallisesti, metsään kävelylle, jospa vaikka mustikoita tai kantarellia löytyisi... vesipullo mukaan, on nihkeä sää
Mukavaa Maanantaita kaikille
N63
Tottakai, en pidä juoruilusta en omistani enkä muden. Olen luotettava ystävä.
Työstäni voin kertoa, mutta itsestäni ja läheisitni en juoruile, enkä availe ovia kenenkään tulla, en vaatekaappiani. Työstä voin puhua.
Minun asiat ovat minun eikä kelleen kuulu minun kuulumiseni. Ei kukaan pidä siitä että kertoo toisten asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, en pidä juoruilusta en omistani enkä muden. Olen luotettava ystävä.
Työstäni voin kertoa, mutta itsestäni ja läheisitni en juoruile, enkä availe ovia kenenkään tulla, en vaatekaappiani. Työstä voin puhua.
Minun asiat ovat minun eikä kelleen kuulu minun kuulumiseni. Ei kukaan pidä siitä että kertoo toisten asioista.
Tulit kuitenkin tähän ketjuun... syystä, että???
Sama juttu, se mikä ei liity työhön voi kertoa, mutta muista asioista ei julkisesti kenellekkään. Se auttaa myös menestymää kun puhuu työstään. Kelleen ei kuulu minun asiat, kerron jos haluan. Yleensä en.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, se mikä ei liity työhön voi kertoa, mutta muista asioista ei julkisesti kenellekkään. Se auttaa myös menestymää kun puhuu työstään. Kelleen ei kuulu minun asiat, kerron jos haluan. Yleensä en.
Ja kerrot sen tässä ketjussa, koska???
Menin ruoka jakeluun, kassit loppuivat, en saanut. Kaveri antoi leivän. Menen ilta aleen kaupalle illalla.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla jokin pandemia vatsanväänelyt. Isäni sanoi huoltoasemalla käytyään, että kaikki vessat oli varattuja. Ollaan palattu kotiin mökiltä tänään varhain aamulla.
Potkupallot meni miten meni. Olisin suonnut Englannille sen ensimmäisen EM-voiton. Suunnistus meni ohi multa, mutta hieno saavutus sekin.
Jalkapallo ei yleisesti kiinnosta, mutta sitten kun on suuria tapahtumia niin sitten mielenkiintoni herää. En kummiskaan ostaisi mitään paketteja, joista näkisi Valioliigaa tai muita vastaavia.
Tuntuupa ikävältä kun tämä, jota kutsuin haikeaksi kirjoittelijaksi kokee ikäviä ihmisiä. Kunpa osaisit sanoa kunnolla takaisin. Kiusaamista sun ei tarvitse yhtään sietää. Tapaisitpa enemmän mukavia ihmisiä, jotta elämä hymyilisi sinullekin paremmin.
Seuraavaan mökkireissuun en lähde mukaan. Mulle tuli tarve olla ihmistenilmoilla. Oon parantunut jo mikä mulla olikaan vatsanvääntelyineen ja huippauksineen. En kummis
Siehä oot huumorveikko😉😉😉 "en kummiskaan raskaana oo"
Sain päivän naurut
Luonto on syyskesään kallellaan: kukkii kanervat, mesiangarvot ja maitohorsmat, siitähän sen näkee. Kun tarkkaan katsoo, huomaa pihlajanmarjoissakin oranssin sävyjä...
Katsoin Ellenin ja jarin remppaa italiassa.Siinä ihania lempeitä ihmisiä nämä.Tulin hyvälle tuulelle..kiitos näiden kahden
Tangojutuissa sellaista kikakikaa juontajilla. Eikä tosiaan tarvitse osata laulaa. Nykyinen tangokuningatar veteli korkeat kohdat päin veetä. Äänitysstudio sitten korjaa.
Koronatestin tein. Plussaa tuli. Harmittaa, kun tapasin poikiani eilen ja heistä toinen matkustaa huomenna Italiaan ja toinen lähti Norjaan.
Ilmoitin heille. Toivon ettei tauti tartu.
Koska tuossa kysyttiin sitä. Eikä siinä lukenut että siihen ei saa vastata erilailla.
Kumppani haastanut riitaa tyhjästä koko päivän. Kaiken kääntää uuden riidan aiheeksi. Perus sunnuntai. Juuri ennen työviikon alkua stressinpurkutapa.